Vauvakuumeesta eroon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "karamelli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"karamelli"

Vieras
meillä on mieheni kanssa kohta vuoden vanha lapsi, ja niin kovasti haluaisin jo toisen! En ymmärrä mistä näin kova vauvakuume on iskenyt, sillä eihän meidän ensimmäinenkään ole kuin vuoden! Ja raskaus oli yksi epämukvimmista olotiloista mitä olen elämäni aikani kokenut. tiedän, että olisi hyvä malttaa vielä hetki, mutta tuntuu etten pysty ajattelemaan mitään muuta kuin että haluan lisää lapsia nyt ja heti! :O
Miehelleni en ole asiasta puhunut mitään koska tiedän, että hän ei vielä halua lisää lapsia..

Miten siis pääsen tästä järjettömästä vauvakuumeesta eroon?!

minä voin kertoa että älä hyvä ihminen vielä hanki toista :) itelläni pukkas vähän niinku yllätys raskauksena toinen ku eka oli 6kk. oksentelin siinä sitte ku pientä vauvaa hoidin ja toista kantelin mahassa.:) ja ois se vaa ollu ihanaa et just ku eka lapsi oppi edes vähä nukkuu koko öitä putkeen ja sai imetyksen loppumaan ni eiku toinen kiertoon vaan. kyllä se tekee sekä itelle että tulevalle lapselle hyvää jos on selvinny jo ekasta raskaudesta ja vauva ajasta,jaksaa antaa seuraavallekki tulokkaalle kaiken voimansa ja rakkautensa :) joten kuuntele vaikka vauvan öistä itkua,ja mieti sitte jos vähän aikaa viel ootat,ettet ihan viel ;=)

Kannattaa keskustella kumppanis kanssa ja pohtia hyvät sekä huonot puolet. Kyllä sille toiselle vauvalle pystyy antaa rakkautta ja voimia vaikka on 1v ikäeroo lapsilla. Minulla on itsellä kohta 3-vuotias tyttö ja on tässä ollut puol vuotta hirveen vauvakuume ja nyt alkaa voimistua. Se on niin ihmisestä kiinni ett miten haluu niille lapsille sitä ikäeroo ja mitä toinen osapuoli on asiasta mieltä.

Yhteistyössä