M
mami
Vieras
vauvalta siis putosi tänään abc:llä rattaista ainupupu unirätti. etsin sitä sielä kun pupulla on tunnearvoakin kun on ukiltaan sen saanut ja no muutenkin ihana pupu ja vauva siitä tykkää, se on meillä aina jokapaikassa mukana. oltiin syömässä ja pöydässä huomasin että pupu on pudonnut. lähdin sitä etsimään. kyselin kaupan kassalta, ravintolan kassalta. hesburgerin työntekijä sanoi sen siinä lattialla nähneensä muttei enää siinä ollut. pupua ei löytynyt. keksin mennä katsomaan leluhuoneesta ja sielähän se oli, joku äiti oli sen lapsilleen antanut. ei edes pahoitellut että olivat sen ottaneet. sanoi vain "joo voit ottaa sen" no tottahelvetissä voin ottaa ku akka myönsi sen lattialta löytäneensä ja pupu meidän kuopuksen kerran on.
alkoi vaan mietityttää kuinka monella olisi pokka riittänyt ottaa sen mukaan ja antamaan sen omille lapsilleen. no ilmainen lelu.. me ollaan köyhiä mutta mekään ei olla niin köyhiä että muiden vauvojen leluja vietäisiin. varsinkaan mitään unirättejä jotka yleensä on lapsille tärkeitä :O kuka kasvattaa lapset niin että lattioilta löytyneet tavarat saa itse pitää. ehkä mä sit oon vähä tiukkapipo ku mun mielestä se oli tosi röyhkeetä :/
alkoi vaan mietityttää kuinka monella olisi pokka riittänyt ottaa sen mukaan ja antamaan sen omille lapsilleen. no ilmainen lelu.. me ollaan köyhiä mutta mekään ei olla niin köyhiä että muiden vauvojen leluja vietäisiin. varsinkaan mitään unirättejä jotka yleensä on lapsille tärkeitä :O kuka kasvattaa lapset niin että lattioilta löytyneet tavarat saa itse pitää. ehkä mä sit oon vähä tiukkapipo ku mun mielestä se oli tosi röyhkeetä :/