siis eikö alle vuoden ikäsille saa laittaa aurinkorasvaa? kun meidän 10kk poika "leikkii" ulkona niin oon kyllä laittanut naamaan rasvaa, muuten pitkät vaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja km:alle 1vuotias kannattaa mieluummin pitää pois auringonpaahteesta ja suojata lapsi vaatteilla ja aurinkovarjolla.
ei. laita ennemmin lierihattu, ni ei tartte laittaa rasvaa!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis eikö alle vuoden ikäsille saa laittaa aurinkorasvaa? kun meidän 10kk poika "leikkii" ulkona niin oon kyllä laittanut naamaan rasvaa, muuten pitkät vaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja km:alle 1vuotias kannattaa mieluummin pitää pois auringonpaahteesta ja suojata lapsi vaatteilla ja aurinkovarjolla.
naamaan voi minustakin laittaa, ennemminkin pitää laittaa. muuten vaatetus. merkistä en sano mitään--Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis eikö alle vuoden ikäsille saa laittaa aurinkorasvaa? kun meidän 10kk poika "leikkii" ulkona niin oon kyllä laittanut naamaan rasvaa, muuten pitkät vaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja km:alle 1vuotias kannattaa mieluummin pitää pois auringonpaahteesta ja suojata lapsi vaatteilla ja aurinkovarjolla.
miks laittaa naamaan, ku sen naamanki voi tehokkaasti suojata??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:naamaan voi minustakin laittaa, ennemminkin pitää laittaa. muuten vaatetus. merkistä en sano mitään--Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis eikö alle vuoden ikäsille saa laittaa aurinkorasvaa? kun meidän 10kk poika "leikkii" ulkona niin oon kyllä laittanut naamaan rasvaa, muuten pitkät vaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja km:alle 1vuotias kannattaa mieluummin pitää pois auringonpaahteesta ja suojata lapsi vaatteilla ja aurinkovarjolla.
ja toiseksi kasvojen iho on yksi herkimmistä!!Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:miks laittaa naamaan, ku sen naamanki voi tehokkaasti suojata??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:naamaan voi minustakin laittaa, ennemminkin pitää laittaa. muuten vaatetus. merkistä en sano mitään--Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis eikö alle vuoden ikäsille saa laittaa aurinkorasvaa? kun meidän 10kk poika "leikkii" ulkona niin oon kyllä laittanut naamaan rasvaa, muuten pitkät vaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja km:alle 1vuotias kannattaa mieluummin pitää pois auringonpaahteesta ja suojata lapsi vaatteilla ja aurinkovarjolla.
Niinpä. Miksi laittaa se 10kk vanha suoraan auringonpaahteeseen leikkimään kun se voi leikkiä varjossakin. Niin mä oon ainaki tehny.Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:miks laittaa naamaan, ku sen naamanki voi tehokkaasti suojata??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:naamaan voi minustakin laittaa, ennemminkin pitää laittaa. muuten vaatetus. merkistä en sano mitään--Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis eikö alle vuoden ikäsille saa laittaa aurinkorasvaa? kun meidän 10kk poika "leikkii" ulkona niin oon kyllä laittanut naamaan rasvaa, muuten pitkät vaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja km:alle 1vuotias kannattaa mieluummin pitää pois auringonpaahteesta ja suojata lapsi vaatteilla ja aurinkovarjolla.
kun se 10 kk, liikkuu ihan itse, ei sitä voi koko aikaa paikallaan pitää.Alkuperäinen kirjoittaja km:Niinpä. Miksi laittaa se 10kk vanha suoraan auringonpaahteeseen leikkimään kun se voi leikkiä varjossakin. Niin mä oon ainaki tehny.Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:miks laittaa naamaan, ku sen naamanki voi tehokkaasti suojata??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:naamaan voi minustakin laittaa, ennemminkin pitää laittaa. muuten vaatetus. merkistä en sano mitään--Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis eikö alle vuoden ikäsille saa laittaa aurinkorasvaa? kun meidän 10kk poika "leikkii" ulkona niin oon kyllä laittanut naamaan rasvaa, muuten pitkät vaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja km:alle 1vuotias kannattaa mieluummin pitää pois auringonpaahteesta ja suojata lapsi vaatteilla ja aurinkovarjolla.
anna paistaa... enempi siitä aurinko rasvasta on haittaa.. kyl sellainen reilu kunnon lieri suojaa myös kasvot.. ja tosiaan varovasti sinne aurinkoon, koska lapsen iho on todella herkkäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta eihän mikään lierihattukaan kokonaan suojaa naamaa. ellei sitten lapsi suostu olemaan koko aikaa paikallaan samassa asennossa. meillä siis pojalla ON sellainen uv-lippis jossa se niskaliehuke, mutta kyllä siitäkin naamaan vähän paistaa.
ei meilläkään olla kokoaikaa varjossa, mutta ei koko aikaa myöskään auringossa ja esim. hiekkalaatikko on mietitty siten, että siihen ei keskipäivän aurinko paisaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:kun se 10 kk, liikkuu ihan itse, ei sitä voi koko aikaa paikallaan pitää.Alkuperäinen kirjoittaja km:Niinpä. Miksi laittaa se 10kk vanha suoraan auringonpaahteeseen leikkimään kun se voi leikkiä varjossakin. Niin mä oon ainaki tehny.Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:miks laittaa naamaan, ku sen naamanki voi tehokkaasti suojata??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:naamaan voi minustakin laittaa, ennemminkin pitää laittaa. muuten vaatetus. merkistä en sano mitään--Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis eikö alle vuoden ikäsille saa laittaa aurinkorasvaa? kun meidän 10kk poika "leikkii" ulkona niin oon kyllä laittanut naamaan rasvaa, muuten pitkät vaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja km:alle 1vuotias kannattaa mieluummin pitää pois auringonpaahteesta ja suojata lapsi vaatteilla ja aurinkovarjolla.
No voi nähdä sit sen verran vaivaa, että juoksee lapsen perässä hakemassa sitä pois auringonpaahteesta ja välttää ulkoilemista pahimpaan uv-säteilyaikaan eli n 12-15.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kun se 10 kk, liikkuu ihan itse, ei sitä voi koko aikaa paikallaan pitää.Alkuperäinen kirjoittaja km:Niinpä. Miksi laittaa se 10kk vanha suoraan auringonpaahteeseen leikkimään kun se voi leikkiä varjossakin. Niin mä oon ainaki tehny.Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:miks laittaa naamaan, ku sen naamanki voi tehokkaasti suojata??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:naamaan voi minustakin laittaa, ennemminkin pitää laittaa. muuten vaatetus. merkistä en sano mitään--Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis eikö alle vuoden ikäsille saa laittaa aurinkorasvaa? kun meidän 10kk poika "leikkii" ulkona niin oon kyllä laittanut naamaan rasvaa, muuten pitkät vaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja km:alle 1vuotias kannattaa mieluummin pitää pois auringonpaahteesta ja suojata lapsi vaatteilla ja aurinkovarjolla.
meil ei istuta tattina missään, mut silti en laita aurinkorasvaa.. edes kasvoihin. Jos johonki laittaisin ni olkapäihin, mutta ku piää pitkähiaisia ni nekään ei ole vaarassa.. ja meil ulkoillaan sillon ku huvittaa eli aamusta iltaan ja väliAlkuperäinen kirjoittaja vieras:no mutta jos vaikka olet liikkeessä niin hankalampi silloin pitää koko aikaa kasvot suojassa. Jos istuu koko ajan varjossa tattina niin ei sitten mitään rasvoja tartte. ennemmin kumminkin sen rasvan laitan kun otan palamisen riskin kun meillä ollaan meneväisiä. rasvoja on kuitenkin jo kehitetty sellaisia joita voi laittaa noinkin pienelle kasvoihin vaikka tuonikäisen iho läpäisee hyvin kaikkia aineita.
miks täällä pitää aina olla näitä v-mäisiä tyyppejä? mistä sä päättelit etten näe "vaivaa" ja juokse sen perässä? luuletko oikeesti että ton ikäsen voi muutenkaan antaa yksinään mennä? kysymys nyt lähinnä oli hypoteettinen ja kyllähän tuo ongelma auringon paisteessa tulee muutenkin vastaan kun vaan ulkona leikkiessä.Alkuperäinen kirjoittaja km:No voi nähdä sit sen verran vaivaa, että juoksee lapsen perässä hakemassa sitä pois auringonpaahteesta ja välttää ulkoilemista pahimpaan uv-säteilyaikaan eli n 12-15.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kun se 10 kk, liikkuu ihan itse, ei sitä voi koko aikaa paikallaan pitää.Alkuperäinen kirjoittaja km:Niinpä. Miksi laittaa se 10kk vanha suoraan auringonpaahteeseen leikkimään kun se voi leikkiä varjossakin. Niin mä oon ainaki tehny.Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:miks laittaa naamaan, ku sen naamanki voi tehokkaasti suojata??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:naamaan voi minustakin laittaa, ennemminkin pitää laittaa. muuten vaatetus. merkistä en sano mitään--Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis eikö alle vuoden ikäsille saa laittaa aurinkorasvaa? kun meidän 10kk poika "leikkii" ulkona niin oon kyllä laittanut naamaan rasvaa, muuten pitkät vaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja km:alle 1vuotias kannattaa mieluummin pitää pois auringonpaahteesta ja suojata lapsi vaatteilla ja aurinkovarjolla.
Mulla ei oo ollu asian kanssa ikinä ongelmia. Ollaan pidetty alle 1v varjossa tai aurinkovarjon alla ja vältetty kuumimman paahteen aikana ulos menemistä. vaatetuksena ohuet, kevyet pitkälahkeiset ja -hihaiset vaatteet ja hattu, joka suojaa kunnolla kasvoja. Autossa ikkunoissa aurinkosuojat.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks täällä pitää aina olla näitä v-mäisiä tyyppejä? mistä sä päättelit etten näe "vaivaa" ja juokse sen perässä? luuletko oikeesti että ton ikäsen voi muutenkaan antaa yksinään mennä? kysymys nyt lähinnä oli hypoteettinen ja kyllähän tuo ongelma auringon paisteessa tulee muutenkin vastaan kun vaan ulkona leikkiessä.Alkuperäinen kirjoittaja km:No voi nähdä sit sen verran vaivaa, että juoksee lapsen perässä hakemassa sitä pois auringonpaahteesta ja välttää ulkoilemista pahimpaan uv-säteilyaikaan eli n 12-15.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kun se 10 kk, liikkuu ihan itse, ei sitä voi koko aikaa paikallaan pitää.Alkuperäinen kirjoittaja km:Niinpä. Miksi laittaa se 10kk vanha suoraan auringonpaahteeseen leikkimään kun se voi leikkiä varjossakin. Niin mä oon ainaki tehny.Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:miks laittaa naamaan, ku sen naamanki voi tehokkaasti suojata??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:naamaan voi minustakin laittaa, ennemminkin pitää laittaa. muuten vaatetus. merkistä en sano mitään--Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis eikö alle vuoden ikäsille saa laittaa aurinkorasvaa? kun meidän 10kk poika "leikkii" ulkona niin oon kyllä laittanut naamaan rasvaa, muuten pitkät vaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja km:alle 1vuotias kannattaa mieluummin pitää pois auringonpaahteesta ja suojata lapsi vaatteilla ja aurinkovarjolla.
mikä on tarkka nimi ja hinta?Alkuperäinen kirjoittaja minä:SINKKIPOHJAINEN AURINKORASVA!!!
Sitä saa apteekista. On ihan luonnontuote ja voi laittaa yli 6kk ikäisille vauvoille =)