Vauvakuume?

• Viestiketjun aloittaja "Jepa"
  • Ensimmäinen viesti
"Jepa"
Ihana käydä vauvanvaate ja tarvike osastoilla. Usein sieltä myös tarttuu jotain mukaan, vaikkei mistään vauvasta ole mitään tietoa. Ja tippa tulee linssiin, kun näkee odottavia äitejä ja lapsiperheitä.

Mutta sitten käyn katsomassa tuttuni vauvaa ja välillä hoidan, niin tuntuu ettei vois vähempää kiinnostaa. Ja etten mä jaksais sellaista, ei juurikaan jää omaa aikaa.

Yksinäinen, kun olen niin olen harkinnut hedelmöityshoitoa. Mutta onko mulla oikeasti vauvakuume? Kun tunteet ovat niin ailahtelevia. Viisitoista vuotiaasta asti olen toivonut tulevani äidiksi ja nyt olen kolmekymmentä. Onko mulla tunteet vaan laimentuneet vai mitä..

Onko muita vauvakuumeisia (?) ja minkälaiset teillä on fiilikset?

Miun mielestä et ole vielä liian vanha! Ota ihan rauhassa vain. Nuorena eli vaikka 20 vuotiaana jaksaa ehkä paremmin pienen vauvan kanssa, mutta jos 20-vuotias jaksaa vauvan kanssa niin miksi ei sitten 30-vuotias? Ehkä sitten kun alkaa lähentelemään 40-50 vuotta niin voisi alkaa jo pitää kiirettä, jos lapsia meinaa haluta.
Mie voin ainakin myöntää, että miulla on 'vauvakuume'. En koko ajan ajattele vauvoja tai muuta sellaista kliseistä, että kun vauvan näkee niin tulisi sellainen "AAAAAAAAAAAAAAAAAAW" reaktio. Se näkyy ehkä enemmän siinä, kun olen jättänyt ehkäisyn pois poikaystäväni kanssa enkä oo vielä tullut raskaaksi, että petyn joka kerta enemmän kun testi näyttää negatiivista. Muita 'oireita' on ollut se, että olen kateellinen monille kavereilleni jotka ovat juuri plussanneet ^_^

Yhteistyössä