H
Huono huono äiti
Vieras
Siis meidän parisängystä. Koko yön heräili jotain tunnin parin välein tuttia itkemään niin olin aamulla aika kuitti kun se seitsemän jälkeen heräsi kunnolla. Otin sen vereen köllötteleen, että jos nukahtas. Ei se sitte näyttäny yhtään väsyneeltä niin en sitte itekään aikonu enää nukahtaa vaan vaan makoilla. Yhtäkkiä havahduin hereille kun kolahti ja vauva alkoi itkeä. Olen hemmetin vihainen itselleni. Kyllähän minä tiedän, ettei mulla ole nyt sama tilanne kuin vanhemman lapsen kanssa aikoinaan. Silloin tiesin unen läpikin mitä lapsi teki, kun oli vierrellä. Nykyisin minulla on unettomuusongelmia ja saatan makuuasennossa aamulla ja päivällä yhtäkkiä tipahtaa uneen, vaikka yöllä se on joskus pirun vaikeaa....
Vauva itkeskeli vähän aikaa ja pidin sylissä, silitin päätä. Sitten isommat lapset heräsi ja tulivat höpöttämään niin vauvaa alkoi jo naurattaa. Seurailen nyt sitten, että alkaako oksentaa, mutta uskaltaako sitä laittaa nukkumaan?
Vauva itkeskeli vähän aikaa ja pidin sylissä, silitin päätä. Sitten isommat lapset heräsi ja tulivat höpöttämään niin vauvaa alkoi jo naurattaa. Seurailen nyt sitten, että alkaako oksentaa, mutta uskaltaako sitä laittaa nukkumaan?