Vauva nenä tukossa ja silmät rähmii, hometta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Oon alkanu tässä miettimään että onkohan täällä sittenkin hometta..tosin muita perusteluja ei ole kuin se että vauvan nenä on tukossa ja silmät rähmii, rähmineet kyllä jo ihan syntymästä asti. Asia tuli mieleen kun äiti oli kauhean huolissaan ja eilen illalla kun mies valitti tukkoista nenää, jotenki musta tuntuu että tässä asuessa valittanut usea. Asutaan vuokralla omakotitalossa, tää meidän puoli on rakennettu joskus 50-luvulla. Kun on esim vanhempien luona pitempään huomaa siellä heti vaatteissa ja hiuksissa sen hajun, mut ei oo mielestäni homeen haju vaan haisee sellaiselle vanhalle talolle. Myös isäni (rakennusmestari) on tätä mieltä.
Kylppäri on kyllä ihan hirveän kostea, esim vessanpönttö hikoilee kauheasti, melkein koko ajan on säiliön reuna märkä, joskus saunan jälkeen hikoilee niin että vesi valuu pitkin lattiaa. Lisäksi nyt olen huomannut muutaman kerran kun olen olut hieman pidempään pois kotoa että aivan kuin vessassa haisisi kissanpissa! Meillä ei ole kissaa eikä mieskin kyllä osuu pönttöön..
Olettaisin että mullakin olis jotain oireita koska olen ollut töissä sellaisessa paikassa missä on hometta ja kun tulin kipeäksi paranin kokonaan vasta kun lopetin työt ko paikassa (olin siis flunssassa pari kuukautta). Nyt puolen vuoden asumisen jälkeen olen ollut kahdesti flunssassa, mies kerran ja sanoi ettei edes muista koska on viimeksi ollut kipeänä. Meni molemmilla viikossa ohi, olettaisin kestävän pitempään jos olis hometta?

Kokemuksia, kohtaloita? :)

Ohhoh, tulipa hienoja typoja, siis valittanut useammin ja mieskin osuu pönttöön, jäi tuo "eikä" tuonne kun kirjoitin ensin että eikä mieskään kuse ohi..

Löysin just Suomi24:n sivuja lueskelin tuossa ja jollakin on haissut kissanpissa vessassa ja siel on ollu kahta eri hometta..Voi itku jos täs kämpässä on hometta, on just tällä hetkellä niin unelma-asunto ku voi vain olla! Tosin mies ei tuota kissanpissaa haista, mutta pitääpä konsultoida nyt heti aamusta paria kaveria jotka täällä on käyneet että mitä mieltä ne on..

Yhteistyössä