vauvakuume mutta ei vielä

täällä ollaan oltu kesälomilla kun miehellä on ollut loma. Ihanaa nauttia perheen kesken kesästä! =)
Täällä edelleen vauvakuume kummittelee...välillä enempi ja välillä vähempi. Haluun tosiaan sen pallomahan ja pikkuisen myös. Pelottaa vaan jos ei luomuna onnistu, kun esikon kanssa tarvittiin pikkuisen apuja. Eivät kuulemma aloita hoitoja ennenkuin synnytyksestä on kulunut vuosi. Esikoinen syntyi siis 04/07 eli on ihan pikkuinen vielä, mutta silti on kamala kuume. :D
Onko tällä muita joilla on tehty sektio ja tullut nopeata sen jälkeen raskaaksi? Miten raskaus/synnytys sujui?
Nyt poika huutelee...
Ihanaia massuja shv ja mammukka!! :D
 
Janis: tazka pysyi ihan ennallaan, vaikka loppua kohti venyikin isommaksi, synnytyksen jälkeen palautui aivan ennalleen.

meritähti: hui kun jännää... ties vaikka salamatkustaja olisi kyydissä jo. Jos nyt muistan oikein niin pinon ensimmäinen plussaaja mamitre taisi raskautua "touhutipoista" eli jos teilläkin on vähän lipsunut niin mahdollistahan se on =) millon olet ajatellut testailla? ONNEA, toivottasti saat + :heart:

mammukka81
: Juu, hyvä idis nuo kuvien poistot, taidanpas itsekin jossain vaiheessa deletoida... kun tää järkky kuumeilu ois kiva pitää pienen piirin tiedossa ainostaan :ashamed: vaikkakin kaikkin taitavat tietää, että olen krooninen vauvakuumeilija forever :p

Askartelin tuossa hivenen, eli länttäämpäs tähän vielä synnärikuvaa :) ...menee ihan kylmiväreitä kun muistelee sitä pakahduttavaa jännitystä, että pian se laps on sylissämme... *tahtoo kokea sen tunteen vielä montamontamonta kertaa*

:heart: Vedet meni kotona aamulla. Sairaalaan päästyämme hetkeksi sydän- ja supparikäyrälle (1cm auki)
http://www.aijaa.com/v.php?i=817829.jpg

:heart: seuraavaksi n. tunniksi vesialtaaseen ottamaan vastaan supistuksia, jotka olivat paljon pehmeämpiä kuin "kuivalla maalla" *suosittelen*
http://www.aijaa.com/v.php?i=817837.jpg

Huom: kun mä lilluin vedessä kipuineni niin tuleva isi rentoutui lehteä lukien ja kahvia juoden ja VALMISTUI loppurutistukseen omalta osaltaan, hehheh
http://www.aijaa.com/v.php?i=817850.jpg

:heart: Vesialtaasta synnytyssaliin kun olo kävi liian tuskaiseksi luomuna olemiseen (5cm auki)
http://www.aijaa.com/v.php?i=817842.jpg

:heart: Koko synnytyksen kestettyä n. 5h tässä lopputulos muutaman tunnin ikäisenä=) :heart:
http://www.aijaa.com/v.php?i=817846.jpg :heart:
 
Mammukka81
Vastasyntyneet....haluaa kans sellaisen ja ihan nyt heti!!! Se tuhina, pikkuruiset sormet ja varpaat ja vauvan tuoksu...huoh taas jälleen. Musta tuntuu, että raskaudesta ja synnytyksestä on jo ikuisuus, vaikka vasta 7kk sitten synnytin. Ihan tulee unenomainen fiilis kun noita omia kuvia katselin tossa aiemmin...Ihania kuvia sullakin sisarHENTOvalkoinen :heart: . Ja Äittin vauveli on kanssa niiiin söpö.

Meritähdelle
pidetään peukkuja, kyllähän se voi ekastakin yrityskierrosta tai vaikka yhdestä tipasta tärpätä ;) .
 
Meritähti Meillä kuopus sai alkunsa juuri noin helposti kuin teillä nyt mahdollisesti, ehkä ois tärpänny. Ei siis keretty oikeen yrittämällä yrittään poikaa ollenkaan, tärppäs niistä muutamasta kerrasta...Että kyllä se joskus voi olla niinkin helppoa!! :D

Ja ihania kuvia teillä!!! :heart:
 
että... aivan ihania nuo masut ja etenkin vauvelit! Kavereiden 8 kuukautinen oli mulla äsken muutaman tunnin hoidossa ja arvatkaa mitä naurava vauva tekee tälle naisten taudille?! :D Huomenna olis vielä yhdet ristiäiset... mää en kestä jos en kohta saa omaa nyyttiä...

En sitten millään jaksaisi odottaa. Tilasin jo varoituksista huolimatta testitkin valmiiksi :eek: mut pistin ne visusti kaappiin piiloon. Vielä pitäis yli viikko ootella että kannattaa testata ja en kyllä uskalla toivoa et mitään olisi vielä tapahtunut.

Pillereiden lopettamisen jälkeisiä oireita on kyllä ollut (hiukset lähtee, alamahaa ja selkää särkee) et jotain toivoa horminitoiminnan palautumisesta on (ehkä)

Hitto, kello on kymmenen perjantaina ja minä surffailen vauvasivuilla :LOL:
 
meillä mies yllätti mut ihan täysin tossa viikolla. meillä on omista lapsista puhuttu mutta ei millon aletaan yrittää. yhtenä iltana mies oli menossa nukkumaan mutta mä en ihan vielä sillä päivän lehti oli päivän kiireessä jäänut lukematta. mies oli jo peiton alla kun hän yht akkiä sanoi että "aattele,vuoden päästä asutaan yhdessä" mumisin jotain vastaukseksi enkä tainnut edes katsetta nostaa lehdestä kun hän jatkoi " niin ja siitä sit n. vuoden päästä voidaan allkaa yrittää omaa perheen lisää" samantien nousi katse lehdestä, olin ihan ällikällä lyöty! ei voinu muuta kuin hymyillä. vauvakuume ollu 16 vuotiaasta asti!! emme asu vielä yhdessä koska opikelujeni takia joudun asumaan toisella paikkakunnalla mutta enää on vuosi jäljellä jonka jälkeen voimme muuttaa yhteen...
 
Nyt on ollut niin kamala kiire ettei ole kerennyt tänne ilmoittamaan itsestään. Älkää siis poistako mua listasta :attn: meillä häät lähenee (3 vko) ja sen kyllä huomaa.... elikkä ilmoitan siisrtyväni hetkeksi taustalle ja tulevani takaisin heti kun kynnelle kykenen :LOL:

Oikein paljon tervetuloa kaikille uusille ja onnea yrityksiin tositoimijoille!!!
 
Kiitos teille että jaksoitte jakaa kuvanne meidän kanssa! Onneksi minulla on teidät kaikki yhtä hupsut kuumeilijamammat! Te olette oikeasti tällä hetkellä ainoat jotka oikeasti ymmärrätte miltä tämä odotuksen odotuksen odottajan olo tuntuu! Taidan kohta tehdä tj laskurin siihen milloin ehkäisy jätetään pois. n 4-5kuukauden päästä. =)
 
Heissan!!!

Olen seuraillut taustalta tätä teidän ketjua alusta asti, mutta en ole jaksanut kirjautua aiemmin, nyt viimein ryhdistäydyin. =)

Elikäs olen 23v ja mies 24v. Yksissä ollaan oltu 4v, kihloihin mentiin viime jouluna. Oma ok-talo onpi, ja vakipaikat molemmilla. Lähihoitaja minulla ammattina. Valmistuin 05/05 ja sitä ennen Yo 03.

Kuumeilua itsellä takana pari vuotta, koko ajan pahenevaa sellaista. :) Nyt myös mies on näyttänyt vihreää valoa vaaville ja on suunniteltu, että yritys aloteltas ensi keväänä.. :heart:

~Pearl
 
:heart: Haaveilijat: :heart:
Aavikkokahlaaja
ak84
BlueAngel
Deluxxe
Dive
Farouk
Färbö
harald haaraparta
Hellu1
hilja
Janis
Kitty1979
koiramamma
kuumeilija-
Laala
LeenuLiinuTiinu
lemmuAmmu
Lilli
Mammutti-Mamma
Mincki77
Mimosa81
M-J
Muusa78
Mökönen
Näätänen
ninsku85
Pantalaimon
Pearl84
Perhoinen84
Pilvilinna
Ripsuh
Sigurd
sisarHENTOvalkoinen
Vaahteramäen Iita
Venus
viivi
Äitti-83
Äitsykkä

:heart: Tositoimissa: :heart:
futuremami
Katbe
l0ttis
Mammukka81
Meritähti
Miranda-81
Nuhnus
Pantteri76
Peikkotyttö07
pippa
sonja R
Tikkunekku
Äiti84ja2p

:heart: Plussanneet: :heart:
Mamitre



Tervetuloa Pearl,sut on lisätty listaan!
:wave:

LeenuLiinuTiinu
Mulla ei riittäis kalenteri siihen laskemiseen ku näyttää siltä että saa oottaa ja kaauuuaaan :LOL:
Ei mullakaan oikeen ole ketään jolle höpöttää näitä juttuja...
Jos jättäis ton ukon vähäks aikaa rauhaan näiltä jutuilta
:kieh:
 
Täällä odotellaan edelleen menkkoja...
Tein sitten lopulta malltamattomana testin heti kun menkat päivän myöhässä ja negaa näytti testi silloin.
Nyt menkat 3 päivää myöhässä eikä vieläkään mitään merkkejä että olisivat alkamassa...
Vähän ihmetyttää tämmöinen...no en nyt ainakaan ala uudelleen vielä testaamaan, vasta muutaman päivän päästä jollei mitään edelleenkään tapahdu.
On se vaan kumma.
Sitä alkaa niin toivomaan, vaikkei tältä kierrolta vielä mitään odottanutkaan, kun eka yrityskausi on periaatteessa vasta seuraava, jos se nyt tästä alkaisi. :headwall:
 
Ettepä arvaa mitä juuri "löysin" itseni tekemästä? :D
Katselin synnytyssairaalan tietoja netistä... Kun sitten joskus taas pääsen Jyväskylään synnyttään. Meidän kaksi ensimmäistä, molemmat tytöt on siellä syntyneet. Kaksi tuoreimpaa tapausta, molemmat poikamme on syntyneet Tampereella. Pitihän sitä sitten käydä kurkkaamassa, onko siellä Jyväskylässä vielä samassa paikkaa synnytysosasto... :D No joo...koitanpa taas rauhoitella mieltäni...Vauvan yritys saa vielä odottaa... :heart:

Esikoinen aloittaa huomenna esikoulun! IIIIK! Tyttöä jännittää, ja niin jännittää äitiäkin. Eniten jännittää se, kun tyttö menee kyydityksellä eskariin ja takaisin. Matkaa on 8km. Eiköhän se siitä ala sujumaan! =)
 
Mammukka81
Ja taas uuteen viikkoon...ja arkeen, kun mies aloittaa taas huomenna työt lomien jälkeen :/ .

Äitti-83, aivan ihana lapsikatras jo sinulla :heart: . Ja pienellä ikäerolla...itsekin haaveilen tuollaisesta poppoosta...mistä tulikin mieleeni pientä gallupia taas, eli montakos lasta teillä kaikilla on haaveissa? Eihän sitä ikinä tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta mä haaveilen kolmesta tai jopa neljästä lapsesta. Haluaisin ison perheen. Mies vaan tuumaa, että kaksi tai kolme ois passeli.
 
Meritähti meillä kans sai tytär alkunsa tuolla tavalla kun vähän lipsuttiin ehkäisystä...siis ei ollut edes tarkoitus, mutt kun laskeskelin äkkiseltään, että ovulaation olisi muka pitänyt jo mennä mutta olikin jostain syystä yli 10 päivää myössä. Että eihän sitä tiedä, voi se vielä plussaksikin muuttua. Nyt kun olen harrastanut tuoti itsetutkiskelua, niin olen oppinut tunnistamaa oviksen aika suurella varmuudella...24h sen jälkeenhän oli turvallista pupuilla ilman kuvia aina kuukautisiin, mutta seuraan nyt ainakin pari kierto vielä, että saan varman tuntuman siihen tunnistamiseen - se kierron alkupuoli onkin sitten vaikeampi, kun ovis ei mulla ainakaan ilmoita tulostaan kuin pari päivää ennen ja siitiöthän voivat ääritapauksessa elää jopa 7 vuorokautta (yleensä sen 3-5 vrk), joten ei kauheasti uskalla kokeilla onneaan alkukierrosta. Tässä kierrossa oli niin selvät ovismerkit, että nyt sitten vain odottelen menkkojen alkamista, jolloin tulee varmistus siitä tunnistamisesta. Pitäis alkaa perjantaina.

Kiitti hei, noi kaikki synnytys- ja vauvakuvat ei kyllä yhtään helpota asiaa, kun kon kova kuuma päällä...meillä kun kaiken lisäksi isäntäkin kuumeilee, niin eipä ole kauhean helppoa odotella sitä elämäntilannetta, että vois antaa pikkukakkoselle luvan tulla...huoh.

Tervetuloa Pearl84!
 
G: Juteltiin tuossa itseasiassa just miehen kanssa siitä, että montako lasta haluttaisi ja mies sanoi, että hänestä kaksi tai kolme olisi hyvä luku...itse olen itseasiassa toistaiseksi samoilla linjoilla, joskin se kaksi tuntuu kumminkin vähältä, vaikka toisaalta nytkin tuntuu tuo yhden kanssa, että on kädet täynnä töitä ja välillä pinna aika kireällä, mutta kumminkin vaan lisää pitää saada... Tulevaisuus näyttää.
 
Heissan taas!

Ihania kuvia olitte laittaneet sHv ja mammukka81! Sai vauvakuumeen nousemaan taas ennätyslukemiin! :D Ja tervetuloa Pearl84!

Vihdoin ja viimein olen tervehtynyt. Vähän oli aamulla tukkoinen olo, mutta se on mennyt päivän mittaan jo ohi. Olin viettämässä "tyttöjen viikonloppua" parhaiden ystävieni kanssa Helsingissä. Oli tosi hauskaa ja rentouttavaa juoruta, shoppailla ja vähän bilettääkin. Säätkin olivat tosi suotuisat. Kaikki olivat kauhean kiinnostuneita, että millä mielellä tässä odotellaan odotuksen alkua. :) Kyselivät myös samaa, mitä mammukka81. Mä haluaisin kolme lasta, mies vain kaksi. Kyllä mä sen pään vielä käännän. ;)

Joku puhui tj-laskurista. Mulla olis tj yrityksen alkuun 21. Laskin sen siis siihen päivään, kun seuraavat kuukautiset alkavat. Aikas jännää. :)

Murre-eroista: Me oltiin joskus pyöräilemässä ja huusin miehelle, että "varo sitä rotvallia", kun se oli tosi korkea. Mies pelästyi ihan kauheasti ja melkein pysähtyi ihmettelemään, että mitä ihmeen koiraa pitää varoa! Niille, jotka eivät ole Tampereelta kotoisin, rotvalli on siis katukiveys siinä ajoradan ja jalkakäytävän välissä. :) Mies on lounais-Suomesta lähtöisin.
 
Hehee, rotvalli...rotvaileri... :LOL:

Niin sit niille, jotka lukee noita mun kirjoituksiani, niin mun sormet toimii ilmeisesti paljon nopeammin kuin aivot, joten näppäilyvirheitä on joskus tolkuttoman paljon kun en malta alkaa lukemaan läpi ennen vastaa-napin painamista. Suoraa vaan menemään...
 
Kiitos, tervetulo-toivotuksista. :wave:

Juuh, ei kyllä sitten yhtään auttanu nuo teitin kuvat tähän vauvakuumeeseen..! ihania masukkeja ja masuasukkeja:)

G: Kolme lasta itsellä ollut haaveena, pitäis vissiinkin kohta puoliin aloitella sillä ensimmäisellä, jos meinaan ne kaikki 3 pyöräyttää ennen 40-ikävuotta!=)
 
Mammukka81 kiva kuulla, et joku muukin haluaa näinkin ison perheen...kauhistelijoita kun on aivan riittävästi... =)

G: Me halutaan vielä ainakin 1, ehkä 2 lasta.

Eka esikoulupäivä menikin sitten oikein mallikkaasti. Tyttö tykkäsi paljon ja on innolla huomennakin menossa eskariin. Kyyditys toimi tosi hyvin. Ja kivalta näytti sen eskarin tilat. Turhaan jännitti niin kauheesti. :D

Meillä mies ei voi käsittää, mikä on tassi. (Tietääkö täällä kukaan?) Kun minulle se on aina ollut aluslautanen. Ja toinen juttu on, että mikä on punkka? Kun miehelle se on armeijan sänky ja minulle vauvan kylpyamme. :D
 
Mammukka81
Mulle tulee rotvallista mieleen joku laitapuolen kulkija...ja jos tosiaan vähän väärin kuulee, niin saattaisin mäkin kauhuissani katsella että mistä se kiukkuinen koira hyökkää :LOL: ....tassikin on mulle ihan hepreaa. En ollut ees ikinä kuullu vannasta tai kousasta, ennen kuin joku puhui niistä samassa yhteydessä kun oli juttua vauvan kylvetyksestä...olin ihan kysymysmerkkinä silloin. Että aina oppii jotain uutta :D .
 
Tamperelaisena rotvalli on tuttu juttu.. ja tassista minäkin puhun ennemmin ko aluslautanen., :D
mies on tuolta enempi rannikolta päin ja sillä on outoja juttuja.. en oo kyllä kuullu ennen sanaa kevittää, se kuulosti hassulta omaan korvaan joskus :D nykyään tulee joskus käytettyä itekin..

lapsi gallupiin:
miehellä ei oo ku yks sisarus ja minulla niitä onkin sitten 3.. :p
minä haluan vaan 2 lasta ja mies on samaa mieltä, mut en tiiä sitten mitä tulevaisuus tullessaan tuo.. :)
 
Piiiitkästä aikaa täällä kirjottelen.
Jätettiin nyt sitten ehkäisy pois, vauva tulee kun on tullakseen. Jätän siis toistaiseksi ovispäivien ym. laskemisen ja puuhaillaan kun siltä tuntuu...
Loka-marraskuussa piti oikeastaan vasta yritys alkaa, mutta mies halusi jättää ehkäisyn jo nyt pois =) Jo on aikoihin eletty :LOL:

Ai täällä on joku gallup :) Kaksi lasta on meille maksimi. Yksi poika siis on jo ennestään, tämä tuleva jää viimeiseksi. Sitten lähdenkin luultavasti opiskelemaan uutta alaa ja loppuelämän työskentelen unelma-ammatin parissa :)

Poika heräilee, joten --->
 

Yhteistyössä