Vauva jäi junan alle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yritetään sit näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Video ei ole kauhean paha, vaunut siinä vaan näkyy kaukaa. Sitä ihmettelen, miten on ollut onni onnettomuudessa; näyttää siltä, että olisi voinut sattua pahasti ihan ilman junaakin. Kippaa ne vaunut suoraan nenälteen ympäri. Juna tulee eikä käy mitään?

Todella karmiva pätkä.

Mahtoi olla maailman helpottunein ja onnellisin ihminen kun selvisi, että lapsi on ok. :whistle:

Kamalaa katsoa ku äiti sai melkein shokin tuossa....

Mäkin meinasin saada kerran shokin, ku oltiin ulkomailla ja mieheni vei rattaita, katsoi katua ylittäessä vasemmalle ja ei tullut ketään, meinas mennä eteenpäin. Kiljuin minkä kerkesin, kun oikealta tuli täpöjä auto. Liikenne oli toissuuntaista, eikä mies muistanut sitä. Meinasin saada shokin kun luulin, että lapsen vaunut osu autoon, mutta onneksi oli suojelusenkelit, eikä osunut.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Mitä tekisitte jos teille olisi käynyt noin? Antaisitteko itsellenne ikinä anteeksi?

Mä olisin varmaan kuollut sydänpysähdykseen...
Luulisin, että pitäisi käydä jossain ammattilaisella juttelemassa, ettei syyllistäisi itseään lopun elämäänsä. Vaikka vauvalle ei mitään käynytkään, mutta silti.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Mitä tekisitte jos teille olisi käynyt noin? Antaisitteko itsellenne ikinä anteeksi?

Mä olisin varmaan kuollut sydänpysähdykseen...
Luulisin, että pitäisi käydä jossain ammattilaisella juttelemassa, ettei syyllistäisi itseään lopun elämäänsä. Vaikka vauvalle ei mitään käynytkään, mutta silti.

Mä en kyllä kanssa helposti selviäis tosta. Meneehän sitä ihan hysteeriseksi. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Typerä äiti käänsi vielä rattaat suoraan raiteille päin??

No ei ollut typerä äiti. Vahinkoja sattuu kaikille, joskus ne vain ovat kohtalokkaita.

Mä yritän miettiä, miten tosta VOI selvitä? Ehkä jos vauva tippu kyydistä ja juna mahtui ajamaan yli? Mutta kun tuossa vihjataan, että turvavaljaat olisi kenties pelastaneet hengen. Ei mene mun jakeluun. PÄäasia silti, että vauva kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Typerä äiti käänsi vielä rattaat suoraan raiteille päin??

No ei ollut typerä äiti. Vahinkoja sattuu kaikille, joskus ne vain ovat kohtalokkaita.

Mä yritän miettiä, miten tosta VOI selvitä? Ehkä jos vauva tippu kyydistä ja juna mahtui ajamaan yli? Mutta kun tuossa vihjataan, että turvavaljaat olisi kenties pelastaneet hengen. Ei mene mun jakeluun. PÄäasia silti, että vauva kunnossa.

Junan ja raiteiden väliin jää kyllä "miehen mentävä" aukko, ja eikös nuo olleet aika kevyet rattaat? Ei niin isot kuin yhdistelmät. Ehkä. En tiiä, kunhan pohdin :D

Kympin uutisissa näin sen videon ja ihan kauhee tapahtuma ollut. Siinä vaiheessa kun se juna tulee vauvan "päälle" niin voi vaan kuvitella mitä äiti on silloin ajatellut. On kyllä ollut hyvä tuuri, että vauva säilyi hengissä.

Yhteistyössä