Hei
Minä olen yksinhuoltaja myös kahdelle tytölle, iät 3v10kk ja 2v3kk, MUTTA elän nyttemmin ihan onnellisesti avoliitossa uuden miehen kanssa. Olin täysin yksin 1v3kk.. Rankkaa aikaa, lapset todella pieniä, toinen vasta alle 3kk kun erottiin.. Mulla ei kyllä käyny sillon mielessäkään, että haluisin lapsia lisää, ehkä ikinä, vaikka lapsirakas olenkin.
Musta toi on hienoa, että podet vauvakuumetta! Siis varmasti silloin jaksat arkea nyt jo lastesi kanssa mainiosti, jos vielä lisää toivot. Toivottavasti saat joskus.
Itse kun tapasin uuden miehen ja kun muutettiin yhteen, sit alko mulla taas vauvakuume..huoh, en tiiä, olen nii äidillinen ihminen, että kaipa se tällasessa onnellisessa elämäntilanteessa mulle ihan luontevaa. Mutta silti on on oma jaksaminen mietinnässä aina välillä, sillä, kerran yh, aina yh. Ite en varmaa enää kolmen kaa jaksas yksin..en tiiä.
Tulipa höpötettyä ohi suunki, sori, mutta pointtina se, että ei siinä mun mielestä mitää pahaa ole, vaikka yh:na lapsia lisää haluatkin. Tää yhteiskunta on vaa aika kieroutunut ja painostava tiettyyn elämäntyyliin..Mutta me yh:t, nykyset ja entiset, ollaan rautasia!!
Toivon kaikkea hyvää sinulle :heart: :heart: :heart: