Vauvakuume - Pieni ikäero?!

Joo täällä myöskin kuumeilija ja meidän vauva vasta 6kk. Täällä kovasti ootellaan kuukautisten alkamista! Kroppa tuntuu vielä olevan sekaisin synnytyksen ja imetyksen jäljiltä. Imetys loppui 2kk sitten ja kuukautisia ei vieläkään näy :( Joko sulla kierrot käynnistyneet?

• Tykkää
Reactions: iltatähtönen
Moi. Me kans haaveillaan mahdollisen pientä ikäeroa nelosen ja vitosen välille. Vauva nyt 9kk ja yk3 menossa. Yk1 tulin raskaaksi mutta meni kesken. Esikoinen ja kakkonen 1v7kk ikäerolla ja se oli todella hyvä! Ovat edelleen ku paita ja peppu =). Muutenki se on musta helpompaa kun oppivat jo pienestä asti jakamaan asioita jne. Eikä se minusta rankkaa ollut. Nyt noi kolme jo niin isoja että varmaa apuakin ois taaperon hoitoon varsinkin jos vauva vielä saataisiin.

• Tykkää
Joo, jonkinmoinen "kierto" on olemassa, mutta ei siitä vielä ehkä ota selkoa... Imetin melkein 7 kuukautta. Siis nyt vasta ollaan vieroituttu, tai vasta ja vasta, mutta mulle tämä oli varsin hyvä imetysaika.
Mulla on kokemusta vajaan 2 vuoden ikäerosta vanhempien lasten osalta.
Ajattelin että tämä viimeinen on viimeinen, nyt ajattelen kyllä aivan toisin :)
Jos luoja suo, tuleva olisi neljäs. Esikoinen jo 18v.!!!

^^ Minähän imetän edelleen ja tulee tässä kuussa jo 10kk tuo vauveli.. Mutta kuitenkin eka kierrosta tosiaan raskauduin, mut kesken meni. Että pitäs ton kropan toimia kuiteskin.. Sillo oli muute yöimetyskin vielä kehissä, enää ei ole.

Mulla noi muut on kohta 11v, 9v ja 6v. Jotenkin sitä haluis tälle pikku neidille vielä sisaruksen, koska on pian ilman seuraa, kun nuo isommat alkaa luuhata kylillä.. Varsinkin kun tää kuopus lähtee kouluun, vanhin on jo melkeen täysikäinen. Ja minäkiun ajattelin että tää viimeisin ois viimeisin, mutta mieli on muuttunut molemmilla meillä miehen kanssa =)

• Tykkää

Yhteistyössä