Vauva perätilassa

  • Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
"a.p"
Vauva ollut kokoajan perätilassa, koputtelee alavatsaan ja pää on miellyttävästi tuossa rintalastan välissä. Rv 26 painoarvio oli 900gr, mahtaakohan vielä mahtua kääntymään raivotarjontaan? Esikoinen tähän aikaa kiltisti nökötti raivotarjonnassa loppuun asti. Nyt rv30+2
 
"vieras"
Voi vielä kääntyä ainakin 6 viikon ajan!

Minulla yksi lapsi oli perätilassa viikolta 22 lähtien. Ei koskaan kääntynyt. Muut lapset ollet aina raivotarjonnassa ja pysyneet niin loppuun asti.
 
"Vieras"
Mulla tällä hetkellä rv 37 ja vauva perätilassa. Saa nähdä miten tässä käy, joutuuko sektioon vai muljauttaako vauva vielä itse itsensä. Tällä viikolla luultavasti kääntöyritys synnärillä..
 
huhhuijjakkaa
Voi helpostikin kääntyä vielä ihan loppumetreilläkin.
Aloittavat kyllä käännösyritykset hyvissä ajoin synnytyssairaalassa. Muistaaksnei 20-40% käännösyrityksistä onnistuu. Omaani yritettiin kääntää ainakin kolme kertaa, mutta ei niin ei.
 
"hmm"
Minulla ei mahtunut kääntymään.. aika lyhyt selkä ja oli viikosta 27 perätilassa ja ei kääntynyt edes kääntöyrityksessä. Tuli sitten sektiolla maailmaan :) Toinen olikin raivotarjonnassa tuosta 27 viikosta lähtien, mutta tuli hänkin sektiolla vaikka 3 päivää yritettiin muuten :/
 

Yhteistyössä