Vauva häiritsi Facebook-peliä - äiti ravisteli hengiltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanat ei riitä kertomaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pienemmässä mittakaavassa saman ilmiön löytymiseksi ei tarvitse menä tätä palstaa edemmäksi kalaan.

Moni palstailaja on tiuskinut lapsilleen, vauvoilleen, taaperoilleen...niiden häiritessä typerällä huomionkipeydellään palstailua tai naamakirjailua yms. noin niinkuin yleisesti.

Pienemmässä mittakaavassa saman ilmiön löytymiseksi ei tarvitse menä tätä palstaa edemmäksi kalaan.

Moni palstailaja on tiuskinut lapsilleen, vauvoilleen, taaperoilleen...niiden häiritessä typerällä huomionkipeydellään palstailua tai naamakirjailua yms. noin niinkuin yleisesti.

tiuskiminen on nyt pikkasen eri asia kuin hengiltä ravistelu.. ja meistä jokainen on varmasti joskus tiuskinut jollain tapaa lapsillee.

tiuskiminen on nyt pikkasen eri asia kuin hengiltä ravistelu.. ja meistä jokainen on varmasti joskus tiuskinut jollain tapaa lapsillee.

Juu oon mä ainaki joskus tiuskinu noille isommille lapsille, mutta että vauvalle... itsellä kuopus 3kk enkä ikinä vois kuvitella suuttuvani vauvalle mistään. Eihän vauvoille VOI suuttua... tai tiuskia tai mitään. ja isommillekkaa en kyllä oo ikinä tiuskinu sen takia että ne häiritsis netin käyttöä...

[QUOTE="kahden äiti";22331886]Just, äiti pitäis ravistella myös hengiltä...melkoisen sairas pitää ihmisen olla, vauvaparka :([/QUOTE]

olen samaa mieltä.. Kun tietyn rajan yli mennään niin silmä-silmästä on ihan loistava rangaistus muoto, varsinkin juuri tämmöisille ja raiskareille ja pedofiileille...

[QUOTE="kahden äiti";22331886]Just, äiti pitäis ravistella myös hengiltä...melkoisen sairas pitää ihmisen olla, vauvaparka :([/QUOTE]
Olet sitä mieltä, että äiti pitäisi ravistella hengiltä, vaikka myöskin toteat hänen olevan henkisesti sairas? Onpa aika primitiivinen oikeustaju.

Uskomatonta! on kyllä pahasti mruuvit löysällä ollut tolla äidillä, ehkä parempi vaan vauvalle päästä taivaan kotiin tossa tilanteessa (ei nyt silti olis tarvinnut tapahtua ravistelun seurauksena) mutta mitä kaikkea olis pieni vielä saanut kärsiä elämänsä varrella. Kamalaa ;(

Yhteistyössä