mami
Mitä olette saaneet tilaajalahjaksi tilatessanne vauvalehden?
itse sain reilu vuosi sitten brio kaukalon!!
Mäkin oon joskus saanut sen hoitolaukun, oliskohan ollut v.2005, kun odotin esikoista.Alkuperäinen kirjoittaja Jansku08:Sellaisen kamalan hoitolaukun sain. Sinä sait kyllä hyvän lahjan!
Sait varmaan siinä ystävä suosittelee jutussa tuon? Niissä yleensä ne tilaushinnatkin on kalliimpia..Alkuperäinen kirjoittaja mami:Mitä olette saaneet tilaajalahjaksi tilatessanne vauvalehden?
semmonen musta?Ihan karsee..mullakin on semmonen, just vuodelta 2005.Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Mäkin oon joskus saanut sen hoitolaukun, oliskohan ollut v.2005, kun odotin esikoista.Alkuperäinen kirjoittaja Jansku08:Sellaisen kamalan hoitolaukun sain. Sinä sait kyllä hyvän lahjan!
Mulle tulossa muistaakseni just tällänen kantopussi..Alkuperäinen kirjoittaja joo:nyt soitti viime vkol ja tilasin lehden ja siihen tulee kaupan päälle sellanen kantopussi jota voi selässä pitää ja ikäs suositus n.2v asti,arvo 49e ja lehti maksaa vuoden sen 50e !
Mä sain p**kan ruskean (v. 2008). Varmaan yhtä komeita molemmat, musta ja ruskeaAlkuperäinen kirjoittaja äippä-85:semmonen musta?Ihan karsee..mullakin on semmonen, just vuodelta 2005.Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Mäkin oon joskus saanut sen hoitolaukun, oliskohan ollut v.2005, kun odotin esikoista.Alkuperäinen kirjoittaja Jansku08:Sellaisen kamalan hoitolaukun sain. Sinä sait kyllä hyvän lahjan!