Vauva nukkuu 10 tuntia yössä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Normipäivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Normipäivä

Vieras
Onko tää nyt normaalia? Ennen nukkui aina 20->01->04->08 nyt nukkuu 20->05-09.. syö kuitenkin normaalisti ja neuvolassa kaikki ok.. nukkuuko muitten vauvat tällätavalla?

olisit onnellinen! meillä ei nuku edes reilu 10 kk noin hyvin!!! heräilee vähintään 10 kertaa joka yö vain kitistääkseen, että tutti on pudonnut! Ja osaa kyllä itsekin laittaa tutin suuhunsa ja niitä on aina 5 kpl tyynyn vieressä, että varmasti löytää tuttinsa kyllä jos vain haluaa!

Kyllä meillä on kaikki lapset nukkunu vauvana tuollaisia maratoneja. Silloin on ollut tarpeeksi maitoa maha pullollaan ja muutenkin asiat kunnossa niin uni maittaa.

Mnkäs ikäinen tuo sun vauva on? Normiahan se on, kun nukkuu, jos kerran kasvaa ja kehittyy muutenkin. Meidän poika alkoi nukkuu 10 tuntisia öitä heräämättä 3 kk iässä. Joten ole iloinen vaan! :)

Alkuperäinen kirjoittaja normipäivä:
1,5kk on ikää tällähetkellä..ja onnellinen kyllä,tää kun on eka niin ei tiedä et onko ok vai ei..

Mulla oli ihan samat aatokset, että onkohan tää normia. :) Meinasin yöllä itse laittaa kellon soimaan ja pakkosyöttämään lasta, kun sairaanhoitajaystäväni onneksi kielsi mua - sanoi,että nyt hitsi nuku itsekin kun kerran lapsikin unta vetelee. :)

Kyllä toi on ihan normaalia, niin se meilläkin meni.. Ajoissa alkoi nukkumaan yön läpi. Muistan kyllä että kovasti koko ajan olin tarkistamassa että onko vauvalla kaikki ok, kun nukkui niin hyvin :D

Yhteistyössä