Vauvalehti ja luvattu tilaajalahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moona81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

moona81

Aktiivinen jäsen
19.01.2010
5 822
1
36
Kuopio
Tilasin puhelinmyyjältä Vauvalehden. Tilaajalahjana tarjottiin joko kantoreppua tai kantopussia. No tuon kantopussin takia osittain tilasinkin lehden.

Juuri tuli ensimmäinen lasku, jossa luki tilaajalahja söpö huppupyyhe arvo 20 e. Toimitetaan kuin ensimmäinen lasku on maksettu.

Pöh! En mie mitään pyyhettä tahtonut :|. Voikohan tästä ottaa yhtetyttä johonkin. Lehden myyjän nimi kyllä näkyy laskussa.

Mulel soitettiin samasta tarjouksesta. Puolen vuoden tilauksen lahja oli se huppupyyhe ja vuoden tialuksesta sai sen kantopussin. Kato nyt kumman sä saat. Itse olen kyllä kuullut siitä kantopussista vain moitteita.

Kannattaa ottaa yhteyttä, vaikkapa sinne kustantamon asiakaspalveluun! Numeron/s-postin pitäis kans laskussa näkyä.

Mulle tuli esikoisen aikaan muutes toi kantopussi Vauva-lehden tilaajalahjana, ja ite en siitä oikein tykännyt, ei ollut jotenkin kätevä tai sitten en vaan tajunnut :)

No laitoin palautetta sähköpostin muodossa. Katsellaan mitä vastaavat. Voihan se olla että kantopussista ei ole mihinkään ja pyyhe olisi parempi. Mutta ihmetyttää miksi tilaajalahja muuttui tässä välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varmasti voit soittaa lehden myyneeseen yritykseen ja kysyä asiaa. Onhan tuo törkeetä huijausta!

Juu kyllä on törkeetä huijausta... tyypillinen suomalainen ajattelutapa. Ihmisethän ei koskaan tee virheitä, vahingossa. Soita ihmeessä asiakaspalveluun ja hauku se joka vastaa ja huuda koko tuskasi tästä törkeästä huijauksesta. Toivottavasti minä vastaan puheluusi...

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varmasti voit soittaa lehden myyneeseen yritykseen ja kysyä asiaa. Onhan tuo törkeetä huijausta!

Juu kyllä on törkeetä huijausta... tyypillinen suomalainen ajattelutapa. Ihmisethän ei koskaan tee virheitä, vahingossa. Soita ihmeessä asiakaspalveluun ja hauku se joka vastaa ja huuda koko tuskasi tästä törkeästä huijauksesta. Toivottavasti minä vastaan puheluusi...

No en soittanut, en huutanut, en haukkunut.

Laitoin asiallisen sähköpostiviesti jossa tiedustelin asiasta.

Asiat voi hoitaa myös asiallisesti.

Yhteistyössä