Vauvalle KAAKAOTA??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wierash
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pidä huoli, että maito on tarpeeksi lämmintä, koemaista aina ennen syöttöä!!
Vaihda erimalliseen (pullon)tuttiin, kokeile erilaisia!!
Kaupoissa on myös joitain hedelmä/porkkanamehuja, joita voi antaa vauvoille, en kyllä muista ikärajaa niihin..

Jos ei tunnu uppoavan, ehdottomasti sairaalaan, pieni kuivuu äkkiä!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23798193:
Ja hollannissa annetaan tuoremehuja vauvoille, selitti minulle eräs hollantilainen äiti joka etsi kaupassa turhaan sokerittomia vauvojen mehuja täällä suomessa. Nyt ollaan kuitenkin kotosuomessa, ei espanjassa tai hollannissa. :)

Juu ja mun vauvaiässä myös suositeltiin appelsiinimehun antamista, jotta vauva saisi vitamiineja - mulla olikin jo maitohampaat ihan p..kana, viisivuotiskuvassa hampaat on järkyttävän näköiset ja jouduin ramppaamaan hammaslääkärissä niin paljon, että kammo tuli! Lisäksi kuulemma yksi isoista siskoistani laittoi aina omaan suuhunsa lusikan, jolla syötti mua, niin että kiitti vaan äiti ja sisko..

Kaupan soseita menee n. 1-1,5 purkkia. En tiedä voisko olla allergiaa kun ei mitään ulkoisia oireta ole ja ennen joi kyllä n. 500ml ja pienempänä joi 700-800ml mutta koko ajan vähenee.

Vauva on energinen ja virkeä mutta maito ei vaan maistu hirveesti. Painoa on n. 6500kg

ensinnäkin tissiä annoin noin kuukauden mutta sitten maitoa tuli tosi vähän ja luulenpa että sen takia hän on aina juonut vähemmän kuin pitäisi koska imetin häntä vaikka maitoa ei ollut tarpeeksi. Eli vauva tottui nälän tunteeseen ja nykyään tykkää enemmän pelkkää huvituttia imeä

Yhteistyössä