* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Pitkästä aikaa tilannepäivitystä tänne. Yk 9 starttaa kohta. Ekaa tehtiin 7 kuukautta, luulin että toista ei tarvis tejdä niinkään kauan. Väärässä olin. Mies lähtee tällä viikolla antamaan siemennestenäytteen lapsettomuusklinikalle.
 
Täällä menossa yk 10, ens viikolla starttaa yk 11.. 9kk yritystä takana johon sisältyy yks varhainen km elokuun alussa. Toki toivon että ei uus kierto alkais mutta niin sitä vaan näitten kuukausien myötä on alkanu se toiveikkuus muuttuun "miks nyt ku ei aiemminkaan"-ajatteluksi. Tässä vaiheessa kiertoo aina se toivo korkeimmillaan ja ku menkat alkaa niin voi että ottaa päähän!

Nyt kp 20/25-27 ja dpo 6.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!
Täällä yks uusi mamma ilmoittautuu joukkoon :) Olen 27v (kesällä 28), marraskuussa naimisissa oloa tulee 4v. Yhteensä miehen kanssa ollaan lokakuussa oltu 10v. Meillä on ennestään Tyttö 09/10 ja Tyttö 04/13. Haaveissa on pitkään ollut kolmas. Varsinaisesti ollaan aloitettu yrittämään 07/14.

Positiivisen testin tein 28.2. Mutta keskenmeno tuli 6.3. Tänään (ke) kävin gynellä tarkastuksessa ja puhdas oli. Vielä vuotoa vähän. Koskahan sitä uskaltais alkaa uudelleen yrittää? Mistä se LA sitten lasketaan jos tärppää ennen km jälkeisiä menkkoja?

Niin ja nuo lyhenteet on mulle vähän epäselviä :D kp on ilmeisesti kiertopäivä ja yk yrityskerta, mutta mikä tuo dpo on? Sitä en saa mitenkää pähkäiltyä :D

Tsemppiä kaikille! :)
 
Eli meillä ollaan menty tulee jos on tullakseen meiningillä. Ei seksiä rutiinin omaisesti vaan välillä ollaan otettuki reilumpi tauko että sit siinä on taas oma hohtonsa. Epäilen olleeni tuossa ei edellisessä vaan sitä edellisessä kierrossa kuitenkin raskaana mutta sitten tuli aivan luonnottoman isot menkat. Ei voi tietää.. Viime kierron otin ihan itseäni seuraillakseni ja kyllä huomaan millon so ovis on tapahtunut kun sen jälkeen alkaa tissikivut ja massun pömpötys. Eli osaampa ainakin nuo sulkea pois raskausoireista jos ei kummemmin muutu. Välillä tulee kauheita itkupotkuraivareita kun ei onnistu eikä nappaa ja niin tahtois pienin nyytin syliinsä ja elämäänsä. Lisäksi nyt jäin liiton rahoille ja pamahti tenniskyynärpää niin on tässä ollut kyllä murehtimista.

Onnea teille kaikille älyttömästi yritykseen

Ja tietoihin voi muuttaa että ikä 21
 
Heips!

Mukana ku peräpukama! :LOL:

Eli ikää löytyy 26 ja risat ja miehellä ikää 30 v! Iloisesta Etelä-Karjalasta tulen! :D
Naimisiin mentiin 7/14 ja nyt esikoisen yritystä since helmikuu -15!
tervetulloo joukkoon :)
Tässä toinen "karjalais ämmä" :) syntyjään savolainen, mutta juuriltaan karjalainen ( vaikii selkonen immeinen siis ) nyttemmin pk-seudulla.

Meitti on kans menny heinäkuussa vihille tosin 07/00 joten vuosia tulee 15 vaikka ikää 33v :)
 
Mut voi siirtää plussanneisiin mikäli joku vielä listaa päivittää :heart: Eli yk5, ja dpo10 plussasin haamulaisen. Tänään rv5+2 ja omien laskujeni mukaan la 11.11, maanantaina ensimmäinen neuvola.

Plussaonnea kaikille :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Hellurei! Uskaltaudunpa pikku hiljaa minäki tänne haaveilemaan. Mies on alkanut hieman jo kiinnostua toisesta lapsesta, joten minä tuun heti tänne teidän kanssa yhdessä piinailemaan :) eli oon 30v ja mies 29v. Meillä on tyttö, joka on syntynyt 2/14. Vauvakuume on vaivannut jo pitkän tovin.

Eli 30v. 2.lapsi ja yk 1 kp 13/28-32

Onko täällä enää ketään kuka päivittäis näitä tietoja? :D ei muutako plussatuulia kaikille <3
 
Eea
Täällä uusi haaveilia joukkoonne. :) ikää 28, miehellä 33. Perheeseen kuuluu tyttö 10/2007, poika 8/2011, enkelityttö 12/12 ja kaksostytöt 10/2013. Vilinää siis riittää. :)

Mies antoi suostumuksensa vielä yhdelle perheenjäsenelle. Toivottavasti hänet meille suodaan. Imetän vielä kaksosiamme, joten en usko kovinkaan nopeaan tärppiin.
 
Onnea kaikille plussanneille! Joo ei oo ketään kuka päivittäis listaa... 27.2 käyty gynellä mehiläisessä ja oli niin ihana nais gyne :) ultras munasarjat, oikea munasarja oli piilossa mutta vasen löytyi ja näytti siltä miltä pitääkin.. ihmetteli sitä, että miksi se ovis testi näytti plussaa.. limis oli joku 5mm eli pitäis olla huomattavasti paksumpi jotta ne menkat alkais..
Määräs verikokeisiin(TSH ja prolaktiini) ja tänään otettiin verikokeet.. TSH:n arvon sain jo tekstarilla ja oli 3.7! en oo yhtään tyytyväinen, ajatuksena soitella tälle gynelle kun saan loputkin tulokset, että jos sais jonku lääkityksen tohon : o ei mulla kyllä oo mitään vajarin oireita. Munasarjat ei näyttänyt rakkulaisilta :) ja terolutitkin sain ja ne alotin tänään, kun ohjeena oli alottaa verikokeiden jälkeen.
 
Heippa TOOOOOOSI pitkästä aikaa kaikille!

Mä oon ollu enemmälti tuolla toisessa ryhmässä porisemassa, anteeksi.

Mutta plussa tuli kp 26/29-34 ja clearblue antoi kp 28/29-34 tuloksen raskaana 2-3 :heart:

Plussatuulia kaikille <3
 
Vähän tilannepäivtystä.

Yk 9 menossa. Miehen siemennestenäyte normaali, mulla prolaktiiniarvo normaali, follikkelin kasvuhormooni normaali, kilpirauhasarvo normaali. Lokakuussa ultrattu kohtu ja munasarjat, siellä kaikki niin kun pitääkin. Papa otettu syyskuussa.

Ei vaan tärppää ei.
 

Yhteistyössä