T
täh
Vieras
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1124948/vauva-meinasi-tukehtua-martina-toimi-rivakasti Siis pitääkö antaa vettä, jos vauva on tukehtumassa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos se mainas et se esine liikkuis siten alas päin?
Alkuperäinen kirjoittaja pp:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos se mainas et se esine liikkuis siten alas päin?
ai keuhkoihin? esine olisi voinut olla myös henkitorvessa ja sitä ei kyllä vesi alas huuhtele.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Hiekkaa suussa ja nielussa? Se vois ainakin yskittää ja vesi auttaisi. En mä tiedä, te teilaatte martinan teki se mitä vaan, mut kunhan arvailen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Hiekkaa suussa ja nielussa? Se vois ainakin yskittää ja vesi auttaisi. En mä tiedä, te teilaatte martinan teki se mitä vaan, mut kunhan arvailen.![]()
Luitko tuon jutun? Siinä lukee, että vieras esine.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Hiekkaa suussa ja nielussa? Se vois ainakin yskittää ja vesi auttaisi. En mä tiedä, te teilaatte martinan teki se mitä vaan, mut kunhan arvailen.![]()
Mistä ne tiesi siinä vaiheessa, että siellä oli joku "palanen"? Jos on tukehtumassa, ei itke.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Hiekkaa suussa ja nielussa? Se vois ainakin yskittää ja vesi auttaisi. En mä tiedä, te teilaatte martinan teki se mitä vaan, mut kunhan arvailen.![]()
Mistä ne tiesi siinä vaiheessa, että siellä oli joku "palanen"? Jos on tukehtumassa, ei itke.
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Toivottavasti Martinan lapsi ei ole vaarassa koskaan tukehtua, koska äitykkä varmistaisi muuten, että niin siinä myös käy.
Eikö ihmiset todellakana ole kuulleet heimlichin otteesta.
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Toivottavasti Martinan lapsi ei ole vaarassa koskaan tukehtua, koska äitykkä varmistaisi muuten, että niin siinä myös käy.
Eikö ihmiset todellakana ole kuulleet heimlichin otteesta.