Meillä tytsi 2kk ei huoli pulloa minulta, kun olen yrittänyt antaa lisämaitoa tai sitten tissimaitoa pumpattuna. Joulupäivänä jouduin viemään esikoisen päivystykseen pissatulehduksen vuoksi, tiedossa oli että saattaa hetki vierähtää ja vauvaa ei kannata ottaa mukaan rs-viruksen vuoksi. Minä sitten hätää kärsimässä, että miten mummi pärjää rääkyvän neidin kanssa. Mutta kappas vaan, hyvin oli mennyt Tuttelit pullosta ja minä sain kärvistellä kivistävien tissieni kanssa vielä hyvän aikaa kotiin tulon jälkeenkin, kun neitokaisella oli massu täynnä. Että kyllä se Siperia ilmeisesti opettaa...
2 kk vanhaa en kyllä veisi vielä yökylään, huolisi sitten pulloa tai ei. Veikkaan ettei sinunkaan tuulettumisesi menisi ihan niin mukavasti kun ehkä luulet, tissit pukkaa nimittäin täyttymään melko nopsasti ja lypsäminen baarin vessassa ei ehkä onnistu tai ole ainakaan kovin mukavaa. Ja muutaman situkan jälkeen saattaa olo herkistyä muutenkin niin että vauvaa tulee ihan kamala ikävä...
Itse olen kyllä luvattoman huono viemään lasta yökyläilemään, meidän neiti 2,5v on ollut kerran yksin yöhoidossa - muulloin arjen irtiotot on hoideltu miehen kanssa vuorotellen. Mutta kukin tietty tyylillään ja meillä ei noita hoitopaikkoja kyllä olekaan ihan nurkan takana!
Huh, tulipas tekstiä heti aamusta :O)