vauvalle sairaalaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vauvalle: no tietenkin sisä ja ulkovaatteet ja kaukalo tietenkin jos menette autolla kotiin =) TUTTI
Eipä tuo vauva muuta tarvii!

Itselles:
Mulla oli rintsikoita ja rintsikoihinsuojia, ja sit oli semmoset lökäpöksyt joita pidin sairaalan vaatteiden kanssa, ja vaihtokalsarit (itselläni tosin oli muutenkin omia mukana koska sairaalan verkkokalsarit oli kauheita=) ) ja SUKKIA (sairaalan sukat on huonoja), pesuaineet (mieluummin vähä hajuisia) ja dödö ja hmm..Suklaata :p rahaa jos vaikka käyt sairaalan kahviossa tai jossain vieraitten kaa =)

en muista enempää...muut auttaa??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2005 klo 21:16 effemia kirjoitti:
Tutin sai sairaalastakin kun pyytää vaan!!
Otin vaatteiden ja kaukalon lisäksi pienen unilelun vauvan sänkyyn.. :)

mutta kuka haluaa käyttää sairaalan tutteja jos voi ottaa omankin mukaan? \|O

Mä oisin halunnu ottaa kaikki mukaan =) ei vaan tavaroita pakkailessa tuntu et koko ajan et tätätki tarttee,mutta mukaan lähti vaan vauvalle body,puolpotkarit,kokopuku,tumput,töppöset,lakki ja välilakki,toppapuku. ja kaukalo,nää isukki toi samana aamuna ku kotiin lähettiin..

itelle mulla oli vaan hygieenia kamppeet mukana,shamppoot ja sen sellaset. aattelin eka et otan vaikka ja mitä mut onneks en ottanu,aika meni vauvaa ihastellessa ja sairaalassa oltiinki vaan 3päivää. mun omat vaatteet ukko toi samaan aikaan ku vauvanki.

tosta tutista. meillä oli oma tutti vauvalle mukana mutta silti ne oli vauvalassa tunkenu vauvalle sairaalan tutin suuhun.

kamera on ehoton jos haluaa heti räpsiä tulokkaasta kuvia!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2005 klo 12:30 mum kirjoitti:
saako mitäään sairaalasta..vauvalle??

mä sain ainakin libero kassin jossa oli hammasharja ja vaippoja ja erimoisisa lippuja ja lappuja yms yms sekä muumi kassin jossa oli myös vaippanäytteitä ja kaikkee muuta hubaa

eikä vauvallekkaan välttämättä tarvi muuta ku bodyn, potkarit, ja vaikka collegevaatteet tai vastaavat ja pipo. elokuussa on kumminki aika kuuma. varsinkin ku yleensä sairaalasta pääsee lähtemään ennen kolmea, ja silloinhan on aurinko melkein korkeimmillaan. tutti varmuuden vuoksi. muuta ei tarvi, koska isä voi tuoda sen turvakaukalon, jos autolla kotiin meette.
hammas harja itelle, ja koiin lähtövaatteet, ihan niinku vauvallekkin. liivinsuojia ei sairaalasta muistaakseni saa, muuta ku sen näytepakkauksen, mut aika harvalla nousee maito sairaalassa niin paljon, että sitä suihkuamalla tulee... ei nyt muuta tuu mieleen. siis itelle kotiin lähtö vaatteet ja jotain hydienia tuotteita, vauvalle kotiin lähtö vaatteet ja tutti varmuuden vuoksi.

Yhteistyössä