Vauva ja suihku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äipykkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äipykkä

Vieras
Eli tuol toisella saitilla oli kysymys, et kuin toiset käy suihkussa (itse), Kun vauva on hereillä vai silloin kun nukkuu??

Itse olen käynyt vauvan nukkuessa ja hereillä ollessa. Kun vauva oli hereillä laitoin sitteriin ja otin kylppäriin mukaan. Nyt poika istuskelee kylppärin ovella (ovi auki) ja leikkii samalla kun olen suihkussa.

Yleensä kävin vauvan nukkuessa, mutta joskus oli pakko ottaa mukaan sitteriin istumaan ja pällistelemään nakkena olevaa äitiä. Isompana jopa syöttötuolissa, sillä muuten olisi kontannut suihkuun tai huutanut oven takana.
Nykyisin (kohta 2v) voi jopa suihkun ajaksi jättää yksin leikkimään.

Otan vauvan sitteriin kylpyhuoneeseen, jos mies ei ole kotona, ja hyvin hän siinä tuntuu viihtyvän muutaman lelun kanssa ja vaikka ilmankin. Kerran erehdyin menemään kylpyyn, kun vauva oli nukahtanut, ja tietysti juuri sen kerran hän heräsi erittäin itkuisasti heti viiden minuutin päästä juuri kun olin saanut shampoon hiuksiin ja kasvonaamion kasvoille.

kyllä mä olen käynyt suihkussa vauvan hereillä ollessa siten että vauva on ollu olohuoneenlattialla viltin päällä seurustelemassa lelujensa kanssa ja mulla näköyhteys olkkariin kylppäristä. ei ole kertaakaan kaivannut mua kesken suihkun, tosi vedän aikas pikasia suihkuja.

Yleensä isin ollessa kotona tai sit kun vauva on yöunilla.
Kun isi reissussa, niin ensin suihkutellaan yhdessä, sit vauva pyyhkeeseen/pyyhkeen päälle lattialle parin lelun...hiusharjan yms. kivan kanssa ja äiti pikasesti pesulla. Tämä onnistuu vielä, kun vauvani on vasta 7kk eikä ryömi.

Yhteistyössä