vauvan eroahdistus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mitä tehdä tai mikä auttaisi? kun katoan vauvan näköpiiristä niin alkaa armoton itku ja poru.....
vauva on nyt 7kk vanha ja aivan mahdotonta tuo huuto...
haluaisi vain olla sylissä ja lähellä koko ajan mutta kun ei aika siihen vain riitä...
oon nyt vaan kylmästi antanu toisen rääkyä lattialla kurkku suorana kun pitää hoitaa koti ja laittaa ruokaakin muulle perheelle
vai olisko jotain keinoa millä tuota vois hillitä?

Oletko pitänyt lasta kantoliinassa? Tai vaikka rintarepussa? Jos tyttö ei viihdy itsekseen ja kotitöitä ois tehtävä, laitan kantoliinaan ja molemmat ovat tyytyväisiä. Tyttö saa läheisyyttä ja tykkää myös samalla seurata, kun teen kotihommia.

Sitteriin ja viereen tai muuten viereen... osaakos hän jo istua??
Keittiön lattialle kattilan ja kauhan kanssa vaan töröttelemään...
Sitterissä minä oon siivoillu vauvan kera... tai siivonnu sillon ku vauva nukkuu... Ei se koko ikää kestä :D

jo istua ei kä halua olla enää sitterissä koska on kovin touhukas (yleensä siis) mutta nykyään istuu ja huutaa paikallaan vain=( toivottavasti ei kestä koko ikää=)

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
jo istua ei kä halua olla enää sitterissä koska on kovin touhukas (yleensä siis) mutta nykyään istuu ja huutaa paikallaan vain=( toivottavasti ei kestä koko ikää=)

Tuskin se enää 18 vuoden päästä sitä tekee =) Se ois jo huolestuttavaa.. Meilläkin oli välistä tuollasta, itse asiassa koko ensimmäinen elinvuosi mut siitä se helpottaa :hug:

Yhteistyössä