Vauva ryömii ja itkee samalla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja babas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

babas

Vieras
Mä olen vähän huolestunut. Meidän vauva 7kk oppi muutama päivä sitten ryömimään ja etenee jo ihan kivaa vauhtia,mutta itkee tai sillätavalla kitisee koko ajan jos joutuu ryömimään esim lelun luo. Onko tämä joku vaiheeseen kuuluva juttu vai sattuukohan vauvaan kun se ryömii. Ryömii vetämällä itseään käsille eteenpäin.

Munki tyttö on oppinu just konttaamaan, ja tekee välillä tota just samaa.
Varsinki ku yrittää päästä mun perään, mutta ei pääse yhtä lujaa kun minä kävelen, niin itkuhan siitä tulee.

ei vauvaasi satu :)

Meillä ainakin kun poika oppi kääntymään 2 kuukauden vanhana, se huusi ja itki ja sit käänty. Siis "raivon avulla" sai itsensä kääntymään. Nyt ei enää huuda ja raivoa, kun oikean kyljen kautta menee ympäri, mut vasenta vielä harjoitellaan, niin silloin on aikamoista huutoa ja kitinää, kun ei onnistu. Joten tuskin syytä huoleen. : )

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Munki tyttö on oppinu just konttaamaan, ja tekee välillä tota just samaa.
Varsinki ku yrittää päästä mun perään, mutta ei pääse yhtä lujaa kun minä kävelen, niin itkuhan siitä tulee.

ei vauvaasi satu :)

Jep...ensin huudetaan kun ei pääse perään ja sitten kontataan huutaen pääpunasena kun ei pääse yhtä lujaa. Kunnes hoksi että en katoa mihinkään vaikka tulikin vähän jälkijunassa mun perässä.

Yhteistyössä