Vauvan av-palsta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hämmentynyt"

Vieras
Olen tuore äiti ja ajattelin vauva-lehden keskustelujen olevan hyvää vertaistukea. MUTTA eksyin av-palstalle ja olen shokissa, ihan hirveitä kaikki ketjut siellä! Haukutaan milloin mitäkin ja ketäkin, palstalla vallitsee kunnon kiusaaminen ja viidakon lait. Ei puhettakaan vertaistuesta. Katkeruus, viha ja turhautuminen paistaa joka ketjusta! Peruutin koko vauvalehden tämän palstan takia, en voi tuke tuollaista asennetta =(

[QUOTE="Hämmentynyt";23351839]Olen tuore äiti ja ajattelin vauva-lehden keskustelujen olevan hyvää vertaistukea. MUTTA eksyin av-palstalle ja olen shokissa, ihan hirveitä kaikki ketjut siellä! Haukutaan milloin mitäkin ja ketäkin, palstalla vallitsee kunnon kiusaaminen ja viidakon lait. Ei puhettakaan vertaistuesta. Katkeruus, viha ja turhautuminen paistaa joka ketjusta! Peruutin koko vauvalehden tämän palstan takia, en voi tuke tuollaista asennetta =([/QUOTE]

No nytpä sinä onneton internetin vaeltaja kuitenkin lopulta löysit paratiisiin.

Sulla on siis ihan väärä asenne lehteä kohtaan. Eihän ne palstalaiset sitä lehteä tee..
Ja sama meno täälläkin on useesti. Itse tykkään pyöriä täällä, koska tämä on paljon selkeämpi palsta.

Vauvan Online on parasta mitä internetissä on ikinä ollut.
Harmi kun se meni pilalle, nyt notkun täällä tekosiveellisten ja pinnallisten joukossa, nettiriippuvainen kun olen.

Vauvan av:n ulkonäkö ei sovi silmilleni, siksi täällä eikä Vauvalla.

[QUOTE="aapee";23352122]Vauva-lehti vastaa palstojen sisällöstä, tottakai. Ja jos lehti hyväksyy moukkamaisen linjan, en halua lehteä tilata.[/QUOTE]

Edelleenkin sanon,että lehti on tosi hyvä,varsinkin esikoisen äiti saa sieltä paljon irti. Ole sitten tilaamatta lehteä,jos siltä tuntuu.

[QUOTE="aapee";23352122]Vauva-lehti vastaa palstojen sisällöstä, tottakai. Ja jos lehti hyväksyy moukkamaisen linjan, en halua lehteä tilata.[/QUOTE]

No ei todellakaan ole näin. Se toimitus ei vastaa sitä mitä sieläl kirjoitetaan. Siellä on vapaaehtoiset modet tarkkailemassa ja poistamassa tarpeen tullen. Kuten tälläkin palstalla.

Joo, täällä on sama meno..tai minusta kaksplussalla on vielä pahempi meno. Jos kysyy jotain, niin aina tulee täysin aiheen vierestä keskustelua. Onhan se ok, mutta kun vastaukset ovat aina maailman typerimpiä.

Esimerkiksi jos pohditaan, että mikä väri olisi hyvä näiden kanssa tai jotain muita kivoja niksejä tai vaikkapa mitä mieltä ihmiset ovat jostain vaatteesta..niin vastaukset ovat tyyliin "älä hanki mitään, olkaa alasti jne". Voi tavatonta.

Huomaa kyllä, että palstaa lukee elämäänsä kyllästyneet äidit joilla ei kaiketi ole kovin kummoista koulutusta. Koska sisälukutaitoa ei ole, ei osata lukea otsikoita eikä vastata kysymykseen. Aina aiheen vierestä, joka on haettu vielä erittäin kaukaa.

Yhteistyössä