Vauva ja pyöränistuin

Sellaisen voi laittaa joka osaa istua itse hyvin ilman tukea. Ja mulle sanoi lastenlääkäri, että alle 1-vuotiaalla kypärän käyttö on kyseenalaista,k oska onnettomuustilanteessa kypärän paino on liikaa vauvan niskoille. Jotenkin kuitenkin hirvittäisi ilman kypärää kuskata, koska kaatuu niin korkealta kuitenkin jos niin pääse ekäymään Polkupyörän peräkärryssä meilä on lapset olleet alle 1-vuotiaanakin.

meilä tommonen istuin ja kypärä on samantapanen mutta muumikuviolla ja sininen pojalla :)

me aloteettiin vasta tänävuonna alkukesästä poika oli toukokuussa 1v 8kk. Tykkäs kovasti, kaveri alkoi käyttää kun lapsi oli vuoden ikäinen :) että varmaan se vuosikas? :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Sellaisen voi laittaa joka osaa istua itse hyvin ilman tukea. Ja mulle sanoi lastenlääkäri, että alle 1-vuotiaalla kypärän käyttö on kyseenalaista,k oska onnettomuustilanteessa kypärän paino on liikaa vauvan niskoille. Jotenkin kuitenkin hirvittäisi ilman kypärää kuskata, koska kaatuu niin korkealta kuitenkin jos niin pääse ekäymään Polkupyörän peräkärryssä meilä on lapset olleet alle 1-vuotiaanakin.

ei kyllä itellä kävis pienesä mielesäkään "vauvaa" laittaa pyörän kyytiin.. JA VIELÄ ILMAN KYPÄRÄÄ...

:kieh:

Yhteistyössä