Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Täällä taitaa ovis olla ihan käsillä, limoista ja vatsan nipistyksistä päätellen.. Testasin ovista päivällä mutta ei vielä plussaa siihen tullut. Mies lähtikin työreissulle vasta varhain tänä aamuna, kun alkuperäinen suunnitelma oli aloittaa jo viimeviikolla. Joten, eilen saatiin tehtyä parit talletukset sitten :) Seuraavan kerran mahikset touhuilla oliskin sitten vasta to. iltana tai pe. aamuna ja silloin uskoisin oviksen jo menneen menojaan... Mutta on nyt tehty mitä pystytty ja ei siis tämä kierto nyt ihan piloille mennyt yrityksen suhteen vaikka sitä ehdin jo harmitella!

Onnea jälleen kerran plussista ja tsemppiä jännäilijöille! :heart:
 
Onnea Sydäntähti!! :heart:

Täällä myös oletettu ovis. En ole testaillut, kun ei oikein tuon PCOC;n takia toimi mulla. Näyttää aina välillä turhia plussia, vaikka mitään ei irtoisikaan. Eilen ja tänään molemmat ovikset huutaneet hoosiannaa! Että toivottavasti edes toisesta joku irtosi tuolla kivulla! :D Talletuksia on tehty parin päivän välein.
Onko jollain oviksen aikaan mahdottomia turvotuksia?! Siis nyt kahtena päivänä iltaa myöden alavatsa turpoaa. Ja ilmaa tulee... :(
 
Torstai 20.6.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*-tanjuli-................kp 111/29-50..........................ya 7/12..........1.

*-PikkuMyy-..............kp 77/36................yk 12...........ya 1/12........1.

omaa.....................kp 49/29-39...............yk 1.............................3.
Hymypallo...............kp 49/28.....................................................3.
aotearoa.................kp 47/28...................yk 5............................3.
SuAnn....................kp 43/33...................yk 6...........ya 6/12........1.

Läiti.......................kp 32/33-39.............yk 18..........ya 9/11.......2.
kolmas(ko?)............kp 30/24-29...............................................3.

Wuf.......................kp 28/28-30............yk 4...........ya 3/13........2.
manije....................kp 27/30.................yk 3...........ya 3/13........2.
ViidesVillahousu(33)..kp 27/28..................yk 3.............................5.
saspa.....................kp 26/28-30................yk 1..........ya 6/13.......4.
kahvikuppi(27).........kp 26/37...................yk 3..........ya 12/12.......1.
maamis..................kp 25/??...................yk 3............ya 3/13........1.
avantasia(26)..........kp 23/31...................yk 7.............................3.

Niiskulineiti86..........kp 19/28...................yk 7............................1.
Penni79..................kp 17/24-26.............yk 7..........ya 2/13.........2.
juliesisko(26)...........kp 15/26-28.............yk 4..........ya 3/13........2.
Tipetsu...................kp 11/26-30................................................2.
millionnea...............kp 11/36..................yk 14.........ya 2012.......2.

Markke...................kp 5/30-?................yk 12.........ya 6/12.........2.
moulin rouge...........kp 4/28-30.............yk 7...........ya 1/13........2.
Nenna81.................kp 3/28-31..................yk 4..........ya 3/13.......3.




Day Past Ovulation:



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Matilda-, SuloinenSalaisuus, FLV



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, minmaria, marianna87, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Miukula, Jumevi, Clarity, Annatto, Ambrosia85, pinkkihevonen



Plussanneet:
Kesäkuu 2013: Hassel (yk5), Piitu85 (yk1), katrinainen (yk3), Mom09 (yk11), sydäntähti (yk3)
Toukokuu 2013: Kolibrinkukka (yk5), Mijau (yk2), katrinainen (yk2), Slartibart (yk7), miss_piggy (yk10), Pippuri85* (yk2)
Huhtikuu 2013: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Maaliskuu 2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT =Teroluttauko
T = Terolut
C = Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA KESÄKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Niiskulineiti: Täällä oli eilen illalla oletetusti ovis ja juurikin mainitsemasi karmea turvotus koko illan päällä. Testailin ovisliuskoilla joita tilasin ison kasan. Näköjään se että testaa 2 kertaa päivässä antaa varmemmin "huipun" noilla liuskoilla. Eli Toissa aamuna haamu, illalla kirkuva viiva, seuraavana aamuna tasavahva viiva, illalla haamu. Pelkällä aamutestillä olisin viivani saanut mutten noin selvänä. Vink vink. Eli nyt uskallan luottaa noihin enkä osta kalliita digitestejä.
 
Onneks on tää palsta et pysyy hiukan mukana omassa kierrossaan. Olen ollut töissä niin paljon etten edes muista oliko ne menkat eilen vai viime viikolla! Mut pitkällä kierrolla ovista on odoteltavissa vasta tuossa josku loppu kuusta. Tylsää.

Meillä lapset jää kahteen jos nyt tämä toinen saatais aluille edes. En jaksa enempää. Siis tätä yrittämistä.
 
Loppuihan se venynyt kierto.. Eli tänään kp2/28-30

Vielä su ilta testasin negan ja siitä ei mennyt pitkin, kun vuoto alkoi. Semmosta matalalentoa ollut muutaman vkon tämä elämä ja näemmä kroppakin reagoi siihen.. Mutta tästä uuteen kiitoon!!

Onnea plussanneille ja tärppionnea meille muille!!
 
Penni79: Joo, kyllä se varmaan on sitä ovisturvotusta. Toivottavasti munasolu irtoaa, kun taidan ovuloidan joskus ja jouluna luomusti. Syksyllä aloitetaan Clomit, jos ei sitä ennen raskaus ala. :attn:

Millionnea: Sama juttu. Olen oikeastaan tänne kirjottamalla oppinut kuunteleen omaa kehoa ja laskemaan kiertopv. Pysyy paremmin mukana. :)
 
Samoin myös täällä yksi joka ruukaa täältä tarkistaa kiertopäivät! :wave:

Oviksesta ei tietoa ihmeemmin, en niitä testejä saanut ostettua ja jää vielä toistaiseksi varmaan ostamattakin! Toissaviikonloppuna ja viime viikolla on ollut halut huipussaan minulla.. Mieskin jo ihmetteli, normaalisti kun en sellainen ole.. :LOL: Loppuviikkoa kohti mentäessä halut palas taas normaaleiksi.. Mutta eilen ja tänään on ollut semmoiset (ovis?)limat etten tiiä mitä on ollut ja milloin.. Tuloksenpa tässä näkee viikon sisään! Aiemmin en pahemmin ees ole miettiny oviksia ja muita.. Tänne alettua kirjotteleen ja lukeen on nämä asiat tullu vasta enemmän mietintään.. Ei ressiksi asti! :)

Perjantaina ajattelin testata juhannuksen takia.. Ollaan menossa miehen perheen kanssa heidän mökilleen niin olisi kiva tietää.. Liekkö testissä vielä mitään edes näkyy, viime kierto venyi 32päivään ja perjantaina on vasta kp28. Toivossa on hyvä elää ja ihan hyvin mielin testin teen vaikka siinä ei mitään edes näkyisi.. :)
 
Heissan!

Onnea plussanneille! :heart:

Itsellä on ollut aika kiirettä ja rankkaa. Viime viikonloppuna oli mun mummuni hautajaiset. :'( Oli tosi kova paikka mulle ku oon aina ollut mummun tyttö. :'( ja sit siellä ku oltiin ni ajattelin et jos menkat olis oikein v*ittumaiset ni ne alkaa myös. Noh lauantainahan ne sitten ilmoittivat itsestään :mad: mut ei siinä oikein ehtinyt sitä ees käsitellä kun kaikki ajatukset oli mummussa. Mut siis joo, uutenn kiertoon ja etuajassahan ne alkoi et se siitä säännöllisestä kierrosta. :mad: No eipähän tartte juhannuksena ola kuivin suin. :D
Mulla onkin pakkaukset tässä edessä päin ku huomenna lähdetään mökille Saarenmaalle juhannuksen viettoon JEEE! Mut voi vitsi mä vihaan pakkausta ku täytyy miettiä et mitä kaikkea sitä nyt siellä tarvii ja sit mä pakkaan aina ihan liian paljon mukaan tavaraa. Mä ku meen yhdeksi päiväksi äidille ni isäpuolikin kysyy et ootko sä tänne muuttamassa. :LOL:

Ihanaa juhannusta kaikille ja paljon plussia nyt!
 
Daisy D. : Osan ottoni mummusi pois menosta. :hug:

Yövuorosta kirjoittelen. Hörvähdin hetkeksi, niin näin kummallisia "unia". Toden tuntuisia. Silti olin niinkuin hereillä.... Erikoisia. Repäisykipuja, jomotusta ja rinnat todella arat. Nyt on kyllä vasta EHKÄ dpo 3-4. Ovista en varmaksi tiedä, mutta kivuista päätellen... Myös aamulla oli flunssainen olo... Analysoin varmasti liikaa TAAS!
 
Daisy D Osanottoni.

Onnea plussista!

Pikainen masentavan ruikuttava omanapa: Ja niin koitti se päivä, että "tjottailun/yrityksen" aloittamisesta on kulunut vuosi... Eniten suoraan sanottuna v*tuttaa, ettei menkat ole vieläkään edes ajoissa tai sinnepäin. Kolme terokiertoa takana, joiden hieman olisi luullut tasoittavan, mutta ei niin ei. Pääsisi edes aloittamaan ne clomit sitten. Oireita ei ole enää lainkaan, paitsi nännit on ollut arat jo viikon, valkkaria tulee harvase päivä ja himotkin suht korkeella. Elämäntapoja on remontoitu entistä enemmän muutaman viime kuun aikana ja aion kyllä jatkaa lomallakin, mutta eipä näytä taas mikään auttavan. Masentaa taas varata aika gynelle ja pistää taas sievoinen summa sinne näin alkuun jo, että hieman saataisiin selville, että mitäs hittoa. :headwall:

Aurinkoista jussia kaikille!!! :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Penni79 En tiedä, kyllä kai. Yritän ajatella, että saisin nyt oman kiertoni kuntoon ja nyt jos niitä clomeja vielä ainakin kokeilisi. Lääkärit ovat aiemmin olleet sitä mieltä, ettei tässä mikään kiire vielä ole... Itse taas olen sellainen mulle kaikki heti ja nyt, mieluiten jo aiemmin! :)
 
Onnittelut plussanneille!!

Uusille tervetuloa!!


Tänne ei mitään ihmeellistä..ovista en ole ainakaan vielä bongannut,en siis kuitenkaan tikuta.. Mutta samapa tuo vaikka bongaisinkin;meillä kun ei oikeen halut kohtaa miehen kanssa Mies tyytyy vähään,mä haluan joka päivä. Tästä ollaan saatu moneenkin otteeseen murjotukset ja mökötykset aikaiseksi..Ja kun en ole helposti raskautuvaa sorttia,ei millään yhden päivän talletuksilla raskaaksi tulla,tiedän sen.:( Eli jos tässä meinaa raskaaksi tulla,se ei taida onnistua kuin jollain IVF:llä korkeintaan..
Plaah,on taas tämmönen masentelu-päivä näköjään..Esikoinenkin nukkui päikkäreitä tasan 30min. normaalin 1,5h sijaan! :headwall:


Ääh,palaan taas kunhan on jotain muutakin asiaa kuin urputusta,sorry! :ashamed:
 
Kiitos kaikille onnitteluista!

Daisy D: Voimia surun keskelle!

Täällähän minä vielä olen pyörinyt, kun en oikein osaa tuonne odotuspuolelle siirtyä. Taidan odotella sinne maaliskuisten pinoa, kun mulla laskettu aika ois 28.2. Pari kertaa oon testannutkin ja viiva on kyllä vahvistunut. Oireitakin tullut lisää, alavatsaa puristaa, rinnat nyt tosi kipeät, edelleen huonovointisuutta nälkäisenä, ruoka ei maistu ja vähän enemmän väsyttää. Kovin on siis raskaana oleva olo. Vähän kuitenkin hirvittää, kun keskenmenojakin ennen nuorempaa lasta ollut... mutta yritän nyt nauttia tästä tunteesta!

Tervetuloa sitten perästä tuonne plussanneisiin! Kaipa minäkin sinne jossain vaiheessa siirryn :)
 
Minut saa siirtää takaisin taustalle kun ei tuo yritys ole vielä alkanut.
Menkat alkoivat ajallaan maanantaina. Toisaalta olen kyllä siitä ihan onnelllinen, koska nyt tuli pitkästä aikaa normaalimittainen kierto. Kevään aikana heitellyt tosi paljon ja nimenomaan lyhentynyt..
Plussaonnea kaikille ja mukavaa juhannusta! :flower::cool:
 
Daisylle voimia ja jaksamista, osanottoni mummusi poismenon johdosta :hug:

Tänne ei oikeastaan yhtään mitään... Testasin sitä ovista kp:t 12 ja 13, sitten jotenkin vaan unohdin koko homman välissä (kun ei mieskään oo kotona ollut) eikä mulla kyllä ollu testejäkään kuin yks enää jäljellä... Viimeisen ovistestin käytin eilen illalla, kun tuntui niin vatsassa juilivan, mutta ei plussaa tälläkään kertaa. Oviksesta siis en tiedä milloin olis ollut, mutta limoista ja turvotuksesta voisin arvailla että se oli siellä kp12-14 paikkeilla! Nytpä sitten ei auta kuin odotella että oliko kp11 tehdyistä talletuksista mitään hyötyä :p Nyt tietysti voisi vielä "varalta" laittaa siimahännät liikkeelle mutta mies tuli kotiin aamuyöstä ja nyt siis nukkuu, en raaski herättää ainakaan ihan vielä :D

Mukavaa juhannusta kaikille! Toivottavasti saadaan lämmintä ja aurinkoa tännekin itäiselle puolelle, nyt ainakin näyttää hyvin harmaalta ja vettä tihruttaa :(
 
Huomenta :wave:

Onnea plussanneille <3

Daisylle syvät osan otot :hug:

oon vaan käynyt ahkerasti lukemas teidän jutusteluja mutten muka ole kerennyt rustaamaan mitäänn :snotty:

täällä odotellaan menkkoja alkavaks on justii ihan saman moinen tunne ja laskeskelinkin että taitaa olla kierto päivä 29 jotta saa tulla :/ TEstejä oon tehnyt kp 25 negan ja kp 27 negan..oloja olis etovasta olosta päänsärkyyn ja kaikkee siltä välillä.. oon nyt googlen ihmeellises maailmas seilaillu noista raskauskeijun David testeistä että monelle ovat näyttäneet negaa ja apteekin testillä on saatu selvät plussat samoin tein. onko teillä kokemksia moisesta? että pitääkö täs nyt marssia apteekkiin hakemaan se testi?

Oon tässä suunnitellut lomareissua lasten kans ja arvonkin että mikä olis suunta.. teltta majoitusta ihan ajattelin elämyksenä muksuillekkin.. Viime kesänä kierrettiin nokkakiven puisto ja oltiin leirintä alueella siinä ihan lähellä.. nyt kaipais jotain vähä erillaista ku tuo nuorimmainenkin on jo pian 2Vee..

mutta tälläistä täällä :) mä meen jatkamaan mun juhannusta vaate huoneen siivouksen pariin :D

SAspa---
 
Maanantai 24.6.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*-tanjuli-................kp 115/29-50..........................ya 7/12..........1.

*-PikkuMyy-..............kp 81/36................yk 12...........ya 1/12........1.

omaa.....................kp 53/29-39...............yk 1.............................3.
Hymypallo...............kp 53/28.....................................................3.
aotearoa.................kp 51/28...................yk 5............................3.

SuAnn....................kp 47/33...................yk 6...........ya 6/12........1.

Läiti.......................kp 36/33-39.............yk 18..........ya 9/11.......2.
Wuf.......................kp 32/28-30............yk 4...........ya 3/13........2.
manije....................kp 31/30.................yk 3...........ya 3/13........2.
ViidesVillahousu(33)..kp 31/28..................yk 3.............................5.
saspa.....................kp 30/28-30................yk 1..........ya 6/13.......4.
kahvikuppi(27).........kp 30/37...................yk 3..........ya 12/12.......1.

maamis..................kp 29/??...................yk 3............ya 3/13........1.
avantasia(26)..........kp 27/31...................yk 7.............................3.
Niiskulineiti86..........kp 23/28...................yk 7............................1.
Penni79..................kp 21/24-26.............yk 7..........ya 2/13.........2.

juliesisko(26)...........kp 19/26-28.............yk 4..........ya 3/13........2.
Tipetsu...................kp 15/26-30................................................2.
millionnea...............kp 15/36..................yk 14.........ya 2012.......2.

Markke...................kp 9/30-?................yk 12.........ya 6/12.........2.
moulin rouge...........kp 8/28-30.............yk 7...........ya 1/13........2.
Nenna81.................kp 7/28-31..................yk 4..........ya 3/13.......3.




Day Past Ovulation:



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Matilda-, SuloinenSalaisuus, FLV



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, minmaria, marianna87, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Miukula, Jumevi, Clarity, Annatto, Ambrosia85, pinkkihevonen, kolmas(ko?)



Plussanneet:
Kesäkuu 2013: Hassel (yk5), Piitu85 (yk1), katrinainen (yk3), Mom09 (yk11), sydäntähti (yk3)
Toukokuu 2013: Kolibrinkukka (yk5), Mijau (yk2), katrinainen (yk2), Slartibart (yk7), miss_piggy (yk10), Pippuri85* (yk2)
Huhtikuu 2013: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Maaliskuu 2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT =Teroluttauko
T = Terolut
C = Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA KESÄKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
FLV
-PikkuMyy- hurjan pitkä kierto sulla kyllä on ollut! Oletko ottanut yhteyttä lääkäriin / milloin meinaat ottaa?

Täällä odottelen, että saisin kuulla tuomion töiden jatkumisen suhteen. Jos tulee sellaisia uutisia, mitä luulee niin yrityksen voi aloittaa heti.
 
Täälläkin yksi vauvahaaveilija ilmoittautuu mukaan. Menossa yk 3, dpo 6, malttamattomana odotan, miten tässä kierrossa käy. Ikää on pian 35 ja esikoista yritetään... Kierrot vaihtelee välillä 30-38, keho ei ole ilmeisesti vielä palautunut hormonaalisen ehkäisyn jäljiltä. Gynen mukaan kaikki on kuitenkin ok, itseä vaan rasittaa ihmeen pitkäksi venynyt kierto - varsinkin kun niitä tärppipäiviä on sitten tosi harvoin...

Plussatuulia kaikille!
 
Tervetuloa uusille! :flower:

Om: Täällä kp 23/28 ja olo ettei mitään kuitenkaan ole tapahtunut. Oireita olis vaikka kuinka, mutta olo ettei uskalla innostua... Nyt on varmaankin Dpo 7-8. Turvotukset on tullut takaisin, mitä oli oviksen aikoihin. Rinnat on kasvanu kuppikoolla ja on niiin pinkeät ja kipeät. Oikein kovat pallot tuntuu ihon alla. (Mutta on joskus ollut samanlaista oiretta, johtuen hormonaalisesta lääkityksestä) Repäisy kipuja välillä oikealta ja vasemmalta. Vetää myös joskus nivuseen. Väsyttää hirveästi! (johtuu kuumuudesta....) Tänään tuli töissä oikein huono olo... Välillä kylmä ja välillä hiki. Lämpö 37´C tänään. Niin ja menkka kipuja!
Normaalisti otan Proveraa kp15-24, mutta nyt siirsin parilla päivällä eli otin 17-26. Koska ajattelin, että jos sillä onkin vaikutusta munasolun irtoamiseen.

Juhannus oli aika kostea, mutta ei millään noussut päähän, eikä tullut edes krapulaa! Se on kyllä ihme. Kun otan ehkä kerran 6kk, niin silloin on yleensä paha krapula...

Toivottavasti muillakin oli mukava ja rentouttava juhannus!! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea jennii!! :flower:


Niiskulineiti vaikuttaa oikeen hyvältä,pidän peukkuja! Kun odotin esikoista (en vielä siis tietenkään tiennyt),niin oltiin kamun synttäri-bileissä ja tietenkin siellä tuli lonkeroo juotua. Itsekin käytän todella vähän alkoholia ja kun juon,niin 2-3 pikku tölkkiä riittää mulle. Ja siis join tuolloin sen 3 tölkkiä ja ihmettelin ettei noussut päähän ollenkaan,sen sijaan tuli kauhee hedari ja aamulla ihan armoton krapula :x
Viikkoa myöhemmin plussasin :) Ja vuotta ennen kuin aloin odottaa esikoista,oli kamujen häät ja silloin oli sama juttu,ei noussu päähän kuitenkin krapula..se raskaus oli kemiallinen eli meni melko pian haalean plussan jälkeen kesken...
Eli tuon päähän nousemattomuuden perusteella jänkättää ihan tosissaan sun puolesta! :)


ON: tänne ei mittää..En ees tiiä koska ovis oli..Limoja tuli joskus viime viikolla ihan huolella,mutten tuntenu kyllä mitään nippailuja,nännit tosin kipeyty pitkästä aikaa. Ennen kun aloin esikkoa oottamaan,niin monessa monessa kierrossa nännit kipeyty oviksen jälkeen..Onhan tässä pupuiltu ihan ok tahdilla,mutta tuskin tuottaa tulosta..tietty,mehän tjottaillaankin..:stick:
Harmi kun en laittanu ylös mitään,muisti nykyään pätkii kun tuo tyty pitää huolen äksönistä,niin ei jouda paljo haaveilemaan :)

Mutta näillä männään ja varmaan viikon päästä jo tiedetään lopputulos = tuhru alkaa kp 20..:headwall:


Plussatuulia kaikille!! :) +++++



-Tipetsu-
 

Yhteistyössä