Vauva ja ravintola, miten on..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja illuusia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

illuusia

Aktiivinen jäsen
08.08.2004
15 590
1
36
Sukulaiset tulossa käymään ja he suunnittelivat jo perinteeksi muodostunutta ravintolassa syömistä. No ei siinä muuten mitään mutta mun mielestä ajatus ei ole erityisen houkutteleva tuon 3,5kk vauvan kanssa.
Mies taas oli/on sitä mieltä että tyttöä voi ihan hyvin vaikka vaihdella sylistä toiseen, mutta nauti nyt siinä sitten ruokailusta.. Saati kaikki muut, mä en ainakaan haluaisi kuunnella ravintolassa kitinää tai huutoa.

Mites te, jättäisittekö menemättä vai menisittekö?

Mene vaan. Me käytiin ravintolassa juhlimassa mummin synttäreitä kun tyttö oli n. 1kk. Oli vielä tosi kiukkunen vauva (ei koliikki, mut muuten mahavaivanen) joten arvelutti kyllä etukäteen.

Menisin. Meidän olisi kyllä nukkunut kaukalossa koko ajan, niinkuin aina teki kun jossain oltiin. Kolliikkitapauksen kanssa varmaan miettisin kahdesti. Mutta on tosiaan helpompi kuin taaperon kanssa.

Menisin.

Meillä sujui ravintolaruokailu tuon ikäisen kanssa ihan hyvin. Oli enimmän ajasta kaukalossaan, joka oli nostettu penkille. Sitten kun vauvalla meni hermo kaukaloon, niin sylissä pitäjiä löytyi kyllä.

Okei.. No kun mä taas koen että vuoden ikäisen kanssa on helppoa, kun voi jo istua syöttötuolissa ja osallistua ruokailuunkin. :D

Ja joo, tuo neiti ei viihdy kaukalossa ja voisin veikata ettei nukkuakaan halua, on selvästi herkempi heräilemään kuin veljensä oli.
Mut täytyy nyt vielä miettiä.

mutta jos vauva itkisi paljon, lähtisin suosiolla pois. Minä ja mieheni päästää 1x vuodessa ulos syömään ja jos silloin siellä olisi raastavasti itkevä vauva-asiakas niin kyllä harmittaisi.
T. rehellinen

Me käytiin koko perheen voimin meijän hääpäivänä. Mua ei kyllä kans olis ees huvittanu kun nuorin oli sillon 3kk. Mut jotenkin ihmeen kaupalla neiti nukku kaukalossa koko ajan. Mut ei sitä tosiaan mitenkään nautinnolliseks reissuks voinu kehua.. Syötyä sain, kauheella kiireellä. Et tosiaan ymmärrän, ettei huvita. Kerkiäähän sinne varmaan sitten sukulaisten kans uudemman kerran, tai sitten koko reissu voi mennä omalla painollaan ihan loistavasti.

me käytiin aika useinkin ravintolassa, kun poika oli tuon ikäinen...mentiin aina sen päikkäriaikaan, nukutettiin poika ennen syömistä vaunuihin ja tavallisesti se nukkuikin ihan tyytyväisesti

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Sukulaiset tulossa käymään ja he suunnittelivat jo perinteeksi muodostunutta ravintolassa syömistä. No ei siinä muuten mitään mutta mun mielestä ajatus ei ole erityisen houkutteleva tuon 3,5kk vauvan kanssa.
Mies taas oli/on sitä mieltä että tyttöä voi ihan hyvin vaikka vaihdella sylistä toiseen, mutta nauti nyt siinä sitten ruokailusta.. Saati kaikki muut, mä en ainakaan haluaisi kuunnella ravintolassa kitinää tai huutoa.

Mites te, jättäisittekö menemättä vai menisittekö?

Vaunut mukaan ja tuuppaat vauvan unille =)

Onko esikoinen? Mä en olis esikoisen kanssa halunnut juuri minnekään ekaan puoleen vuoteen. Aina oli tissillä, tai ei nukkunut tai oli maitokakkatruuttausta. Eikö onnistuisi, että kokkaisitte yhdessä kotona kivan päivällisen. Ymmärrän hyvin epävarmuutesi. Toivottavasti muutkin.

Yhteistyössä