Vauva isälle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saaru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie erosin äijästä kun lapsi oli puol'vuotias. Lapsen isä kävi monta kertaa viikossa meillä kahtomassa lasta, ja sitten myöhemmin otti muutamaks tunniks kotiisa muksun(useamman kerran viikossa). En muista milloin lapsi rupesi yökyläilemään, mutta veikkaisin 3-vuotiaana.
Mutta en siis tiedä, onko jotain virallista yökylärajaa.
Me laitoimme lastenvalvojalla sopimukseen, että 2 krt/vko tapaaminen, ei yökyläilyä. Ja se sopimuss on vieläkin voimassa, vaikka lapsi jo 8 v. Ei olla tosin noudatettu enää sitä, vaan sovimme joustavasti keskenään isän ja lapsen kanssa.

Toimi tosi hyvin, kesti aluksi muutaman tunnista noin kuuteen tuntiin. Ihan miten vaan sovittiin. Mutta, monta kuukautta kyllä erottuamme isä kävi ensin vaan meillä kahtomassa lasta(hän itse halusi myös näin). Saatoin kyllä itse välillä lähteä siksi ajaksi esim. lenkille tai kauppaan...tai sitten vain siivoilin ja keittelin kahvia.

Alkuperäinen kirjoittaja kjchfzkas:
ja ihan pientäkö ei voi antaa jos isäei asu koton hoitaa monet isät koton kun äiti menee..

Eiköhän se ole henkilöstä kiinni, eikä pelkästään isyydestä. Kaikki isät ei kotona asuessaankaan hoida vauvaa, eikä sitten erottuaan pärjää pienen lapsen kanssa. Meillä ei tosin ollut näin, oli toiset syyt. Ihmiset on katos erilaisia...

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja kjchfzkas:
ja ihan pientäkö ei voi antaa jos isäei asu koton hoitaa monet isät koton kun äiti menee..

Eiköhän se ole henkilöstä kiinni, eikä pelkästään isyydestä. Kaikki isät ei kotona asuessaankaan hoida vauvaa, eikä sitten erottuaan pärjää pienen lapsen kanssa. Meillä ei tosin ollut näin, oli toiset syyt. Ihmiset on katos erilaisia...

siis mun exä ei vaan osaa asettua pikkasen asemaan...saa olla kylmä ja kakat housussa jos isällä on muuta ja autossa popit täysillä ja muksu vasta 1 kk...eli ei aikoihin vois antaa

Yhteistyössä