Tulee nyt taas omaa napailua teille tänne, mutta kun on kamala olo.
Ihan hirvee ahdistus ku menin nyt sitten taas aiemmin tekemään testin kun ei niitä menkkoja ole näkynyt. Nyt menossa 34/30 ja oon jo aivan sekaisin kun tää on ihan epänormaalia. Lisäksi seksin aikana/jälkeen on taas pariin otteeseen tullut sellaisia v-malliin alhaalta ylös vatsaa kohti leviäviä järkyttävän inhottavia ja voimakkaita kipuja kahdesti tällä viikolla, vastaavanlaisia ei ole ollut vaikka viime kierron lopulla sattui kyllä joitakin kertoja, mutta kipu erilaista... Menin sitten googlettamaan että mistä johtuu (ajatuksena oli aluksi että kystahan siellä kettuilee) mutta sitten löysinkin että saattaa hyvinkin olla alkuraskauden oire. Tietysti sitten menee ja uskoo että jooo, niinhän se nyt sitte on kun menkatkin noin paljon jo myöhässä.
Nyt sitten äsken kun kävin vessassa (just ku meinasin alkaa tänne kirjottamaan että ei mitään oo tullut ja negatestiä), tuli paperiin olemattoman vähän ruskeaa jälkeä, eli kai ne sieltä tulee, olettaisin. Negatestithän sen jo ovat osoittaneet että tuskin raskautta on, mä vaan oon silti toivonut kun menkkoja ei oo näkynyt. Vielähän ei kunnon vuoto ole alkanut, mutta... Kai se alkaa, jotenkin nyt vaan pelkään että niin tosiaan käy ja yk 6 alkaa.
Mä vaan en enää jaksa enkä halua tätä jatkaa tällä tavalla, nytkin kun onnistuin aika stressittä olemaan kierron muuten, miinus tietysti kystauutiset... Mutta kun nää menkat sitten päätti olla alkamatta silloin kun piti, niin stressi nousi taas niin kattoon että hermot ratkeaa. Mä en jaksa seuraavassakin kierrossa taas kytätä että hiiittoooo ei kai ne taas venahda. Miks mun unelmanlailla aiemmin sujuneet menkat päättää juuri tälläisellä hetkellä käyttäytyä näin?
Haluan kyllä nyt seuraavaksi jo jotain valmisteita käyttöön tai sitten yrityksen kokonaan tauolle ottamalla ehkäisyn takaisin joksikin aikaa, koska en selkeästikään pysty olemaan sekoamatta kierron lopulla menkkoja odottaessa, vaikka kuinka olisi ajatellut että nyt ei ajatella mahdollisuuttakaan. Jos saisi tasattua sitä mieltä ja semmoista...
Mitä teille on määrätty raskautumisen helpottamiseen / kuinka pitkän yrityksen jälkeen / millä tutkimuksilla?
Onko muuten kenellekään muulle käynyt niin, että alkaa ärsyyntymään pahasti muiden lapsiin? Mulla ei juuri ole hirveästi ollut ongelmaa aiemmin, joskus joo todella kiukutteleva lapsi saa ärsyyntymään, mutta nyt lähiaikoina olen huomannut ihan selkeää muutosta. Lapset yleensäkin saa järkyttävää ärsyyntymistä aikaan mussa, kiukuttaa ja tekee mieli tiuskaista rumasti tai siirtyä toiseen huoneeseen. Kai sitten vaan oon niin turhautunut kun omaa ei näy eikä kuulu