Vauvakutsuista/Babyshowereista (tuli Chefin vaippakakusta mieleen).

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harrrmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harrrmaana

Vieras
Mulla olisi pikku kolmosen laskettu aika lokakuun alussa. En ole aikaisemmista lapsista mitään kutsuja pitänyt, lähinnä koska kaveripiiri on edelleen sellasta railakasta opiskelijaelämää viettävää sakkia ja suoraan sanottuna suurin osa takavuosien "ystävistä" on aika hyvin kaikonneet lasten myötä (vaikka mieluummin minä nämä lapset otan ;) ). Ei siis ole millään tavalla odotettavissa että joku muukaan mulle kutsuja pitäisi, eikä kyllä oikein ole ketään ketä kutsuakaan...

Ajattelinkin, olisiko ihan hölmö ajatus pitää vain sellainen tyttöjen ilta. Ajattelin siis lähinnä että kutsuisin vaikka siskoni ja äitini (ja vaikka anopin jos niikseen tulee) ja syötäisiin hyvää ruokaa, nuo voisivat ottaa vähän viiniä ja joku voisi vaikka lakata mun varpaan kynteni kun en itse oikein enää taivu! :xmas: Mitään lahjapaineita ei sillä tavalla ole kun meillä on kuitenkin lähes kaikki tarvittava vauvalle muutenkin.

Yritän siis tällä pitkällä sepustuksella nyt sanoa, että onko nyt ihan säälittävä ja älytön idea järjestää itse itselleen tällaisia "iltamia" kun ei oikeasti ole ketään joita isommille kutsuille kutsuisi tai kuka niitä järjestäisi?

No ei tietenkaan ole holmo ajatus. Aina kannattaa juhlia. Kutsut tytot tyttojen iltaan, take awayta ja palkkaat paikalle jonkun kosmetologin tekemaan teille kaikille pikamanikyyrit tmv. Taalla ainakin tuollaiset illat on suosittuja ja kaun.hoitajia loytyy naille keikoille, eli tyyliin pikahoidot halvalla.

Yhteistyössä