vauvalle nimi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mintzki25
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihana nimi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meiltä löytyy
Juho Henrik
Joona Matias
Niklas Valtteri
Patrik Sebastian ja
Kaspian Aleksander

Voiku ihana toi Patrik Sebastian. meidän poika on Patrik ja toi ois sopinut hyvin toiseksi nimeksi.

Kiitos. Olisin halunnut aikanaan Patrikin nimeksi Petrus. Mies ei halunnut ja nykyään olen tyytyväinen ettei suostunu. Onko teidän pojalla lempinimeä?

lisää nimiehdotuksia tulemaan..näistä ei vielä oikein löytyny semmosta mistä tykkäisin..
mitkäs näihin sopis toisiks nimiks??
jimi?
luka?
miko?
tuomas?
niklas?
leevi?

Alkuperäinen kirjoittaja Mintzki25:
lisää nimiehdotuksia tulemaan..näistä ei vielä oikein löytyny semmosta mistä tykkäisin..
mitkäs näihin sopis toisiks nimiks??
jimi?
luka?
miko?
tuomas?
niklas?
leevi?

Jimi Kristian, Luka Joonatan, Miko Henrik, Tuomas Mikael, Leevi Topias, Niklas Oliver

Anna pojallesi perinteinen sukunne nimi, niin hänestä ei tule rikollista.

Selitykseksi: Mies luki aamulla lehdestä, että Amerikassa ovat saaneet selville, että jos nimi on outo, kummallinen ja erikoinen, lapsella on moninkertainen riski päätyä rikolliseksi.

Selitykseksi: Mies luki aamulla lehdestä, että Amerikassa ovat saaneet selville, että jos nimi on outo, kummallinen ja erikoinen, lapsella on moninkertainen riski päätyä rikolliseksi.

äh,mä en tykkää näistä nimistä mitä suvussa on..
en kyllä mitään outoa,kummallista tai erikoista nimeäkään kyllä meinannut antaa:)

Alkuperäinen kirjoittaja Mintzki25:

äh,mä en tykkää näistä nimistä mitä suvussa on..
en kyllä mitään outoa,kummallista tai erikoista nimeäkään kyllä meinannut antaa:)

Entä jos suvussa on erikoisia nimiä?Tai jokainen on rikollinen?;)