Vauva rutistelee ja nipistelee koko yön

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
3 yötä ollut ihme hulabaloota, meillä oli jo parempia öitä; vauva nukkui puolet yöstä omassa sängyssä ja yösyömiset vähentyi 2 kertaan. Nyt vaatii viereen jo heti alkuyöstä, oikeen vetää itsensä ihan liki minua ja vaatii koko ajan tissiä ja sit RUTISTELEE mua enemmän tai vähemmän unissaan läpi yö. Jatkuvaa potkimista ja äitin tunnustelua ja rutistamista. Tutti kelpas yhdessä vaiheessa jo hyvin, nyt se suussa vaan inistään ja vätistään, kenenkään nukkumisesta tuu mittää..

onko tässä iässä taas joku tiheän imun kausi muka? päivälläkin on ollut enempi tissin perään käninää

Mulla on 3kk läheisyydenkipeä rutistelija. Tuttia ei syö. Kumpikaan vanhemmasta lapsesta ei ole ollut samanlainen. Minä menen vauvan omien tarpeiden mukaan. Jokainen on yksilö. Minusta tärkeintä on, että vauva tuntee olonsa mukavaksi. Sillä mennään, joten nukkuu vieressä, tissi on paljaana hänen edessään mitä tykkää näprätä ja puristella, välillä maistella. Ei kuitenkaan syö kuin kerran yössä. Mutta ei myöskään nuku, jos ei saa nojata poskeaan rintaan. Ihme mies :D

No niin kyllä mäkin siihen olen tottunut että laitokselta asti on nukkunut tissin vieressä enempi tai vähempi. Mutta ennen se tosiaan nukkuikin. Mutta nyt kun on jo isompi niin se rutistelukin oikeasti sattuu, ja rutistelee ihan joka puolelta mistä vaan saa kourittua. Potkutkin on jo aika kovia kun on tommonen makkarareisi :P kääntyilee, pyörii, mölisee... arghh

ja kaikkein tylsintä että herää aina jo 5-6 aikaan, vaikka yö olis mennyt päin honkia niin toinen on aina ylhäällä jo tuohon aikaan.. plaah.

opettakaa ne lapsenne nukkumaan omassa sängyssä, kaikki voi sillon paremmin.. meillä 3kk asti nukkunu telakkatyylillä omassa pinniksessä, eli pinniksestä yks "seinä" irti niin, että kaikilla on tilaa ja vauva silti näkee meidät ja helppo nostaa tissille (nyt5.5kk) se että se osaa nukahtaa itsekseen, kun hereillä olevana laitetaan sänkyyn, on kovan työn tulosta, mutta nyt palkitsee moninkertaisesti, kun ei tartte jäädä viereen makaamaan ja hyssyttelemään, saa illalla vähä sitä omaa aikaa..

opettakaa ne lapsenne nukkumaan omassa sängyssä, kaikki voi sillon paremmin.. meillä 3kk asti nukkunu telakkatyylillä omassa pinniksessä, eli pinniksestä yks "seinä" irti niin, että kaikilla on tilaa ja vauva silti näkee meidät ja helppo nostaa tissille (nyt5.5kk) se että se osaa nukahtaa itsekseen, kun hereillä olevana laitetaan sänkyyn, on kovan työn tulosta, mutta nyt palkitsee moninkertaisesti, kun ei tartte jäädä viereen makaamaan ja hyssyttelemään, saa illalla vähä sitä omaa aikaa..

Meidän pinnis kuule on just noin, laita kyllä paikoillaan mutta näkee meidät, ja tosiaan se nukahtaakin ihan nätisti sinne omaan sänkyyn ;D ja on nukkunutkin siellä melko hyvin viimiset 1,5 kk, vaikka viereen on sit tullut aamuyöstä. Nyt vaan on taas joku huonompi vaihe. Pienenä nukku perhepedissä kaikki yöt, ei siis enään.

Yhteistyössä