Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

Täällä se jännitys senkun kasvaa :O
Näkyykö mahdollisesti raskaus jo noilla herkillä mammaksin testeillä?
Mulla ois liuskoja ja puikkoja...
Ajattelin kun mulla on nyt kp25 ja viimekierto oli vaan sen 26pv....
et meenkö mä nyt sen normikierron mukaan eli n. 28pv....? :confused:
 
Tänään kävin ystäväni luona, joka kertoi jääneensä raskaaksi. Mulla iski kuume sata kertaa kovemmalla voimalla päälle, koska miten ihana olisikaan odottaa yhdessä. Mutta vaikka ei itsellä tärppäisikään ihan heti niin saa jännittää täällä teidän kanssa ja ystäväni puolesta :D
No, mulla enää muutama pilleri jäljellä ja sitten alkaa minunkin jännittäminen ja plussatuulien pyydystäminen.
 
Anin hirmuisesti onnea! :flower:

Mamu82 mua jännitää sun puolesta, toivottavasti sieltä plussa tulee kun päätät testailla. Samoin myös muille joilla on kierto siinä vaiheessa et jännäävät. :)

Sophy mulla on muutama tuttu jotka on raskaana ja kun sain tietää niistä, niin itelle iski myös sellanen olo et tahtoo myös ja mieluiten heti. :D

ON Mulla oli eilen viimeinen terolut päivä ja nyt sitten odottelen milloin ne menkat mahdollisesti alkais. Tässä kierrossa on niin vähän ollu peittojen heiluttelua et en pety jos ja kun menkat kurvaavat paikalle. Tosin luulen et tunsin ovulaatio-oireet ja oltiin peittoja heiluteltu pari päivää sitä ennen niin ehkä saattaa olla ihan pikkiriikkinen mahdollisuus... mut en elättele turhia toiveita. Lisäksi vielä mulla on synttärit pääsiäisviikonloppuna ja oon järjestämässä pienimuotoisia bileitä. Voin niissä sitten nappailla alkomahoolia ihan vapaasti. Jos kuitenkin ois nyt tärpänny, en haluais silloin asiasta vielä muille kertoa, niin tarttis keksiä tekosyitä miksi en vois silloin juoda. :)
 
Päivää!!
Kone saatu VIHDOISTA VIIMEIN kotiin, joten roikun täällä taas teille vaivojani ruikuttamassa!!! Eix oo kiva!!??! :D

Anin, IHANAA!!! :heart:
Toivottavasti saat rutkasti seuraa matkalle odottajien puolelle!!!

Mulla on ollu kauhee reikä päässä, kun paino se töihin meno, kämppä asiat ja joo, rahaakin sais olla enemmän. Alkaa vaikuttaan lähinnä huonolta vitsiltä toi kelan kotihoidontuki....
No, joka tapauksessa, onneks avasin "suuni" teille ihanille ihmisille, jotka kielsitte heittämästä vauvahaaveita meneen!!!!! Pohdittiin ukon kanssa ihan tosissaan asiat omiin uomiinsa ja koitetaan nyt ainakin pari kiertoo vielä jospa tärppäis...
Mutta siis KIITOS teille!!! :heart:

Mun töihin meno on "pakko", kun meiltä jäämässä eräs rouva vuodenvaihteessa eläkkeelle ja mun nykyinen tuuraaja siirtyy hänen paikalleen.
Mun työpisteeseen, kun opettaa ihmisen menee ainakin 2 kuukautta, eikä pysty senkään ajan jälkeen täysin yksin toimimaan. Olisin siis kovasti toivonut, että olisin nyt jo ollut raskaana, että olisivat siellä töissä pystyneet järjestämään asiat kuntoon hyvissä ajoin.
Se on pieni firma ja tuntuis inhottavalta et menisin raskaana töihin tai ilmottaisin kuukautta aikasemmin etten tuu.... Mut tää nyt ei näytä olevan mun haluistani kiinni, kun ei tunnu tärppäävän...
Näin, heti avauduin!!:LOL:
Nyt äkkiä syömään, ennenkun tyttö heräilee!!!!
AURINKOISTA TIISTAITA!!! :)
 
hzz
sophy ihan vaan tuli mieleen että millä se gyne kattoi kaiken olevan okei? kun mulla tuli ainakin tollasia kouristuksia ja kipu oli pahentui ihan infernaaliseksi, siis sillai että silmissä pimeni kun oli munasarjakystia. eivätkä näkyneet mahan päältä ultralla mutta alakauttamallilla kylläkin...

vähän pahaa pelkään että mulla on niitä kystia itsellä taas, maha on ollut jotenkin kummallisen tuntuinen jonkun aikaa jo ja raskaanahan en kuitenkaan ole :( nuohan saattaa mennä ja tulla mutta viimeksi oli nyrkinkokoinen ja vetänyt toisen munasarjan kierteelle mutta kuolioon ei kerinnyt mennä vaikka sairaalassa pelottelivat että saattaa joutua poistamaan. on vaan jotenkin korkea kynnys mennä lääkäriin vaikka olis omasta terveydestä kysymys :( selkäkin oireilee vaihteeksi ja olen varmaan vuoden ollut 'ihan just' menossa uusimaan reseptiä lääkkeisiin...viimeksi kävi niin että ambulanssihenkilöstö kantoi mut kolmannesta kerroksesta kun ei pystynyt itte ees paareille nousemaan ja sitten tuli maattua tk:ssa pari päivää ennenkun pysty edes vessaan keppien varassa raahautumaan :ashamed:
 
Oi mikä ihana ilma! <3 ei mulla muuta :D

Kivaa Kolmio että oot taas keskuudessamme!

Miten noi kystat todetaan :| Näkyykö ne ultrassa? Meinaan mulla joskus - todella harvoin - saattaa vatsassa krampata niin että silmissä sumenee.. menee usein nopeasti ohikin, joten todennäköisesti suolisto vaan solmussa tai vatsalle sopimaton ruoka-aine.
Mut kuitenkin ultrattu ton pco:n takia alakautta muutamaan otteeseen, joten jos ultralla katsoaan niin varmaan samalla näkyisi?

Jee, meidän tyttökissa joka olikin poikakissa kävi tänään melkein kastraatiossa!
Tosiaan hankittiin tyttökissa mutt ajankuluessa löydettiin katilta vieraat vehkeet. Kevät ja kiima niin varasin ajan kastraatioon. Noooh, katti oli esilääkityksen saanu ja lääkäri oli todennu että katilla toinen kives kadoksissa, eikä missään ns normaallissa paikassa kuten nivusissa. Ilmeisesti kissa itsekin on luullut pitkän aikaa olevansa tyttökissa ja tän takia toinen kives ei oo laskeutunut..
Noh, perjantaina uusiks :D
 
Sannuli toivottavasti on vaan normaalia kurkkukivun alkamista, koska ystävälläni oli pitkään kuristav tunnu kurkussa, niin sillä todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta ja se aiheuttaa kuristavaa tunnetta ja se vajaatoimintahan vaikeuttaa raskaaksi tuloa ja keskenmenoja.

Sophy se ois kyllä loistavaa jos pian alkaisit odottaa koska ystävän kanssa yhtä aikainen odtus ja vauva aika on todella ihania:)

Kolmio On kiva:)Ole hyvä:)Ihana että päätitte vielä yrittää:)
Mä itse oon ollut nyt viis vuotta putkeen kotona lasten kanssa ja nyt tosissaan tätä neljättä yritetään ja jos onnistutaan niin se tietää ainakin kolme vuotta lisää kotona koska mä en ihan pientä henno hoitoon laittaa.Miehellä ei mitenkään suuret tulot oo ja ens kuun alussa otetaan 150 000 lainaa,mut silti vaan oon kotona ja lapsi on vielä tervetullut.kyllä niitä töitä ehtii tehdä kyllästymiseen saakka ja lainaakin ehtii myöhemmin lyhentämään isommissa erissä.Mä oon ajatellut että kyllä se elämä kantaa:)Toivottavasti teillä pian tärppää:)

hzz hui! Pahoilta kuulosti tuo kysta:(Mä oon kanssa sellainen et mulla on korkea kynnys mennä lääkäriin vaikka se ei pelota yhtään, en vaan tykkää ja ajattelen että kyllä tää tästä, et ei tää niin paha oo et lääkäriin pitään mennä.Ei ehkä aina ihan fiksu ajattelu tapa :/

Mut nyt pitää lähteä asioita hoitamaan.
 
Ambrosia Voi sitä teidän kattia! Parempi onni perjantaina :D Minkä ikäinen se miehen esikko on? :D

Mamu82 Onnea testaukseen kun päätät testata :) Meitä on moneen junaan. Toisilla näyttää testit raskauden jo tosi aikasin ja toisilla ei tunnu positiivista tulosta tulevan kamalan helpolla vaikka viikkoja olisi vähän enemmänkin. Missä sitten lienee syy.

Sophy Olisi varmasti todella mukava odottaa ystävän kanssa yhtäaikaa! Mun odotusaika tuosta tytöstä oli vähän "tylsää" kun ei ollut vertaistukea ollenkaan :/ Ja olisin sitä todella kaivannut...

metsätähti Kai tää sitä alkavaa flunssaa on..tai jotain muuta. Nyt tuntuu jo henki kulkevan paremmin. Mulla on joskus aikasemminkin ollut näin ja mennyt ohi menojaan (siitä on kyllä jo aikaa). Saa nähdä :)

Ah, täällä lenkkeilty ihanassa aurinkoisessa kevät säässä :) Tosin seura ei ollut niin aurinkoista, anoppi. Huoh, se kun aina jaksaa miettiä ihmisten asioita niin ei oo ehkä ihaninta seuraa lenkille :D

Kivasti tänne tulee kyllä tekstiä päivän aikana :)
 
Viimeksi muokattu:
Anin ihanaa!! :heart: Onnea kovasti!!

Lolaa onko menkat alkanut tänään? Toivottavasti ei ja etteivät alakkaan!

Mamu ja Sannuli testatkaa :D Toivottavasti Sannuli ei tule kipeäksi!

Nimpsu mitenkäs lekurissa meni?

Pikkumyy mun mielestä on ihanaa hoitaa siskon/kavereitten lapsia, ei se vauvakuume siitä mihinkään katoa :D Miehellä voi kyllä hetkeksi kadota, mutta ei naisilla ;)

Cita Alkoholittomia vaihtoehtojahan aina on, jos tarve vaatii ;) Minä kanssa ens viikolla lähdös kahdenkaverin kaa laivalle, toinen raskaana, toinen ei. Kiva varmaan toisella yrittää peitellä tältä toiselta kaverilta (siis enempi minun kaa tekemisis, kuin hänen) raskauttaan :) Minä sit hiukan autan tätä raskaana olevaa :D

Kolmio Tervetuloa jälleen sivistyksen pariin :D

Hzz
kuulostaapa kamalalta nuo kystat! Onneksi itse on välttynyt niiltä...Kuinka usein niitä tulee?

Ambrosia kissa ja poika parat :LOL:

ON: Täällä edelleen sellanen tunne,et menkat alkaa viimestään ensi vko:lla...varmaan samana päivänä tietysti, kun laivalle pitäisi mennä...Hiukan etovaa oloa ollut kyllä tänään,vaikka syönytkin olin, mutta se on näitä toiveoireita taas :D Olisi kiva kyllä saada jouluvauva, mutta alkuvuodenkin lapsi kelpaisi :whistle:
 
Ambrosia Jestas mitä ne nykyjään koulussa opettaa:DNo ei vaineskaan ;) Minkaikäinen heppu on kyseessä?Zemppiä keskusteluun:)Kummaa että koulun koneissa ei oo estoja...

Voi ei, taitaa mun elämä olla kateissa kun pitää täällä laukata...
 
metsätähti samaa mietin minä että kumma ettei estoja ole, saatika opettaja kierrä luokassa!
No, puhuttelu pidetty ja jätkälle isketään käteen kroppa&koppa kirja joka kertoo lasten muutoksista murrosiän korvilla. Lukekoot sitä korvat punaisena sitten :D
 
Lola ja Mamu82: Toivotaan ettei täti tule! :) ..Plussia molemmille..

Ambrosia: Meidän kissalla hyvin samanlainen kuvio, tosin sillä oli vehkeet tallella.. Se oli pienenä niin siro ja tyttömäinen, ja ku kauhukseni löysin siltä jotain "ylimäärästä" isäntä rupes kutsuun sitä meidän hinttikissaks! ;)

Metsätähti: Tää on muitaki joille netistä on tullu pakkomielle.. Tai teistä.. :D
 
hzz Mut tutkittiin ihan alakautta ultraamalla. Gyne oli sitä mieltä, että ne ovat nesterakkuloita, jotka siellä räjähtelee ja mulla on vain niin herkät vatsanpeitteet, että ne tuntuu. Lääkkeeksi se sano, että laita kylmää tai kuumaa ja vatsa rennoksi.
Pakko kai se on uskoa, että mitään vakavaa ei ole. Tosin mulla on nyt ollu stressiä, että vatsanpeitteet voi olla herkkänä. Tai sitten ne saattoi olla kovia ovulaatiokipuja. Noh, mene ja tiedä.
Onneksi nyt on jo olo hieman parempi :)
 
Heippa kaikille! :wave:
Mahtuuko vielä mukaan ketjuun, täällä olisi yksi suuren vauvakuumeen omaava ;) Olen 24-vuotias, Uudellamaalla asuva neiti ja olen kyräillyt näitä ketjuja jo puolisen vuotta. Olemme menossa tuon miehekkeen kanssa naimisiin kesällä 2012 (onneksi täällä on muitakin morsiamia), ja olemme yrittämässä seuraavat kolme kiertoa. Jos ei huhti-, touko- eikä kesäkuussa vielä tärppää, niin pistämme hommat jäihin ja odottelemme häihin asti. Eli jos ei 2011 tärppää, niin 2012 lähtee seuraava yritys käyntiin. Toivon kyllä todella, että tärppi ehtisi käymään jo ennen häitä :stick:

Tällä hetkellä mulla kp 28/26-31, tosin tiputtelua on jo tullut eli veikkaisin tädin kurvaavan paikalle huomenissa. Hassua olla näin innoissaan, mutta kun kerkesin jo vähän pelästyä tädin myöhäistä tuloa (ensi viikonloppuna laivareissu, enkä halua vuotaa siellä..). Ensimmäisessä alkavassa yrityskierrossa en ajatellut juoda greippimehua enkä punkkua, mutta en kuitenkaan malttanut olla ostamatta ovistikkuja :D Eli ainakin tikuttelua on luvassa.

Jos Ambrosia voisit mulle riviä laittaa: 28/26-31, yk 1, esikoinen haaveissa

Käyn aktiivisesti lukemassa muitakin ketjuja, mutta musta täällä on tuntunut olevan niin mukava meininki, että ajattelin parkkeerata tänne :) Ihana päästä teidän kanssa toivomaan pientä masuasukkia! Ja tsemppiä piinailijoille ja pahoittelut muille tädin kohdanneille!
 
Sunflower11
Onnea Anin!

Noniin, kotiin palailtu!

Ovis ilmeisesti kintaalla kun aamulla tuli punertavaa paperiin.. Kivutkin sen mukaiset.. meinasin aamulla kuitenkin testata vaikkei pitänyt :ashamed:
 
Niiu kovasti tervetuloa=)

Mä sain tänään testiin || tälläisen merkin =)Oonpas sittenkin raskaana vaikka tuntui että tästä kierrosta ei tärppää =) Kyllä on niin onnellinen olo =) Ihan kädet tärisee =)

Toivottavasti moni teistä tulis perässä koska ootte niin ihania ja täällä on ollut hirmu hyvä meininki.

Raskaana oleva metsätähti =)
 
metsätähti ONNEA ONNEA :flower: Voi kun ittekin sais plussattua tästä kierrosta! :)
Tuntuu vaan nyt kyllä siltä että ei tässä kierrossa tärpännyt :(

Hmmm, viimeisimmässä vauva-lehdessä oli hedelmällisyysasiaa. Lehdessä kerrottiin että mahdollisuus tulla raskaaksi yhden kk-kierron aikana on 15-20% ja ensimmäisen kuukauden aikana 60% pareista onnistuu vauvanteko aikeissaan. Mistäköhän nuo tiedot on bongattu? En tiedä henk.koht. yhtäkään joka olisi heti ensi yrittämällä tullut raskaaksi. Kyllä on tarvittu vähintään se 2-3 kiertoa että on tullut raskaaksi.
 
wohou! Hienoa metsätähti!!!!

Sannuli mulla taas moni tutuista tullut raskaaks heti ens yrittämällä, kovinkaan moni ei ole joutunut useaa kiertoa odottelemaan.

Mutta mä uskon että tähän on kohtalolla taas syynsä ettei meille raskautta tule. Vissiin tiedossa meillä hyvät häät, eikä pidä olla liian isona paikalla tms :D Ja pääseepähän varmemmin häämatkalle syksyllä kun ei oo maha vielä pystyssä :p

Niiu, tervetuloa!
 
*** Keskiviikko 6.4.2011 ***

















Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)





Maijamehi (29) ........ ..33/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
miranda-81................33/28.........yk 3....... 3.
Sannuli88 .................. 32/31............ yk3 .......... 2. (5/10)
Lolaa (19) ................ 32/? .............. yk3 ........ 1.
miida ....................... 31/29-32 ............ yk3 ....... 2. (5/09)
chrisu.............................31/? .......yk 1 ................. 1





Niiu (24)......................... 29/26-31 ........yk 1......1
Mamu82 .................. 26/28-30 ......yk 5 ... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
HekkuLiini ..................26/29-32...........yk2
cita..........................26/?...............yk 5.......... 2.
Sininsilmä91...............24/28-41..............yk2 ......... 1.
Hopefull (23)............. 23/34 ............ yk11.......1.
Ansis (29) ...............22/30 -?............ yk2 .......... 3./1. (01&02))







Ambrosia85 (26) ........18/26-32(45) .... yk5 .... 1.
Fionahelmi................17/28? ............yk 2 ........3. (12/04, 01/06)
Sunflower11.............15/26-31...........yk4......3. (-08,-10)
Kolmio .................... 13/29-33 ........ yk3..... 2.
hzz .......................... 12/25-28............... yk9 ....... 3. (7/04, 3/06)
Jul (27) ...................10/26-28 ..............yk3









nimpsu (24)................8/28..........yk13 .............1
hallaneito(22)...................8/29............yk1...........1.
KaTo ..................... 8/28-30 ........ yk4 .... 1.








Catherine- (21)............0/0 ........... yk 0 ......... 1.
Pikkumyy87(23)............0/0..........yk 0............ 1.












Yrityksen myöhemmin aloittavat:



Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Sophy (23)...................2011..............................1
mariessa.......................syksy 2011....................... 1.
miah83........................myöhemmin.......................... ?







Taustailijat & Kadonneet:



(An-nie), Anskilia, Kauniina Päivänä tuut, Vauvako?, Isosiskoksi, Teollisuuskypärä, PikkuHöttiäinen, kn071, Bassets, tryffeli89, Peepe, Anna333, Mutsikka81,Ceali, miss bamse, meewi, Spukka








Haamuilijat:







Plussanneet 2011:




*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Talvicci (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2), EevaN (yk4)
*Huhtikuu: Anin (yk2), metsätähti (yk2)



Plussanneet 2010:





*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)






Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:


Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/


Syntyneet:







kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö





Uudet tulijat - Mukaan listaan pääset kertomalla kp-tiedot, yrityskierron sekä monesko lapsi on toiveissa Esim 4/25-29 yk 4 ja 4 haaveissa
Lisäksi halutessasi voit kertoa ikäsi sekä jo olemassa olevien lasten syntymävuodet ja iät.
Muistathan olla aktiivinen, sillä listaa siivotaan säännöllisesti!




 
Viimeksi muokattu:
Tuliskohan tästä huhtikuusta yhtä plussarikas mitä helmikuu oli :) ? Helmikuussa plussanneita oli yhteensä kahdeksan! Ihan mieletön määrä ottaen huomioon että vuoden lyhyin kuukausi kuitenkin :D

Toivottavasti metsätähti ja ansis saa vielä useasta seuraa odottajien puolelle <3
 

Yhteistyössä