vauvahaaveita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen

Vieras
Minulla ja miehellä oli joskus haaveissa vauva, minulla edelleen, nyt mies alkanut yht äkkiä jarruttelemaan, haaveet vauvasta alkavat kariutua, aiheesta tulee jatkuvasti riitaa jne. kestää taas aikansa etsiä uusi ja tutustua jne. mieskään ei enää mikään nuori, ihmettelen mikä mättää, keskustella olen yrittänyt, mutta eipä tuo näytä auttavan.

Jos toive vauvasta ei ole yhteinen, lienee parempi etsiä sellainen mies joka haluaa lasta. Etenkin jos ikä alkaa tulla vastaan, on parempi toimia nyt kuin katkeroitua myöhemmin, kun juna meni jo..

on ollut vastaavia riitoja parisen vuotta. Minä olen halunnut lapsen ja mies ei vielä. Olen ollut kovin pettynyt ja mielessä on ollut myös se että jään ilman lasta ja kadun sitä jos mieheni ei halua lasta. En kuitenkaan ole valmis miestä vaihtamaan.
Nyt parin vuoden taistelun jälkeen alkaa mieskin lämmetä ajatukselle. Miehellä kestää aikansa sopeuta itse ajatukseen saatikka kokeilemisen asteelle ja toisaalta häntä ymmärränkin, onhan lapsen tulo iso muutos elämässä.
Tällä hetkellä jännäämme olenko raskaana vaiko en.
tsemppiä sulle jaksaa ja jos miehesi sinua rakastaa hän haluaa lapsen kanssasi vielä!

Yhteistyössä