vauva nukkuu omassa huoneessa, olette keksineet millä tutti pysyy suussa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja?

Vieras
:) siis kun tuttia pitää laittaa suuhun 4-6 kertaa yössä, miten sen sais pysymään sielä suussa, alkaa vaan väsyttää!!! ei kait sitä nyt mitenkään saa pysyyn sielä suussa mutta olisko jotain konstia tähän...

Eipä siihen oikeen muuta konstia ole, kuin odottaa että vauva oppii laittaa tutin itse takas suuhunsa. Ja niitä tutteja voi laittaa sinne tyynyn lähelle useampia, niin eiköhän niistä joku osu vauvankin käteen tarpeen vaatiessa.

PIkemminkin oon kuullut että sen tutin vois kiinnittää vaikka kuminauhalla jonnekin ylös niin että aina irtoo suusta kun vauva lopettaa imemisen, ja vauva oppisi (jos on tarpeeksi iso) löytämään sen sitten tarvittaessa itse taas suuhunsa.

Alkuperäinen kirjoittaja apuja?:
:) siis kun tuttia pitää laittaa suuhun 4-6 kertaa yössä, miten sen sais pysymään sielä suussa, alkaa vaan väsyttää!!! ei kait sitä nyt mitenkään saa pysyyn sielä suussa mutta olisko jotain konstia tähän...

Eihän se suussa pysy. Vieroita tai nosta. Ja laita useita tutteja sänkyyn, jossain vaiheessa ehkä oppii laittamaan suuhunsa. Meillä ei oppinut. 1v9kk nostettiin tuttia, kunnes vieroitettiin.

Alkuperäinen kirjoittaja asdf:
PIkemminkin oon kuullut että sen tutin vois kiinnittää vaikka kuminauhalla jonnekin ylös niin että aina irtoo suusta kun vauva lopettaa imemisen, ja vauva oppisi (jos on tarpeeksi iso) löytämään sen sitten tarvittaessa itse taas suuhunsa.

Ei mitään nauhoja hyvänen aika...

Yhteistyössä