Vauva jo 4kk ja herää edelleen tunnin välein.HELP?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rättiväsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rättiväsy

Vieras
Mikä ihme neuvoksi meidän yöheräilyyn. Alan oikeesti oleen hermoromahduksen partaalla ja muu perhe siitä vaan kärsii.. Vauva ok ja kiva päivällä. Hampaita tulossa, mutta niitä tehnyt jo n.kk:n. Aluksi annoin yöksi supon hampaiden takia, mut niistä ei hyötyä kuin yhtenä yönä, enkä voi niitäkään antaa monta viikkoa. korvatulehduksia ollut jo pari. Voikohan liimakorva vaikuttaa nukkumiseen jotenki paineen tunteena tai jotain? päivällä nukkuu kuitenki vaunuissa kahden 2 tunnin päiväunet rauhallisena.

Siis yöt meil menee tätä rataa. 2 tunnin välein tissillä, niiden välissä kitinää. laitan tuttia suuhun ja jos ei rauhoitu nostan syliin ja heijaan johon nukahtaa kyl nopeesti. mut jatkuva heräily alkaa niin kiristää pinnaa. Ei kait tää ihan normaaliakaan ole?!

Tiedän ton pinnan kiristymisen... Itsellä oli viime viikonloppuna niin mieli maassa eikä mikään tuntunu kivalta, ahdisti vaan kun yöt oli kitinää, itkua, tutittamista ja syöttämistä... Siis vartin-kahden tunnin välein, ja sitä oli kestäny ainakin pari viikkoa. Tyttönen on hiiidas hampaiden kasvattaja. =)

Ja arvaapa mitä... Lapsukaiseni on 8 kuukautta, ja tähän mennessä nukkunu varmaan max. viitenä yönä 4-6 tuntia putkeen. Ja mitä oon tähän mennessä oppinu, on se että kaikki on ohimeneviä vaiheita ollu vaikka miten rankalta tuntuis! Eli viime viikkoon verrattuna yöitkut loppui mutta syötöt ja kitinät jäi mutta nyt musta tuntuu taas siltä että jaksaa. Että tsemppiä vaan!

Jospa ne korvat vaivaa edelleen? Meillä molemmat lapset reagoi korvatulehduksiin levottomilla öillä. Eivät itke kivusta, mutta eivät pysty nukkumaan sikeästi. Nyt kuopuksella toinen kuuri loppuu tänään ja taas oireet palanneet. Maanataina ollaan menossa lääkärikeskukseen korvalääkärille. Esikoinen sai vasta kunnon avun yksäriltä.

oletko kokeillut antaa illalla korviketta ennen nukkumaan menoa? Meillä esikoinen oli aluksi tosi huono nukkumaan .Kun oli 2 kk maidon tulo loppu ja siirryttiin pelkästään korvikkeeseen, yöunetkin parani,enää 2 yöheräämistä entisen viiden sijaan.

Mä antaisin velliä. Meillä poika juonut velliä 2,5kk vanhasta. Ja korvatulehduksista huolimatta (2kpl, nyt 5kk vanha) nukkunut aika hyvin aina vaikka liimakorvaepäily meilläkin. On tosin pullovauva alusta asti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Mä antaisin velliä. Meillä poika juonut velliä 2,5kk vanhasta. Ja korvatulehduksista huolimatta (2kpl, nyt 5kk vanha) nukkunut aika hyvin aina vaikka liimakorvaepäily meilläkin. On tosin pullovauva alusta asti.

Miten ihmeessä tuon ikäiselle mitään velliä. Minkä nimistä olet antanut? Mitä siinä tuoteselosteessa on?
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1565867

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:

Miten ihmeessä tuon ikäiselle mitään velliä. Minkä nimistä olet antanut? Mitä siinä tuoteselosteessa on?
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1565867

Joo, ala ihmeessä mua nyt sitten arvostelemaan. Ihan neuvolan kehoituksesta painokäyrien alapuolella kulkevalle olen antanut muksun maissivelliä. Ja todella hyvin on koliikkivauvankin maha kestänyt. Ja mitä tohon linkkiin tulee niin on todella hullua antaa jotain perunaporkkanavelliä, joka on todella vahvaa kamaa. Porkkana sitäpaitsi aiheuttaa hirveän monelle mahavaivoja, esim meillä siitä oksennetaan. (Syö siis jo kiinteitä ja lihaa ja puuroa, ja voi herran jumala!)

Yhteistyössä