vauva sai itkukohtauksen eilen,huh huh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nättitähti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nättitähti

Aktiivinen jäsen
14.08.2007
4 291
0
36
olimme syömässä abc:llä ja yhtäkkiä poitsu (3kk) rupes itkeen. syli ei auttanu,tutti ei auttanu,maito ei auttanu,hyssyttely ei...kävelin ja pompin,mutta ei. katsoin sit paremmaks antaa muille ruokailurauhan ja menin autoon. lapsi jaksoi huutaa 40 minuuttia kunnes nukahti. mikähän oli syynä? ei tainnu olla ilmaa koska ei mitään tullu ulos (? ) voiko itku jotenkin vain jäädä päälle ja kun sit on vielä väsynyt? en oo koskaan ennen tuollaista kokenut ja olin ihan ymmälläni.

Meillä kävi vähän vastaava kokemus kun esikoinen oli n. 3-4kk ikäinen. Olimme sukulaisen ristiäisissä ja siellä sit poika sai valtavan huutokohtauksen (onneks juhlat oli vähän niinku ohi). Ei auttanut tissi, syli ei mikään, huuti vaan. Meinasi jo paniikki iskeä. No sit anoppi sanoi että pukekaa sille omat ulkovaatteet ja turvaistuimeen ja lähdette autolla ajamaan. No poikahan rauhoittui jo siihen kun köllötteli siinä omassa turvakaukalossa. Taisi vaan olla sitä mieltä että nää juhlat riitti.

Meillä kans tyttö 3 kk ja saa tuollaisia kunnon "hepuleita". Mä olen sitä mieltä että sillä se johtuu väsymyksestä,ei oikein saa nukahdettua ja sit kuitenkaan mitenkäänpäin ei ole hyvä :| Eli sitkeesti mä olen vain yrittänyt saada heijaten nukkumaan ja sillä se on loppunut. Se on kyllä aika hurjaa,kun tuntuu että vauva-pieni menee aivan hysteeriseksi :(

Voi että, mut onneksi sitten lopulta rauhottu. Ehkä oli vaan yliväsy tms. mut eikö ookkin "kivaa", kun lapsi alkaa itkemään julkisella paikalla. Kaikki ihmiset tuijottaa...

Yhteistyössä