Vauvan hengittämisestä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neuvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neuvoja

Vieras
Onko normaalia kun meidän 6vkoinen vauva on ruvennut "rohisemaan".
ei siis mitenkään,että olisi flunssainen,hengitys vaan jotenkin rohisee ihan kun olisi paljon limaa tms..
Ja syöttöjen yhteydessä välillä lakkaa hetkeksi imemästä/taukoilee pulloa ja sitten yskii kun maitoa menee ns.väärään kurkkuun,onko tämä normaalia..

En tiedä onko normaalia, mutta meillä vauva myös rohisee välillä. Samoin noita hengityskatkoksia tulee varsinkin silloin, kun innostuu jostain (ikää nyt noin 4kk). Iän myötä ovat kyllä vähentyneet huomattavasti ja enää en niin kauheesti ole huolissani ollut.

Eipä tästä mun vastauksesta tainnut mitään apua olla....

Alkuperäinen kirjoittaja Hannah:
En tiedä onko normaalia, mutta meillä vauva myös rohisee välillä. Samoin noita hengityskatkoksia tulee varsinkin silloin, kun innostuu jostain (ikää nyt noin 4kk). Iän myötä ovat kyllä vähentyneet huomattavasti ja enää en niin kauheesti ole huolissani ollut.

Eipä tästä mun vastauksesta tainnut mitään apua olla....

Kyllä siitä apua oli,en siis ole ainoa murehtija...
Olen kyllä lukenut,että unen aikana saattaa tulla näitä katkoksia.
Nyt olen säikähtänyt monta kertaa syötön yhteydessä tuota kakomista ja yskimistä..menee kyllä ohin kun yskäisee muutaman kerran.

meillä kuopus rohisi syntymästään saakka. 1-vuotiaana aloitettu astmalääkitys lopetti rohinan. Astman lisäksi oli laaja ruoka-aineallergia. Oireena rohinan lisäksi ripuli.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä kuopus rohisi syntymästään saakka. 1-vuotiaana aloitettu astmalääkitys lopetti rohinan. Astman lisäksi oli laaja ruoka-aineallergia. Oireena rohinan lisäksi ripuli.

Meillä ei ole ripulia ollut,mutta vauvan kakka on vihreää.

Yhteistyössä