Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

Sunflower Huomenna ajattelin testata, joskus aamulla heti kun posti on taas tullu :D Tilasin puikkotestin kun en oikein luota noihin liuskoihin enää :D Tietysti edellyttäen ettei täti eksy vaikka yöllä kylään :mad:

Voi elämä, mua alko niin naurattaan nää mun jutut täällä! Jään varmaan muutamien mieleen näistä mun sateenkari-testailuista ja posti patesta jos/kun tulee aika jättää jäähyväiset :LOL:
Mitäs muut listan kärkipäät? Milloin teistä kuullaan? ;)
 
Ambrosia siis edelleen se on toi ANIN joka kasvattelee mahaa, en minä :LOL: Vaikka voisin toivoa tuota sekoittamistasi enteeksi!

Sannuli ja muut rempasta haaveilevat kyl on aina kivaa, kun on kämppä uudes kuosissa =) Kesällä alkaa ulkolautojen vaihto ja isomman terassin teko...Ja monta monta pientä juttua olis vielä lisänä, mutta pikkuhiljaa!

Lolaa :hug: toivotaan,että seuraava kierto tuo tulosta!

Sannuli mä menen aamusta nuoremman lapsen kanssa röntgeniin(hampaista) ja sit kurvaan kauheaa vauhtia koneelle lukeen plussatestisi tuloksen! :whistle:

Mun ex-anoppi asuu Kreikassa ja nykyisen miehen äiti on haudassa...eli tarpeeksi kaukana kumpikin :LOL: Ei vaan! Ihania ihmisiä molemmat! :heart: mutta en silti asuisi kovin lähellä heitä...

ON: Täällä ei minkäänlaisia oireita ole mihinkään suuntaan...huah! Mutta eiköhän ne menkat sieltä silti pärähdä...laivalla tulee japanin lippu persuksiin :xmas:
 
Ansis Toivon kanssa NIIN plussaa :heart: Aamulla nähdään ;)
Itte en voisi ajatellakaan meneväni laivalle menkkojen aikaan. On niin pirun runsaat ensimmäiset 3 päivää että huh huh!

ON: Tässä illan aikana "särki" rintoja ärsyttävästi muutaman tunnin ajan. Menkoista ei tietoakaan eikä sen paremmin menkkaoireitakaan :) Tai sitten käy just niinku pelkään, ne alkaa yöllä! :'( Yleensä on kyllä menkat alkanu niin että esim. 5. 4- 6.4 välisenä yönä tai viimeistään päivällä. Taidan stressata liikaa ja sen takia ne ei vaan ala :ashamed:
 
Paljon onnea Anin ja Metsätähti :heart:

Toivottavasti me kaikki tullaan täältä perässä:D

Nyt olis sitten vielä 6 päivää kestettävä noita lääkkeitä ja sitten sais taas aloitella yritykset. (oikeesti ois vielä kk mutta ilmeni noita ilkeitä haittavaikutuksia)
Eli pian täältä taas tullaan:) ja niin siis oon Päijät-Hämeestä
 
On tääkin! Heti aamusta täytyy tulla tänne kattoon että mitä tänne on raapusteltu :LOL: Täällä yöstä selvitty, huh! Ei tullut täti kylään, eli kp 33/31 :rolleyes: Nukuin todella huonosti. Kävin yölläkin vessassa ihan vaan varmistaakseni ettei menkat oo alkanu :D Mietin yöllä tän päivästä testin tekemistä. Pelottaa niin sen tekeminen! Pelkään että se on nega ja menkat alkaa kuitenkin myöhemmin päivällä :( Huoh...Alaselkä on vähän kipeä. Eilen oli kyllä ehkä kipeämpi. Pelästyinkin että nyt ne menkat sit alkaa. Se on mulla melko tavallinen menkkojen alkamisoire. No, toivotaan että pysyisivät vieläkin vaan poissa :saint: Torstai toivoa täynnä! Mitäs teidän torstaihin? Täällä on ärsyttävän harmaata ja ankeeta, vettäkin taitaa tihkuttaa : /
 
*** Torstai 7.4.2011 ***

















Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)





Maijamehi (29) ........ ..34/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
miranda-81................34/28.........yk 3....... 3.
Sannuli88 .................. 33/31............ yk3 .......... 2. (5/10)
Lolaa (19) ................ 33/? .............. yk3 ........ 1.
miida ....................... 32/29-32 ............ yk3 ....... 2. (5/09)
chrisu.............................32/? .......yk 1 ................. 1
Niiu (24)......................... 30/26-31 ........yk 1......1






Mamu82 .................. 27/28-30 ......yk 5 ... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
HekkuLiini ..................27/29-32...........yk2
cita..........................27/?...............yk 5.......... 2.
Sininsilmä91...............25/28-41..............yk2 ......... 1.
Hopefull (23)............. 24/34 ............ yk11.......1.
Ansis (29) ...............23/30 -?............ yk2 .......... 3./1. (01&02))







Ambrosia85 (26) ........19/26-32(45) .... yk5 .... 1.
Fionahelmi................18/28? ............yk 2 ........3. (12/04, 01/06)
Sunflower11.............16/26-31...........yk4......3. (-08,-10)
Kolmio .................... 14/29-33 ........ yk3..... 2.
hzz .......................... 12/25-28............... yk9 ....... 3. (7/04, 3/06)
Jul (27) ...................11/26-28 ..............yk3









nimpsu (24)................9/28..........yk13 .............1
hallaneito(22)...................9/29............yk1...........1.
KaTo ..................... 9/28-30 ........ yk4 .... 1.








Catherine- (21)............0/0 ........... yk 0 ......... 1.
Pikkumyy87(23)............0/0..........yk 0............ 1.












Yrityksen myöhemmin aloittavat:



Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Sophy (23)...................2011..............................1
mariessa.......................syksy 2011....................... 1.
miah83........................myöhemmin.......................... ?







Taustailijat & Kadonneet:



(An-nie), Anskilia, Kauniina Päivänä tuut, Vauvako?, Isosiskoksi, Teollisuuskypärä, PikkuHöttiäinen, kn071, Bassets, tryffeli89, Peepe, Anna333, Mutsikka81,Ceali, miss bamse, meewi, Spukka








Haamuilijat:







Plussanneet 2011:




*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Talvicci (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2), EevaN (yk4)
*Huhtikuu: Anin (yk2), metsätähti (yk2)



Plussanneet 2010:





*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)






Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:


Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/


Syntyneet:







kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö





Uudet tulijat - Mukaan listaan pääset kertomalla kp-tiedot, yrityskierron sekä monesko lapsi on toiveissa Esim 4/25-29 yk 4 ja 4 haaveissa
Lisäksi halutessasi voit kertoa ikäsi sekä jo olemassa olevien lasten syntymävuodet ja iät.
Muistathan olla aktiivinen, sillä listaa siivotaan säännöllisesti!




 
Ansis jos oisin päättävä taho, niin tää mun sekoilu olis enteilyä sulle testiin pärähtävästä plussasta :D

Mä oon hirveen huono "ulkoilee" tai siis juhlimaan menkoissa. Oli sitte kyseessä risteily, ravintola-ilta, pikkujoulut tai ihan mitä vaan. En jaksa raahailla mitään rättejä saatika säätää päissään niitä paikoilleen tai ylipäätänsä stressata koko aiheesta! Enkä kyllä usko että yhtään halukkaampi oon nyt kun on toi kuukuppi hankittu :D

Täällä kanssa harmaata ja kosteeta. Illalla pitäis lähteä firman tilinpäätös juhliin. Vähän esityksiä, sitten ruokaa ja viini virtaa. Saas nähtä mitä siitäkin tulee. Mulla ex samassa firmassa töissä (siis tää ns lennosta vaihdettu) enkä oo sitä eron jälkeen nähnyt. Sit on näitä työkavereita keiden kanssa on lapsellisia hiekkalaatikkoriitoja ja kun oon vähän hallitsematon ja ajattelematon humalassa. Pitää varmaan tukeutua noihin ryhmän ulkopuolisiin työkavereihin että osaa pitää suunsa kiinni ja työpaikkansa :LOL:

Huomenna tosin pitää kissa viedä sinne pallien poistoon kun ei tiistaina onnistunut. Saa siis hyvän syyn selitellä miksi ei juo hirveästi (tosin kun mulla se 2 lasia punkkuakin nostaa kaameen kännin...).

Toivottelen listan kärkipäille kovin sitä plussaa! En kyllä noita ns epäaktiiveja jaksa kauheesti enää huudella ja boldailla tällä :D Kyllä ne sieltä joskus jotain ilmottelee tai sitten ei.
 
Catherine- onneksi 6pvää menee pian =)

Sannuli testiä testiä testiäääää :wave: :popcorn:

Ambrosia Toivotaan enteekis sinun huutelut :D

Mä olen joskus "hurjassa nuoruudessa", tais olla kun olen lasten isästä eronnut lähtenyt menkkojen aikaan kaverin kanssa baariin...Lähdin sillä reissulla yhen miehn matkaan ja kun piti sekstailla, niin tamppoonin narua ei löytynyt mistään-> Olin laittanut tamppoonin väärinpäin baarin vessassa paikalleen :LOL: Oi niitä aikoja!

ON: Eilen illalla kun kirjottelin työkoneelta tekstin ja manailin ettei oireita ole suuntaan tai toiseen, niin...Meillä on töissä alakerrassa vaatekaapit ja sinne kun töiden jälkeen hypähtelin (intopiukassa kun pääsee kotiin), niin rintoihin sattui...JA ne on nytkin arat :xmas: Joko mä olen tooosi hyvä kehitteleen oireita tai sit ne johtuu alkavista menkoista...Aamusta olin tyttären kanssa röntgenissä ja sieltä kun käveltiin autolle, niin tuli etova olo, mutta en ollut syönyt kyllä mitään siihen mennessä...
Täällä vettä tulee taivaalta ja on synkkäpäivä jo heti alkuunsa! Tämä mimmi hyppää maalausvaatteisiin ja rupeaa seiniä maalaamaan...
 
Sunflower11
Sannuliiii..

Ei oo totta, ei tietoa oviksesta, ei limailuja, ei kipuja.. kai se sit meni jo.. ku kp 14 oli sitä pientä vuotoa.. Eilen testasin, ei mitn, tänään kahdesti ku mokasin toisen digin ja ei mitään.. Ei oo enää testejäkään et on sit menny tai tulossa ni voi voi.. :whistle: Et tää kierto meni sit näin :D Luultavasti odottelen menkkojen alkua sitten, onhan tässä hommailtu mut tuskin oikeaan aikaan, toki vieläkin hommaillaan varmuudeksi :D
 
Tää ei voi olla enää totta :LOL: Raskauskeijusta kun tilaa niin tulee aina se erittäin herkkä testiliuska kaupan päälle. Ajattelin että tuhlaan sen nyt ja puikon käytän myöhemmin. Kyllä tuossa liuskassa näkyy täällä kotona todella hailu testiviiva vaikkei sitä tuosta kuvasta kunnolla näekään. Mutta nyt ymmärrän miks niitä testejä saa sieltä kaupan päälle. Tuossa kuvassahan on kolme viivaa kun katsoo tarkkaan :LOL:

Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting
 
Viimeksi muokattu:
Tulin vaan ihan nopsaan tänne koneelle. Pari päivää taas ollu poissa täältä. Elikkäs menkat yllätti mut tiistaina ihan täysin ja nyt olis sitte kp 3/24. Laitan nyt ton viime kierron pituuden mukaan ja muutellaan sitä sitten jos on tarvis. Odottelin menkkoja alkavaksi vasta n. viikon päästä ku maanantaina otin viimeisen Terolutin ja lääkäri sano et n. viikon päästä siitä pitäs menkkojen alkaa ja ne alkoikin jo seuraavana iltana. Ai niin ja yk on sitte jo niin mones ku 6.
Tuun sitte taas paremmalla ajalla kirjottelemaan paremmin. :)
 
Jos illalla teen uuden testin (jos yrittäis pidättää mahdollisimman kauan)? Vai olisko huomenna aamulla parempi? Tosiaan toi oli taas se Davidin testi ja pissa oli ollu rakossa alle tunnin. Seuraava on kyl kans Davidin mutta puikko.
 
hzz
onpas täällä jännää tänään, pitää tulla uudestaan kurkkimaan vielä ennenku töistä lähtee :D
tais mun mahakivut olla sittenkin ovis, toivottavasti... vaikka en oo kiinnittänyt siihen aiemmin huomiota että noin stanan kipeä maha voisi olla...mutta tissitkin on vähän arat niin sitä se kai on oltava. osaako joku sanoa pitäsikö oviskivun olla vaan toisella puolen mahaa vai voiko se olla koko alamahan jomotus? :confused:
 

Yhteistyössä