Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

niin ja te viisaammat,auttakaa,kun mulla on lauantaina juhlat niin onko mun mitäänjärkeä testata vielä perjantaina?sillon siis kp 24 / ehkä 28...kun ne ei oo mitkään kuivat juhlat.mutta siis näkyykö testissä jo tuolloin jos on raskaana?!vai näkyykö yleensä vasta sitten kun on kierron pituus täynnä...

vehnänalkioöljyä saa mun mielestä hyvin varustelluista ruokakaupoista tai ainakin luontaistuotekaupoista.mun anoppi oli antanu mulle sellasia kapseleita ja kaivoin ne esiin..mut varmaan parempi ihan öljy.ei oo mitään kallista kamaa.lorauttaa vaikka jogurtin sekaan tai paljaalleen lusikalla lurpsis :p se nainen sano mulle et ennen vanhaan kätilöt suositteli sitä,vanha toimiva kikka kuulemma...
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa! Mulla on ollu nii kauheita kiireitä niin en oo täällä ehtiny käymään :) Kohtapuolin alkaa olemaan oikeat hetket pupuiluun. Itseä alkanu jo turhauttaan, ku ei vaan tärppää.. Onhan meillä kuitenki jo vuosi yritystä takana. Huoh! :headwall: En aio tikuttaa ovista tässä kierrossa. Saa nähä kuinka käy. Käviski niin ihanasti että tästä kierrosta tärppäis.. Eikä tarvis mihinkään tutkimuksiin lähtä enää. Ens kuussa mulle tehdään lisää tutkimuksia. Ultralla katottuna kaikki oli ok.
 
kolibro Mulla alko oireet muutama päivä oviksen jälkeen (!!) Alavatsa oli "painava" ja järkyttävän turvonnut. Nälkä oli ihan koko ajan. Menkkojen alkamispäivää kohden oireet väheni. Nyt on alavatsalla (keskellä) sellanen painava tunne. Kyllähän jotkut on saanut ihan positiivisia tuloksia noillakin kp:llä, mutta mutta..Enpä tiedä kuinka luotettavia nuo testit tuolloin sit on? Mulla kun taas tuli oviksen jälkeen koko ajan ihan ihmeellisiä tuloksia. Positiivinen vihreällä viivalla, haamu ja testissä näkyi kolme viivaa :LOL: Kyllä suosittelen kaikille lämpimästi että testatkaa vasta korkeintaan kun menkkojen pitäis alkaa ;)
 
kolibro, sitähän sanotaan ettei alkion verenkiertoon mitään päädy ennenkuin on kiinnittynyt. Eli vaikka munasolu hedelmöittyisi nyt niin voit rauhassa ymmärtääkseni vielä tuolloin rellestää koska verenkiertoon ei päädy mitään myrkkyjä :)

Ansikselle plussatuulia uuteen kiertoon!:wave:


Täällä takana yksin veemäisimmistä hammaslääkärikäynneistä aikoihin! Pieni reikä, iso kipu. Hammas oo oireillu mitenkään, mutta vaikka 2 puuduspiikkiä laitettiin niin hirveä vihlonta. Tärisin ja hyperventiloin tuolissa ja kyyneleet vaan valui. Ei tää hammaslääkäri kammo näin pahana ole ennen ollutkaan että oikeasti tärisen niin että tuoli heiluu ja itku tulee :D
 
Ambrosia Voi sinnuu :( Hammaslääkärssä käynti on aina NIIN ärsyttävää. Ihan puistattaa itseäkin kun ajattelee koko asiaa...hrrrr! Mutta elävänä selvisit sinäkin takaisin :) Mut saa muuten poistaa tuosta listasta. Kyllä ollaan niin raskaana kuin voi vaan olla :)
 
*** Maanantai 11.4.2011 ***

















Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)





Maijamehi (29) ........ ..38/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
miranda-81................38/28.........yk 3....... 3.
Lolaa (19) ................ 37/? .............. yk3 ........ 1.
miida ....................... 36/29-32 ............ yk3 ....... 2. (5/09)
chrisu.............................36/? .......yk 1 ................. 1
HekkuLiini ..................31/29-32...........yk2





Sininsilmä91...............29/28-41..............yk2 ......... 1.
Hopefull (23)............. 28/34 ............ yk11.......1.
Ambrosia85 (26) ........23/26-32(45) .... yk5 .... 1.
Fionahelmi................22/28? ............yk 2 ........3. (12/04, 01/06)
Sunflower11.............20/26-31...........yk4......3. (-08,-10)
Kolibro(28).................20/28-?...........yk1...............2.








Kolmio .................... 18/29-33 ........ yk3..... 2.
hzz .......................... 16/25-28............... yk9 ....... 3. (7/04, 3/06)
Jul (27) ...................15/26-28 ..............yk3
nimpsu (24)................13/28..........yk13 .............1
hallaneito(22)...................13/29............yk1...........1.
KaTo ..................... 13/28-30 ........ yk4 .... 1.
Pikkumyy87(23)............11/24-30..........yk 0............ 1.







cita..........................7/24...............yk 6.......... 2.
Niiu (24)......................... 5/26-31 ........yk 1......1
Catherine- (21)........... 13/ 28-32.......... yk 1
Mamu82 .................. 3/28-30 ......yk 6 ... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
Ansis (29) ...............1/26 -30............ yk3 .......... 3./1. (01&02))

















Yrityksen myöhemmin aloittavat:



Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Sophy (23)...................2011..............................1
mariessa.......................syksy 2011....................... 1.
miah83........................myöhemmin.......................... ?







Taustailijat & Kadonneet:



(An-nie), Anskilia, Kauniina Päivänä tuut, Vauvako?, Isosiskoksi, Teollisuuskypärä, PikkuHöttiäinen, kn071, Bassets, tryffeli89, Peepe, Anna333, Mutsikka81,Ceali, miss bamse, meewi, Spukka








Haamuilijat:







Plussanneet 2011:




*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Talvicci (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2), EevaN (yk4)
*Huhtikuu: Anin (yk2), metsätähti (yk2), Sannuli88 (yk3)



Plussanneet 2010:





*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)






Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:


Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/


Syntyneet:







kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö





Uudet tulijat - Mukaan listaan pääset kertomalla kp-tiedot, yrityskierron sekä monesko lapsi on toiveissa Esim 4/25-29 yk 4 ja 4 haaveissa
Lisäksi halutessasi voit kertoa ikäsi sekä jo olemassa olevien lasten syntymävuodet ja iät.
Muistathan olla aktiivinen, sillä listaa siivotaan säännöllisesti!




 
Pikkumyy Täällä kanssa kokemuksia pienen paikkakunnan ihanuuksista, kiva oli teininä jotain kortsuja tai siteitä käydä ostamassa kun piti kaupassa kassakin valita sen mukaan, että ei oo kukaan tuttu tai tutun tuttu :D Musta oli niin noloo käydä pillereitäkin ostamassa, et hoidin sen homman viereisessä kaupungissa ;)

Ansis Tätipahoittelut :hug:

nimpsu Toivotaan, että tässä kuussa jo tärppäisi :hug:

Täällä menossa tylsä kierron alkuvaihe. Ajattelin tänään hyödyntää vapaapäivää siivoamalla ja käymällä isännöitsijätoimistossa ja pelailemalla vähän simssiä :D Hyvää alkanutta viikkoa jokaiselle! =)
 
Sunflower11
Voi tätä toiveilua : /
Alavatsassa vieläkin semmonen puristava tunne.. :ashamed:

No, mä alan kohta siivoilemaan, nyt keräsin jo talviromppeet VIHDOIN pois :whistle:
Jos sais muuta ajateltavaa.. Esikko (3v) ja mies takapihalla rakentelee ja maalailee pojan tulevaa pyörää (voi noita miehiä, samalla rahalla ois saanu uuden, mut vanha pyörä piti uudistaa, nyt siihen on sit runkoa lukuunottamatta ostettu kaikki uudet, kohta varmaan runkokin vaihtuu..) :LOL:
 
Onnea plussanneille! =)
Peukut pystyyn niille jotka jännäilee parhaillaan.
Pahoitelut niille joilla menkat on alkaneet. :(

Mulla eilen loppui menkat ja voi taas alkaa yrittämään. Täytyy vaan ahkerammin heilutella peittoja kuin viime kierrossa. Jostain syystä se jäi aika vähille.
Mut täällä ei siis mitään uutta...meidän tyttö on nuhassa ja viime yönä mullekin tuli kurkku kipeeksi ja tän päivän oon palellu ja ollu veto poissa. Joten nuha taitaa olla tulossa. :snotty:
 
hzz
helou. ihan liikaa luettavaa täällä kun on viikonloppu välissä :D meni kyllä pari vapaapäivää nopeasti lattioita tehdessä, nyt pääsee jo kämpässä kävelemään ilman että tarvii kattoa mihin astuu :)
toivon etten oo tulossa kipeäksi, isompi poika sairastaa samaa kun pienempi pari viikkoa sitten eli kuumetta ja kurkkukipua liikenteessä :( kauheen porun kanssa jäi isänsä kanssa aamulla kun pienemmän kävin exältä hakemassa et vien hoitoon. mutta ite en toistaseksi ole kun luulotautinen :D tissit julmetun kipeät ja painon tunne toisella puolen mahaa, tai sellanen menkkaolo vaikka niihin on vielä viikko. tuntuu ettei ikinä lakkaa kuvittelemasta kaikenmaailman oireita vaikka onnistumisprosentti alkaa olla tosi pieni :stick:
 
Gynellä käyty ja "lupa" vauvan teolle annettu! =) Koitti hieman laskea toiveita, ja sanoi, että kevyesti menee puolivuotta ennen kuin tärppää. Nyt vain ressi pois, nii onnistumis % on parempi.. Mutta, millä ihmeellä voin olla tuumamatta?? :confused: ..ja kaiken huippu oli, että tää eka kierto olis ollu hyvä kuulemma jättää väliin.. : /
No, nyt pitäis tosiaan saada vähä muuta ajateltavaa.. Ja te ette kyllä helpota sitä tilannetta! :D

Isäntä "tilas" jotai hyvää ruokaa.. Eli sitä laittamaan.. Plussia plussia, ja Malttia! :heart:
 
Kylläpä' tänne tulee tekstiä päivän aikana! Äkkiä tässä ennen kotiin lähtöä kirjoittelen :xmas:

Kiitos kaikille pahoitteluista! Kyllä se yrittäminen silti kivaa on :LOL: Ja ei nää menkat vielä ihan täysillä päällä ole, hyvä jos t-lusikallinen tullut housuihin asti ja pönttöön ei mitään! Noh! Taidan hommata tähän kiertoon laillista greippimehua ja sitä öljyä...

olipas Ambrosialla mukava hammaslääkäri käynti. :hug:

Toivottelen kaikille plussa tuulia ja tulen taas aamusta notkumaan tänne :whistle:
Nyt töihin vielä hetkeksi!
 
Testi ostettu, vielä vaan en oo sitä tehnyt. No jos tossa kun saa lapset nukkumaan. Koko ajan silti sellainen olo niinkuin menkat alkais. Jännä etten muista miltä silloin tuntui kun neitiä aloin odottamaan... (eli syksyllä 2009) Äkkiäpä nuokin unohtaa.
 
Sunflower11
Jännitys tiivistyy.. :D

Ihmettelin miksi mulla punottaa taas posket.. ei ois pitäny mennä lukemaan.. "raskausaikana verenkierto lisääntyy ja näkyy punoituskena poskissa" :LOL::headwall: Naurettavinta tässä tekee se että oon kuitenkin reilu vkon päässä päivittelemässä kp ykköstä.. -.-
 
Maijamehi No, peliä ei oo vielä menetetty ;)

Sunflower Eikös ne odotukset saakin olla korkealla? :) Tai no, järki päässähän kannattaa pitää. Mäkin ihan hullunlailla toivoin raskautta ja olisin tippunu todella korkealta jos en olisikaan ollu raskaana :(
 

Yhteistyössä