Vauva ilman silmiä

Nyt kauhistuttaa tuo ajatus.....tietääkö joku missä maassa vauva syntyi?

Olisiko äiti ottanut turvallisen sikainfluenssapiikin odotusaikana? Hirvittää vaan ajatus, että alkaa syntyä näitä vauvoja jolta puuttuu mitä milloinkin kun en ole itse ainakaan mitenkään varma ettei piikki olisi aiheuttanut jotain vauvoille. Vaikka terveysviranomaiset toista väittääkin.

Itse odotan vauvaa ja olen ottanut piikin, joten nyt kauhistuttaa. :(
 
onko ensimmäinen ajatuksesi tosiaan, että liittyisi sikainfluenssarokotteeseen, huh huh..

Syntyyhän sitä joka päivä ties miten epämuodostuneita lapsia, harvemmin vain Suomessa, koska meillä raskauden aikainen hoito ja seulonta on vähän tehokkaampaa kuin esim. Intiassa.

 
Tulipa nyt mieleeni sikapiikki, koska kohta alamme näkemään niitä vauvoja joihin aine on vaikuttanut.
Mennäänpä historiassa hieman taaksepäin....sielä löytyy tapauksia aikaisimmaltakin vuosilta jolloin lääkeaineet on vaikuttanut sikiöihin vahingollisesti vaikka näin ei pitänyt käydä.....virannoimaisten mukaan. Voit Googlettaa mm. Talidomi-lapsista jos et ole niistä ennen kuullut.

Joten en itse ainakaan kuulu siihen joukkoon joka sokeasti luottaa siihen mitä virannomaiset kertovat lääkeaineista.

En ole syyttämässä ketään mutta on hyvä kuulla muidenkin ajatuksia asiasta, uskon että varsinkin odottavat äidit ovat tätä miettineet jossain vaiheessa piikin jälkeen.

Aika näyttää mitä vielä tulee vastaan.
 

Yhteistyössä