Vauva-lehti

• Viestiketjun aloittaja Henna
  • Ensimmäinen viesti
Henna
Moi! Onko joku tilannut viime aikoina vauva-lehden ja saanut kylkiäislahjana hoitolaukun tai kantoliinan? Itse olen nyt päätynyt kyseiseen lehteen, mutta ""ongelmana"" on kumman lahjan valitsisin.. Molemmat houkuttelevat joten yritän tehdä tavaroille eroa kyselemällä, miltä laukku/liina ovat käytössä tai muuten vain vaikuttaneet. Onko jompikumpi esim. osoittautunut materiaaliltaan huonoksi tai muuten epäkäytännölliseksi? Kiitos mahd. vastauksista :)

Sintti
Se laukku oli ihan turha, pistin sen suoraan kirpparille. Jotain lerppua kangasta. Silloin kun tilasin syksyllä, ei saanut valita, vaan laukku tuli automaattisesti.

Voipi olla, että molemmat vaihtoehdot on aika rimpuloita. Hoitolaukunhan saa muuten monasti puhuttua kaupan päälle, kun ostaa vaunut, näin ainakin meillä.

no
...Itse tilasin viime vuoden lopulla vauva-lehden ja kylkiäisenä saa sen kantoliinan. Niin siis edelleen odottelen sitä k.liinaa. Soitinkin jo sinne lehteen, että missä mättää, sanoivat, että eka erä maksusta pitää maksaa ja siit menee kaks-kolme viikkoa kun liina tulee. No, puhelusta sit odotin sitä laskua parisen viikkoa ja nyt sit kaks-kolme viikkoa liinaa. Tosi pettynyt oon tuohon hitauteen, koska liinalle ois tosi paljon tarvetta, joten parempi liinan olla hyvä, mrrr!

liinaton
Onko joku siis päässyt itse valitsemaan tuota lahjusta? Lehden välissä olevilla kuongeilla ei ainakaan saa muuta, kuin sitä hoitolaukkua, jolle mulla ei ole minkäänlaista käyttöä. Puhelin myyjien kautta jotkut ovat kuulema saaneet kantoliinan, mutta kun mulla on esto, niin eivät soittele. Liinan haluaisin.

Henna
Kiitos kommenteista! Oon ottanut jo kuukausia sitten jonkun lehden välistä talteen tarjouksen, jonka kylkiäisenä kantoliina tulee. Viime aikoina näkemissäni kupongeissa on puolestaan ollut pelkkää hoitolaukkua tarjolla. Tämän takia siis kaksi vaihtoehtoa lahjuksiksi..

Taidan päätyä ottamaan sen kantoliinan, sillä tällä hetkellä näyttää siltä, että ostetaan vaunut uutena, joten luultavasti mukaan saadaan myös hoitolaukku. Liinailua olisi hauska kokeilla, mutta olen miettinyt minkälaisen liinan sitä hankkisi ilman mittavaa panostusta kun ei vielä tiedä viihtyykö vauva liinassa ollenkaan -saadaanpahan nyt ainakin kokeilla sitäkin lajia ellei lahjus jää matkalle kuten näköjään on myös tapahtunut..!

Yhteistyössä