Vauvamasusta galluppia

Millä viikolla teillä näkyi ulospäin, että vaavi on tulossa?

Huomasin kuvapinosta, että monilla on jo n. rv 10 kumpua. Mulla on nyt niin, että jos vedän vatsaa tiukasti sisään, ei mahaa juurikaan erota. Jos taas olen rentona enkä ajattele asiaa, niin tulee ihan selkeä kumpu, joka näkyy myös edestä päin :D. Oikeaa pientäkään vauvamahaa ei varmaan saa "pienemmäksi", vaikka kuinka vetäisi vatsaa sisään? Tämä on varmaan vaan turvotusta?

terv. Jive, joka varmaan sai auringonpistoksen, kun tällaista miettii :D

Mä oon pikkasen sitä mieltä (SORI),että viikolla 10 toi vauvamasu ei viä oo vauvamasua vaan turvotusta ja mahdollisesti myös omaa makkaraa.. :snotty:

Ite turposin rv 9+ ja näytti vaan siltä että olisin vähän lihonu.Varsinaista vauvavatsaa rupes tulemaan tossa rv 17+

Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Mä oon pikkasen sitä mieltä (SORI),että viikolla 10 toi vauvamasu ei viä oo vauvamasua vaan turvotusta ja mahdollisesti myös omaa makkaraa.. :snotty:

Ite turposin rv 9+ ja näytti vaan siltä että olisin vähän lihonu.Varsinaista vauvavatsaa rupes tulemaan tossa rv 17+
Oon samaa mieltä. Mäkin turposin rv 10 aikoihin, mutta siitä se vielä sitten kuihtui ja thaimaassakin lomailin bikineissä ilman että kukaan huomasi rv15-17 :D ja olen siis ihan normaalipainoinen ja hoikka, ettei masua omasta takaakaan ole :D ja suoraan sanoen rv20 alkoi vasta pientä kumpua puskemaan ja nyt vasta huomaa selvästi ulkopuolisetkin. ja nyt kasvu on kyllä kiihtynyt. mutta vaikuttaahan siihen toki, että monesko lapsi on kyseessä ja miten pienellä aikavälillä. meillä vasta esikoinen tulossa, joten paikat kinnaa venymistä vastaan :D

suhveli + pikku-prinssi 25+2

Enismmäisestä alkoi näkyä siinä viikolla 20. Toisesta viikolla 15. Ja nyt kolmatta odottaessa ei näy vielä, eikä kyllä tarvisekkaan viikkoja 10. Illalla on kyllä usein turvoksissa, ja näyttää silloin vähän vauva mahalta. Mutta aamulla on taas ihan normaali :D

Huomasin itekin, että n. vkoilla 10-14 masu oli niin turvonnu koko ajan, varsinkin iltaisin, että näytin jo raskaalta. Sit se yks kaks hävis ja varmaan viikolla 17 alkoi pikkihiljaa jo tututkin huomauttelemaan. Olen kyllä täälänen bmi17, ennen raskautta -tyyppi, ettei paljoa ollu rasvaa peittelemässä masua.
Mutta tosi pitkään meni, että makuultaan tuntui vatsalla jotain, taikka näkyi kumpu, vasta viikolla 20 tms.

cora 23+1

Pakko osallistuu keskuteluun..

nostin tossa esille ton masukuvia alkuraskaudesta ketjun, ja sielläkin on aikasilla viikoilla isoja masuja jo, että ei kyllä voi sanoo et ne on pelkkää turvotusta..

nääki on niin yksilöllisiä et ei voi kukaan mennä sanomaan et jollain ei voi olla oikeeta vauvamahaa sillon ja sillon.. ja onhan se kohtu jo greipin kokonen hyvinkin varhasessa vaiheessa ja joillakin se vaan alkaa näkymään aikasemmin!!

heti plussauksen jälkeen jouduin ottamaan äippähuosut käyttöön just ton turvotuksen takia, mutta kyllä se oikeekin vauva maha oli jo joskus viikolla 13

ja nyt pitäs olla profiilissa kuva viikolta 27 (jos muistan oikein) ja kokoa löytyy!!

Äiti lpr 30+4

ekasta näkyi rv17, tokasta jossain rv15 ja nyt kolmannesta rv13-14.
yhdyn äiti Ipr:ään että on yksilöllistä! toki sekin on totta että uudelleen synnyttäneillä näkyy helponmin aijenmin, sekin yksilöllistä!

triple rv20+6

Yhteistyössä