vauva söi paperia

• Viestiketjun aloittaja apua!!
  • Ensimmäinen viesti
apua!!
vauva 7kk sai käsiinsä kauppakuitin, nyt siitä on puolet hävinnyt. Osan sain irti käsistä ja suusta. En tiedä olisiko se voinut niellä sitä, kun mikään vähäänkään karkea ruokakaan ei mene alas. huolestuttaa silti. Onko vaarallista??

Ammattilainen
No ei ole vakavaa. Kyl se sinne liukenee. Kokeile itte laittaa kuittipaperia suuhusi, sehän menee ihan mössöksi. Btw. meillä ei ikinä ole 7 k vauva syönyt mitään karkeampaa ruokaa. :D

Vauvat syö aina paperia B)
Viimeistään silloin kun hampaita on alkanut ilmestyä, meillä on syöty vessapaperit, kauppakuitit, lehdensivut ja nakerrettu paloja kirjan kansista.
Jos siel suussa ei mitään näkynyt, niin eiköhän se paperi ole alas mennyt.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
jaa meillä on muksu syönyt em.hiusvahaa, ei tullut mitään(toki soitin myrkytystietokeskukseen).

turhaa hötkyilet
aijuu, tästä muistan että poika nielas kukkaravinnepussin alle 1v (siis semmonen mikä pitäs avata ja laittaa sinne leikkokukkien veteen ).

soitin päivystykseen ja kysyin mitä teen. ne sanoi että jos mulla ei oo toista pussia, niin tarvii varautua siihen että kukat ei oo hirveen pitkäkestoisia tällä kertaa :LOL: :LOL: sattuuhan sitä kuulema
:LOL: :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
jaa meillä on muksu syönyt em.hiusvahaa, ei tullut mitään(toki soitin myrkytystietokeskukseen).

turhaa hötkyilet
aijuu, tästä muistan että poika nielas kukkaravinnepussin alle 1v (siis semmonen mikä pitäs avata ja laittaa sinne leikkokukkien veteen ).

soitin päivystykseen ja kysyin mitä teen. ne sanoi että jos mulla ei oo toista pussia, niin tarvii varautua siihen että kukat ei oo hirveen pitkäkestoisia tällä kertaa :LOL: :LOL: sattuuhan sitä kuulema
:LOL:

Mä taas en pienenä syönyt noita mutta kerran kaivo kuulemma neuvolalääkäri korvasta palan aku ankkaa ja äiskä oli todennut siihen vaan että Juu tytön nimellä tulee kestona :LOL:

Yhteistyössä