Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

Maijamehi voi harmi tuota negaa :( Olisin niin toivonut,että teillä tärppää! Toivottavasti ei tule mitään ylipitkää kiertoa! Ja voihan ne menkat sieltä vielä vaikka alkaakkin! Pidetään peukkuja!

Nimpsu toivottavasti ei tarttis lähteä tutkimuksiin,vaan raskautuisit tästä kierrosta!

Pikkumyy nyt en muista mutta oliko sulla kierukka ehkäsynä vai jotain muuta ennen yritystä?

ON: Turhauttava alkukierto ja vasta toinen päivä menossa :headwall: Menkat eivät ole yltyneet ja eilisen ja yön selvisi pikkuhousunsuojalla. Toivottavasti ei enää kauheasti sit laivalla valuta! Greippimehua (tätä feikkiä) tässä litkin...ja sit huomena mies saa kaupasta tuoda laillista grippimehua! Tuli vain mieleen,et se eka yk niin litkin 2tölkkiä ihan kunnon grippimehua...Joten palataanpa siihen hyvään vanhaan mehuun :xmas: Ja täytyy kyllä kkokeilla sitä vehnänalkioöljyäkin sit! Täytynee kipittää huomena kaupunkiin kun on vp ja lähteä ostoksille :whistle: Mies ei osaisi tai varmaan ees suostuisi mitään öljyjä metsästeleen! :D Tänään tarttis jaksaa vielä pitkän putken päälle yks iltavuoro ja sit mua ei kyllä työpaikalla näy loppuviikkoon!! Se on varma! Meitin kämppä on kuin hävityksen kauhu, joten jos huomena tarttuis lattialuuttuun jarupeis asian eteen tekeen jotain =)
 
Kp 13/28 yk 4 ja 3 haaveissa :) Ihana ketju ja päätin liittyä mukaan jännäileen ja jakamaan kokemuskia. Itsellä ovisplussa saatu eilen, nyt hyödynnetään sitä ja sit vaan jännäileen.. Miten ne viikot meneekään niin hitaast :kieh: Me harrastetaan seksiä joka päivä ovulaatio viikolla, mutta ei ole tärpännyt. Paljon olen kuullut mielipiteitä seksin määrästä, jotkut sanoo, että joka päivä on hyvä ja jotku, että joka toinen päivä. Mitäs te olette mieltä?
 
Tuuska tervetuloa joukkoon! :) tuosta seksin määrästä...Minä oon sitä mieltä,et mikä määrä tuntuu hyvältä, niin on hyvä, koska siitä pitää silti nauttia :D Mutta eikös joku tutkimus osoita,et joka toinen pvä olis hyvä,et siittiöt ehtii kehittyä!?
 
Niin minustakin on hyvä just se mikä tuntuu hyvältä ;) Toivo on kyllä todella kova meillä molemmilla, mies kantanut vitamiineja ja pitää kyllä huolen, että seksin jälkeen pidän jalat kohti kattoa ainakin sen 15 min :D kaikkea se vauvakuume teettääkään :) Nämä otettu käyttöön siis tässä kierrossa, viime kierrot mennyt ihan ilman mitään vippaskonsteja..Mut jos muut tietää jotain hyviä kikka kolmosia niin kertokaa ihmeessä? :p Sitäki mun piti kysyä, että jos oon ovistestiin saanu plussan toissapäivänä ja eilen niin milloin ovis sit tapahtuu? ¨

Pahoittelen kysymysten tulvaa, mut nyt ku uskaltauduin mukaan keskusteluun eikä vain lueskeleen sivusta, ihana päästä kirjoitteleen ja kyseleen muiltakin. Tietää että täällä on ihmisiä joita asia kiinnostaa :):flower:
 
Viimeksi muokattu:
Okei! Nyt tulee ällövaroitus!!

Kävin tuossa vessassa ja pyyhkiessä tulee/tuli sellasta kauniin vaal.punasta ei kalvoa, muttei limaakaan :O Siis en ole ikinä eläissäni ennen tuollaista huomannut menkkojen (tai minkään muunkaan) yhteydessä...Kenelläkään muulla? Onko ihan limakalvoja vai mitä? Ja anteeksi taas, kun pitää aamusta heti kysellä :xmas:
 
Sunflower11
Sannuli: Saahan ne olla korkealla ;) Kahdessa aiemmassa kierrossa ei oo ollu mitään oireita vaikka kuinka yritin, nyt taas on, sama kuin tammikuisessa kierrossa missä oli ilmeisimmin kemiallinen kun sain haamun ja sit alko kovat vuodot ja kivut seuraavana päivänä :/ Et jos nyt en ole raskaana niin veikkaan taas kiinnittymisyritystä.. :|
No, näkee sit ku näkee.
 
Ahaa, okei :) No uus kierto alkanu ja toivottavasti tärppää. Onko mones yk menossa? koittanu lukea tätä ketjua, mutta en muista mitä kukin sanonut yrityskerroiksensa jne :ashamed:

Minä kun innostun tänne kirjoitteleen niin kirjoittelen sit varmasti ihan kaikesta mieltä askarruttavasta asiasta yms :p Tunnustan olevani himotestaaja, ja näen niitä viivoja tai viivanpaikkoja joka testissä aina mikä ruokkii lisää mun vainoharhaisuutta ja siksi varmaan pettymys onkin paljon suurempi joka kk.. Nyt olenkin päättänyt, etten testaa ennen menkkojen alkua.. Se vain on niin hankalaa ku haluais tietää mahdollisimman pian..:saint:
 
Tuuska meillä yk3 alkoi nyt. Ekasta yk:sta raskauduin, mutta ystävänpäivänä(11+2) jouduttiin keskeyttämään, kun ei ollut alkanut kunnolla kehittymään ja vuosin verta :'( Mutta suunta vain ylöspäin! Meillä mennään ihan tulee jos on tullakseen-meiningillä! Toki kaikki vippaskonstit on sallittuja :D Nyt siis toiset menkat keskenmenon jälkeen... Itsellä paha tapa kasnsa,et jos testejä on kaapissa, niin ei niitä siellä kohta ole :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
*** Tiistai 12.4.2011 ***

















Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)





Maijamehi (29) ........ ..39/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
miranda-81................39/28.........yk 3....... 3.
Lolaa (19) ................ 38/? .............. yk3 ........ 1.
miida ....................... 37/29-32 ............ yk3 ....... 2. (5/09)
chrisu.............................37/? .......yk 1 ................. 1
HekkuLiini ..................32/29-32...........yk2
Sininsilmä91...............30/28-41..............yk2 ......... 1.





Hopefull (23)............. 29/34 ............ yk11.......1.
Ambrosia85 (26) ........24/26-32(45) .... yk5 .... 1.
Fionahelmi................23/28? ............yk 2 ........3. (12/04, 01/06)
Sunflower11.............21/26-31...........yk4......3. (-08,-10)
Kolibro(28).................21/28-?...........yk1...............2.








Kolmio .................... 19/29-33 ........ yk3..... 2.
hzz .......................... 17/25-28............... yk9 ....... 3. (7/04, 3/06)
Jul (27) ...................16/26-28 ..............yk3
nimpsu (24)................14/28..........yk13 .............1
hallaneito(22)...................14/29............yk1...........1.
KaTo ..................... 14/28-30 ........ yk4 .... 1.
tuuska .....................13/28 ............ yk4 .............. 3.
Pikkumyy87(23)............12/24-30..........yk 0............ 1.







cita..........................8/24...............yk 6.......... 2.
Niiu (24)......................... 6/26-31 ........yk 1......1
Catherine- (21)........... 4/ 28-32.......... yk 1
Mamu82 .................. 4/28-30 ......yk 6 ... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
Ansis (29) ...............2/26 -30............ yk3 .......... 3./1. (01&02))

















Yrityksen myöhemmin aloittavat:



Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Sophy (23)...................2011..............................1
mariessa.......................syksy 2011....................... 1.
miah83........................myöhemmin.......................... ?







Taustailijat & Kadonneet:



(An-nie), Anskilia, Kauniina Päivänä tuut, Vauvako?, Isosiskoksi, Teollisuuskypärä, PikkuHöttiäinen, kn071, Bassets, tryffeli89, Peepe, Anna333, Mutsikka81,Ceali, miss bamse, meewi, Spukka








Haamuilijat:







Plussanneet 2011:




*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Talvicci (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2), EevaN (yk4)
*Huhtikuu: Anin (yk2), metsätähti (yk2), Sannuli88 (yk3)



Plussanneet 2010:





*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)






Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:


Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/


Syntyneet:







kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö





Uudet tulijat - Mukaan listaan pääset kertomalla kp-tiedot, yrityskierron sekä monesko lapsi on toiveissa Esim 4/25-29 yk 4 ja 4 haaveissa
Lisäksi halutessasi voit kertoa ikäsi sekä jo olemassa olevien lasten syntymävuodet ja iät.
Muistathan olla aktiivinen, sillä listaa siivotaan säännöllisesti!




 
Viimeksi muokattu:
Hyvää huomentapäivää :wave:

Tervetuloa tuuskis! Täällä saa kysyä ja jauhaa ja ihmetellä, aktiivisille on aina tilaa :D

Maijamehi pahoittelut negasta, toivottavasti ei ylipitkäksi kierroksi kuitenkaan veny, ja jos venyy niin yritä sitten vaikka nauttia siitä vuodottomasta ajasta ;)

Ansis, voikoeikö olla mahdollista että tuo oliskin jotain kiinnittymistä tai jotain toi ?



hzz toivottavsti pysyt terveenä, ja onnea lattiasta :D

Pikkumyy87
tiedän tunteen, oo siinä nyt tuumailematta ja itseäs tutkailematta ja odota että joku päivä vaan huomaat että menkat on myöhässä.Unohdat kokoasian. Mutta kaipa tää vauvakuumeisilla menee niin että tutkii kroppaa, mutta jos ei ois toiveissa niin ei edes etsis oireita :)


Seksistä ja sen määrästä - en usko että sillä on oikeasti merkitystä jos siimahännät on kunnnossa, että onko seksiä joka päivä vai joka toinen päivä. Kuitenkin siittiöiden pitiäisi se 3vuorokautta naisen sisällä elellä :)
Meillä ei seksiä onneks tarvi ajottaa koska sitä sen verta usein on joka tapauksessa. Yli kahdenpäivän taukoja kun tulee tasan kuussa, ja se on sillon kun täti on kylässä :p Muuten kyllä kutsuu toisen syli ja halu olla lähellä ja kyllähän sen tietää miten siinä käy:)
Tosin vaikeeahan se olis oviksen aikaan yhdyntöjä ajottaa kun en tiedä että ovuloinko edes :/

Meikä tyttö oli reipas tänään, kävin aamulla ennen aamupalaa 45min reippaalla kävely/hölkkälenkillä ja nyt sitte söin aamupuuroa, ja jottei ihan kuntoiluksi menis, niin pihistin muksulta royal-patukan. Mummo tuo aina ison säkillisen suklaita pojan pojalleen, mutta taitaa tietää että me miehen kanssa sorrutaan niitä syömään :$
 
Kauhea mikä määrä viestejä tänne on tullut kun oli muutaman päivän reissussa :eek: Illalla on oikein kunnon urakka edessä jos meinaa kaiken lukea =)

).( Hieman jänskättää kerkisinkö reissusta ajoissa kotiin miehen luo.. Ovismaisia tuntemuksia ollut jo päivän pari, joten toivotaan että peitonheiluttelut osua oikeaan aikaan myöhästymisen sijaan...

Olipas kyllä ihanan rentouttava reissu! Kerrankin sai nauttia vapaista ja synttäreitäkin tuli juhlittua ihanalla porukalla :heart: Nyt ikää siis 23v. Pääsin hiihtämään koirien kanssa ja muutenkin nauttimaan maaseudun rauhasta keväisessä säässä. Nyt on sitten taas toivottavasti energiaa puurtaa kouluhommien parissa!
 
Ansis: Oon syöny pillereitä 7 ja puol vuotta, Yasminia. Ainoo sivuvaikutus oli, että halut katos pikkuhiljaa.. Ja sen tajuun vasta nyt, nyt oon niinku miehet, aina se on mielessä! :D Kaverin kans just eilen puhuin asiasta ja se sano kans samaa. Niillä on 9kk tyttö ja nyt kun ne on alottanu pillerit uudestaan, halut katos!

Tuuska: Tervetuloa! :wave:

Jännä juttu, että ku tosiaan olin siä gynellä ja kaikki on ok.. Ni isäntä on aiva täpinäs, se oli eilen niin vauvakuumees! :rolleyes: Kummallisia noi miehet. Tarvii lääkärin luvan..
 
Tuosta seksin määrästä... jostain mäkin luin että joka toinen päivä, niin raskautumisen mahdollisuus on suuri. Meillä tuota seksiä on yleensä 1-2 kertaa viikossa, jos aina sitäkään. Mä meinasin että olis kokeillu tota joka toinen päivä-meiningillä mut ei se oikein luonnistanut. Jompikumpi meistä on väsynyt illalla kun olis mahdollisuus seksiin tai sitten ei vaan haluta. Lisäksi vielä kun tuo meidän tyttö nukkuu samassa huoneessa niin pitäis aina odottaa sen nukahtamista ja se välillä kestää, sitten on itse jo niin väsynyt et haluaa vaan nukkua. Usein on myös niin et päivällä ja aikasemmin illalla mua haluttais mut sitten kun tulee se hetki kun tyttö on nukahtanut niin ei halutakaan enää. Noh mut jospa se tärppäis vähemmälläkin seksillä, niinhän tuon meidän tytön kanssakin kävi ja vieläpä ekalla kierrolla. :)

Ambrosia mä muistan kuinka ihanaa oli hommata kaikkia hääjuttuja ja selailla nettikauppojen sivuja. Niistä löytyy aina kaikkea kivaa ja ihanaa tavaraa. Meillä oli viime kesänä häät. :)

Noista testailuista...mullakin on aina sama juttu kun testejä on kaapissa, niin on pakko testata. Nyt mulla tosin on ollu se digitaalinen testi jo jonkin aikaa odottamassa kaapissa. Se maksoi sen verran etten oo aivan pienten aavistusten takia viitsinyt käyttää sitä. Ja itseasiassa ostin sen sitä varten että kun joskus saan tavalliseen testiin kaksi viivaa niin käytän sitten vielä sen digin varmistukseksi. :)

hallaneito toivotaan että ajoitus osuu oikeaan ajankohtaan. :)

Omaan napaan ei edelleenkään mitään uuttaa näillä kiertopäivillä. :)
 
hzz
jassoo. voi seksin määrä, pitäsköhän sitä siis jotenkin rajottaa että paremmin onnistus :O varmaan joku pari-kolme kertaa sattunut kaksi vuorokautta väliin sen jokapäiväisen sijaan...jospa opettelis vaan käymään nukkumaan iltasin ilman että kukaan panee maate :D
en tullu kipeäksi, ainakaan vielä \o/ mutta maha on kumman tuntunen ja paha olo ja naamaan on ilmaantunu aivan jäätävä määrä jotain näppyjä, siis aivan sellasia normaalista poikkeavia kun on poskissa ja leukaperissäkin :O ja poskia tosissaan kuumottaa...oikein hormonihirviöolo :D mietin vaan kuinka paljon oireita ihminen voikaan kuvitella itelleen jo viikko ennen menkkoja, ristus notta tuun varmaan hulluksi vielä ennenko ne alkaa... :LOL:
 
hzz
hyvä muisti, mutta lyhyt. pohdin tuos et kun (tai siis JOS joskus pääsis siihen pisteeseen että menkat jäis tulematta...) netistä tilaa testejä niin lukeeko siinä paketissa prkl isolla mistä firmasta ne tulee vai saako jostain piilonimellä? vai täytyykö vaan suksia johonkin naapurikylän kauppaan ettei kukaan tunne...liian pienet piirit että pitää miettiä tällasia :D
 
Mietin kans, että täytyy ens kierrossa kokeilla vaikka tuota joka toinen päivä sekstailua joka päivän sijaan, jos ei siis nyt tärppää. Usko ja toivo on kova :)
Mulla on myös paha tapa toi oireiden kuvittelu, oon ollu ihan varma raskaudesta parissa kierrossa. Raskausoireet on niin helppo kuvitella ja sit niitä **** viivanpaikkoja saa testiin niin lisää vaan vainoharhaisuutta :mad:
 
Ja hemmetti.. eihän täältä pysty pois olemaan :D
Ihanaa kun alkaa noi menkat loppumaan niin pääsee taas peiton heiluttelu hommiin ;)
Kävin eilen prismassa ja sieltähän tarttui sitten mukaan greippimehut ja vehnänalkioöljyt...maitohappobakteereja ja joku supersekoitus omega3sia... :whistle:
Ja mun niin piti ottaa rennosti tässä kierrossa :LOL:

Tuuska: Tervetuloa :wave:
 
mamu82: niin minäkin oon päättäny joka kierto ettei mitään stressiä, eikä oviksen tikuttelua vaan tulee jos on tullakseen.. Ja pyh. greippimehut kaapissa, ovis tikutettu, jalat seksin jälkeen kohti kattoa :D raskaustestitkin tilattu mammaksi.fi ja tuli tosiaan huomaamattomassa kuoressa..

Onko kokemuksia noista mammaksi.fi herkistä testeistä, että tuleeko viivanpaikkoja? itse olen niihin saanu..
 

Yhteistyössä