Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

*** Keskiviikko 30.3.2011 ***

















Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)




Viida (25)…….......……..39/29...............yk1 ….……1.
Kolmio .................... 35/29-33 ........ yk2..... 2.







metsätähti................29/34............. yk2 .... 4. (6/06,8/07,3/10)
Maijamehi (29) ........ ..26/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
miranda-81................26/28.........yk 3....... 3.
Sannuli88 .................. 25/31............ yk3 .......... 2. (5/10)
Lolaa (19) ................ 25/? .............. yk3 ........ 1.
Anin.........................24/30-32..........yk 2...... 4.
miida ....................... 24/29-32 ............ yk3 ....... 2. (5/09)
chrisu.............................24/? .......yk 1 ................. 1.







Mamu82 .................. 19/28-30 ......yk 5 ... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
HekkuLiini ..................19/26-29...........yk2
cita..........................19/?...............yk 5.......... 2.
Sininsilmä91...............17/28-41..............yk2 ......... 1.
Hopefull (23)............. 16/34 ............ yk11.......1.
Ansis (29) ...............15/30 -?............ yk2 .......... 3./1. (01&02))
Fionahelmi................11/28? ............yk 2 ........3. (12/04, 01/06)
Ambrosia85 (26) ........11/26-32(45) .... yk5 .... 1.







Sunflower11.............8/26-31...........yk4......3. (-08,-10
hzz .......................... 5/25-28............... yk9 ....... 3. (7/04, 3/06)
Jul (27) ...................3/26-28 ..............yk3
nimpsu (24)................1/28..........yk13 .............1
hallaneito(22)...................1/29............yk1...........1.
KaTo ..................... 1/28-30 ........ yk4 .... 1.








Catherine- (21)............0/0 ........... yk 0 ......... 1.














Yrityksen myöhemmin aloittavat:



Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Sophy (23)...................2011..............................1
mariessa.......................syksy 2011....................... 1.
miah83........................myöhemmin.......................... ?







Taustailijat & Kadonneet:



(An-nie), Anskilia, Kauniina Päivänä tuut, Vauvako?, Isosiskoksi, Teollisuuskypärä, PikkuHöttiäinen, kn071, Bassets, Miiuliini85, tryffeli89, Peepe, Anna333, Mutsikka81,Ceali, miss bamse, meewi, Spukka








Haamuilijat:







Plussanneet 2011:




*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Talvicci (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2), EevaN (yk4)



Plussanneet 2010:





*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)






Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:


Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/


Syntyneet:







kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö





Uudet tulijat - Mukaan listaan pääset kertomalla kp-tiedot, yrityskierron sekä monesko lapsi on toiveissa Esim 4/25-29 yk 4 ja 4 haaveissa
Lisäksi halutessasi voit kertoa ikäsi sekä jo olemassa olevien lasten syntymävuodet ja iät.
Muistathan olla aktiivinen, sillä listaa siivotaan säännöllisesti!




 
Viimeksi muokattu:

Nyt on uusi pino. Ottakaa ja nauttikaa ja kirjottakaa kerran kuussa edes JOTAIN niin en siivoa teitä pois ;)


Pahoittelut nimpsu tädistä :( Toivottavasti lääkärit löytää syyn jos on joku syy mitä ikinä voi löytää :/ Vuosi on kuitenkin pitkä aika jos kaikki on muuten toiminut mallikkaasti :hug:

Hallaneito tervetuloa kiertolistalle! Sulla ei ehkä sitten olekaan niin harmijuttu tuo tädin paikalle kurvaaminen :)
 
hzz
helou uuteen pinoon :)
fiilis vähän eilisestä parantunut, siitäkin huolimatta etten jaksanut ymmärtää mikä ihmisiä vaivaa kun ne juoruaa selän takana ja uskoo kaiken mitä niille joku sanoo...miehen ex onnitteli eilen meitä vauvasta kun oli kuullut että sellanen olis tulossa...olis ehkä naurattanut vielä enemmän jos ei olis tosiaan viime kesästä asti yritetty :(
muuten ei mitään uutta kuulu, mutta pirkanmaalla asustaa hän ja ikää 28 kun sitä tuol edellisessä joku kyseli...kolmenkympin kriisikin vissiin meni ohi jo ton miehenvaihdon yhteydessä noin etukäteen :D
 
Piti tulla kurkkimaan ku oli uus pino pystyssä... :) Ambrosia muutatko tuonne listaan Salaisen toiveen tilalle et Talvicci :)
Monella näyttää olevan jännät paikat menossa, toivottavasti saadaan lisää porukkaa myös tuonne odotuspuolelle b:)d

Talvicci ja Torsti rv.14+5 :heart:
 
Kiitos Ambrosia uudesta pinosta :heart:

Että ihminen on tyhmä ja malttamaton!! No tietysti, olihan mun pakko taaaaaas tehdä yksi testi :LOL: Eikä mitään, mutta olin näkevinäni haamujen haamun :O *Hah hah, hommaa silmälasit* Tein sen sillä Davidin erittäin herkällä testillä. Kun tuostakin testistä on niin paljon puolesta/vastaan palautetta netissä :/ Onko kaikki testit muka nyt niin kamalan huonoja?! Mietin vaan kun tuon testin ohjeessa neuvottiin että pissan tarvitsisi olla huoneenlämpöistä. Siis täytyykö todella antaa pissan "jäähtyä"? Muita Davidin r-testeillä testanneita? Mutta viikonloppuun ajattelin nyt sitten tosissaan malttaa mieleni, ja tehdä testin aamupisusta eikä näin typerästi "keskellä päivää-pisusta" :D Kun keksis jotain muuta ajateltavaa kuin raskautuminen! Argh! Tuntuu vaan että joka puolella on raskaana olevia naisia. Sain just tietää että veljen ex on rv20+ ja kaveri ilmotti että on rv11+ raskaana. Salkkareitakaan ei voi pian kattoo kun siinäkin kaikki on raskaana! Rääääärh! :D
 
Sannuli :LOL: joo tiedän tunteen, salkkareissa ollaan ja ei olla raskaana ja kohta itekin luullaan että ollaan raskaana

Noista testeistä,. mähän oon ruikkinu mennen tullen suoraan tikkuihin ja ihmetelly kun näyttää omiaan, mutta kaveri sitten kyseli että oonhan antanu pissan jäähtyä.. JÄÄHTYÄ WTF :D noh, kumma kyllä alko testit toimimaan paremmin jäähtyessään. Lähinnä noi dipattavat siis.. Tosin, ei ne oo mulle sitä plussaa vieläkään tuonu.. Pitäsköhän testata ja laittaa kusikuppi jääkaappiin ;)


Talvicci
tottahan toki muutan. Mietinkin listaa rustatessani että jotain piti vielä muistaa :)


en tiedä miksi pisti silmään hzz mutta miehen vaihdos? kerro toki lisää :D
Itsehän näet "vaihdoin miestä lennosta" niinkuin ihmiset ajattelee :D .
Päältä kolme vuotta olin exän kanssa josta yli kaks vuotta oli vaan kulissien pystyssä pitämistä.
Sit kävin kahvilla tän nykyisen kanssa ja tiesin samantien että tää on nyt tässä.
Ja kahville tosiaan päädyttiin kun tuo löys mut facesta ja kyseli kuulumisia. Joskus vuonna nakki ja sota deittailin nykyisen kaveria ja siitä kun erosin niin kävin nykyisen kanssa pari kertaa treffeillä. Homma kuitenkin kaatu siihen etten ollut valmis kovin nopeasti vakavaan parisuhteiluun miehen kanssa kellä oli napero :p

Viikossa olin nykyisen exäni pistäny teoriassa pihalle :D Ei sen suurempaa draamaa, jossei suhde toimi pitkään pitkään aikaan vaikka kuinka itse yrittää ja toinen ei kuuntele, niin ei se tarvi kuin yhden pisteen ii:n päälle.
 
Jaaha, tarviiko tässä ittekin alkaa tekemään niin että pissii kuppiin ja antaa jäähtyä? Kyllä testien tekeminen on nykyään kummallista touhua! Ennen riitti kun kun kusit tikkuun/kuppiin ja dippasit, thats it! Ei mitään jäähdytellä tarvinnu :D Hoh hoh...
Ja hzz muakin pisti tuo miehenvaihdos juttu silmään ;)
 
hzz
ambrosia - siis niin tutun kuulonen tarina...juurikin tuollai muiden näkökulmasta ihan lennossa vaihto kävi kanssa, siis viime kesänä. kauhean draaman kanssa valitettavasti kun ex ei suhtautunutkaan eroon yhtä välinpitämättömästi kun muuten muhun itseeni ja ylipäätään asioihin 8 vuoden aikana... yritin yksin keskustella ja ratkoa ongelmia ja kestää sen alkoholismia kunnes sit tajusin ettei ne asiat miksikään muutu niin päätin että lähden kun sopiva hetki tulee ja se tuli vasta sitten kun tämä nykyinen pyysi kahville kun mua edellisessä työpaikassa kiellettiin juoruamasta asiakkaiden kanssa :) siinä meni sitten hyvin äkkiä kummaltakin talo alta exälle ja muutettiin yhdessä vuokralle. olen siihen tulokseen tullut että kyllä kannatti vaikka monta kertaa kerkisin miettiä että olisko se tuttu helvetti ollut parempi vaihtoehto kuin tuntematon paratiisi :D sikäli kiva huomata että lapsetkin on paljon tasapainoisempia nykyään vaikka ei helppo ratkaisu ollutkaan ottaa ja lähteä...ja mun ja miehen exät puolestaan seurustelee keskenään mut eipä siinä ketään kun ei liikoja mieti miltä asiat näyttää ulkopuolisten silmin :D
 
Ambrosia kiitos uudesta hienosta ja ennen kaikkea päivitetystä pinosta=)
Mä kirjoittelen itä-suomesta.
Noi kuulostaa musta myös ihan raskaus oireilta ;)

Lolaa mä en ainakaan oo tietoinen että lentämisestä ois tuossa vaiheessa mitään haittaa

Sophy meillä ei mies lue vauva lahteä eikä edes kaks plussaa vaikka molemmat niistä tulee ja paljon hyvää vois sieltä oppia
Mies on suhtautunut oikein innolla siihen mut oon ihan varma et jossain sisimmässään sitä myös hiukan jännittää et mitä se neljäs lapsi tuo tullessaan ja kuinka me pärjätään.Tässä kierrossa mies ei oo enään ollut niin kovin täpinässä ja eikä enään joka päivä puhu mahdollisesta raskaudesta eikä oo nyt masulle jutellu, mutta jo viikko sitten se kysyi joko oot testannut:)

Sannulivoi ei kun puhuit juustonaksuista nyt mun alkoi tehdä niitä ihan älyttömästi mieli.ääk!Jospa vaikka oisit raskaana:)?
Mä oon saanut noilla testeillä ihan oikeita tuloksia.


nimpulle ja hallanneidolle pahoittelut tädistä *hali*

Mä koitan opetella noita tummennuksia, koittakaa kestää:ashamed:

Siis mä en oo ikinä kuullutkaan enkä oo huomannut että niissä ohjeissa ois käsketty antaa pissan jäähtyä.Höh!Mut mulla kaikki testit on kyllä näyttäneet joko positiivisen tai negatiivisen tutloksen ihan oikein.Voihan kyllä olla et jos sen pissan ois antanut jäähtyä niin sit se tulos ois tullut aikaisemmin näkyviin, kun mullahan testissä näkyy vasta viikko siitä kun menkat on myöhässä edes jotain.

hzz sitä mäkin oon aina ihmetellytTäällä yksin oli kuullu et oon muuttanut niin oli käynyt kolkuttelemassa sen asunnon ovea missä mun juorujen mukaan piti asua ja mulle kertoi että kuinka hän oli muutama päivä sitten käynnyt kolkuttelemassa ja me ei oltu kotona.Ihmettelin sitten ihan sille ääneen et kyllä me silloin kotona oltiin et mitenköhän ei muka olla kuultu.No sitten hän kysyi että niin asuttehan te siinä ja siinä ja mä sit olin ihan ihmeissäni et ei vaan siinä missä aina ennenkin.No kylläpä hän oli nolona.Tuo on kyllä tosi ikävä tilanne:(

).( Täällä taas paleltaa.Ja tätiä odotellaan josko se saapuis niin pääsis seuraavan toivottavasti parempaan kiertoon.
Tänään just vauva lehdestä luin et suurintodennäköisyys raskauden alkamiselle on päivä positiivisen ovulaatiotestin tuloksesta.2-3vrk:n kuluttua kohdunsuun lima muuttuu siitiöitä läpäisemättömäksi...
Lapsimessuille ajattelin huhtikuussa lähteä käymään haaveilemassa vaikka siellä tuntuukin varmasti siltä et mä oon ainoa maailmassa joka ei oo raskaana.Täytyy vaan saada nää matka järjestelyt sumplittua jotenkin.
 
Kiitos uudesta pinosta:flower:

Mulla tais tuo suurin kolmenkympin kriisi mennä ohitse pari vuotta sitten kun oli ero vireillä ja sillon tuli käytyä baarissa useammin. Sit tutustuin nykyiseen ja aika pian meille oli selvää että yhteinen lapsi tulee jos on tullakseen, joten kierukka pois ja heti toisesta kierrosta sai tytär alkunsa. Nyt sitten mennään niin taas että tulee jos on tullakseen, minä taidan kuumeilla enemmän kuin mitä mies. Tai sit mies pelkää ku hänelle on aikoinaan tehty testit ja niissä on todettu että hänellä on pieni mahdollisuus saada lapsia.
 
hzz
tuosta muuten tuli mieleen että jos miehellä olis vain pieni mahdollisuus saada lapsia niin tietysti sitten kävis niin että jos ei alottais mahdollisen synnytyksen jälkeen ehkäisyä niin mulle varmaan sattus se 0,00001% säkä juuri silloin ja samantien tulis toinen perään :D yhdellä tutulla on kolme lasta vuoden ikäeroilla, en ole kyllä kysynyt että ihanko tarkoituksella mut luulen etten ite jaksaisi kovin monen pienen kanssa samaan aikaan (ihanan helppoja toisaalta nuo melkein 5- ja 7- vuotiaat jo kunhan sulkee korvansa eikä joka tappeluun mee väliin...)niin kai se on sitten joskus edessä käyttää ehkäisyä ns. turhaan varmuuden vuoksi : /
 
Ambrosia jes mä löysin tänne :D Kiitos uudesta pinosta!

Nimpsulle pahoittelut tädistä :hug: Ja Hallaneidolle tervetuloa ekaan kiertoon!

Sannuli Oot samanlaisen malttamaton, kuin minäkin noitten testien teossa :LOL: Onneksi minulla kuitenkin on tällä hetkellä noita ovistikkuja millä testailla :D Toivotaan,et haamu vahvistuu!!

ON: Eilinen ovis tuli hyödynnettyä :D Nimenomaan eilinen! Tänään tuli ihan vain haalea haamu enää ovistestiin...Kohta siis voi testata toisilla testeillä :xmas: JA nyt ruvetaan vahtaamaan oireita...:whistle:
 
Ambrosialle kiitos uudesta hienosta pinosta :) Kiva nähdä itsensä tuolla yrittäjien listalla! Tällä kertaa täti oli toisiaan tervetullut, vaikka toisaalta silti ärsyttää tämä jatkuva mahakipu ja tädin mukanaan tuoma kärttyisyys...

Nimpsulle
pahoittelut tädistä :hug:

hhz tosi inhottavaa tuollanen juoruilu! Itsekin olen jostain syystä ollut juoruilun kohteena aika useinkin synnyinpaikkakunnallani.. Vehdannut kuulemma siellä kaikkien miesten kanssa ihan julkisesti baarissa yms., ja itse olen oikeasti ollut ihan toisella paikkakunnalla oman kullan kainalossa : /
Toinen itseä viimeaikoina ärsyttänyt asia on se, että ihmiset kyselee että joko on vauva tulossa.. Aina saa vastata ettei ole, muttei sitä kaikki kauempana olevat enää kuule ja juorun aihe on valmis :/ Muutenkin itsestä on kiva, että annetaan ihmisten itse kertoa raskaudestaan sukulaisille, kavereille yms. tai arvataan vasta kun ollaan aivan varmoja ja sittenkin pidetään suu kiinni asiasta ja kysytään kahdenkesken.. Toinen asia tässä on vielä se, etten haluaisi valehdella tutuille, mutten kyllä varmasti aio kertoa kuin harvoille ja valituille koko raskaudesta aivan alkuvaiheessa jos nyt joskus sattuisi raskaaksi ylipäätään tulemaan...

Toivottavasti Sannulin haamujen haamu muuttuisi haamuksi ja edelleen plussaksi =)
 
Laretzki
Kylläpäs tää uusi näyttää ihan raikkaalta Ambrosia :).

Ihanaa kun aurinko paistaa tuohon malliin kuin paistaa! Lumet sulaa ihan silmissä. Ja muutenkin pyyhkii ihan mahtavasti tällä kertaa (katotaan parin viikon päästä uusiks, kun kiireet alkaa). Kaveri sai viime viikolla pojan ja kun tuli puhetta että meilläkin alkais yritys niin ihan mahtavaa kannustusta sai :). Kiva kun löytyy omistakin tutuista joku jolle jutella, kun on helpompi tälläisenkin kanssa hypettää. Kaikki täällä siis on ihania ihmisiä, ei siinä mitään, mutta kyllähän se nyt tekee enemmän intiimiyttä asiaan kun keskustelukumppanina on ihminen jonka oikeasti tuntee jne.
 
UARGH! Mulla ois hirvee polte päästä lenkille ja urheilla mutta EI VOI! Ei saa! mulla tosiaan vedettiin kynnestä osa pois laserilla torstaina eikä haava ole vielä parantunut.
Tuntuu todella turhauttavalta istua himassa sohvalla ja mässäämässä kun on tota elopainoa jo muutenkin tarpeeks, ja kun ois kerrankin motivaatiota lähteä ulos! Toivottavasti saan tästä padottua motivaatiota nyt useammalle viikolle että lenkillä käymisestä tulis taas tapa..
Haava paranee ihan hyvin, vähän jo alkanut rupea tulemaan, mutta tykyttää siihen malliin ettei sitä vielä parantuneeks voi lähteä sanomaan.

Täällä edelleen haistan hikeä kokoajan, mutta enää ei oo juurikaan kylmä. Voishan nää olla niitä raskausoireitakin kuten metsätähti vinkkasi, mutta en kyllä uskalla oikein lähteä niitä toivomaan. Mä oon menettäny jo toivoni, ja leikin sitten diktaattoria täällä. Koska siirrän lapsia listalla omistajalta toiselle, ja koska päätän että tää tai tää ei tarpeeks aktiivisesti ole täällä käynyt :saint:

Kaverilta tuoli tuossa jokunen tunti viestiä että lapsvedet menneet.. Viikkoja 29+2..kierrän siis kämppää kun ahdistunut eläin kun odotan väliaikatietoja tai ylipäätänsä tietoja. Kaveri juurikin exän parhaan kaverin vaimo, joten ei tartte odotella että ystävän mies mulle mitään tietoja laittelis :D Toivottavasti siellä kuitenkin kaikki on (menee) hyvin.

Anteeksi omanapaisuuteni (jälleen kerran)!

Ansis toivottavasti oireita tulee ja ihan oikeita sellaisia ;) Mä ajattelin että jos kohta huvikseni kävisin ovistestiä dippailemassa.. ei tässä kyllä oo paljoa touhuiltu. En tiiä mikä kuivakausi on menossa.. tai no, mullahan on pöksyt edelleen aika märkänä.. ainoa toivo ja onni on että jos tässä nyt eilen vaikka ois ovis ollu niin simosimppojen pitäis kuitenkin sen muutaman vuorokauden tuolla pärjäillä.

Lolaa, mä oon kanssa siinä uskossa että vasta myöhemmillä viikoilla tulee rajotuksia vastaan. Mutta jos mietityttää niin soita lento-yhtiöön. Tosin epäilen että ne nauraa sulle että "hassuja puhut, koneeseen vaan" :) siis hyvällä. En tarkoittanut mitenkään veetuiluksi tätä!

Ps. tein Sannulin ohjeella kolmenjuustonkanakeittoa ja oli hyvää! Sitä sitte syödäänkin varmaan vielä sunnuntaina :LOL:
 
Ambrosia Hihii, toivottavasti maistu :) Mun mielestä se oli seuraavana päivänä vielä parempaa. Se ruokakerma korostu enemmän ja keitto oli pehmeämmän makuista. Toivottavasti nuo sun oireet olis niitä toivottuja oireita ;)

Ansis Kiva tietää että on edes yksi samanlainen kuin minä :D Ja toivotaan että sullekin alkais oireita pian pukkaamaan :)

Ääh, mun on tänään särkenyt päätä ja väsyttää. Ehkä toi päänsärky johtuu siitä että pitkästä aikaa en nukkunut päikkäreitä. Päätin että nyt saa päiväunoset loppua. Ei ihmisen kannata tollaseenkaan totuttautua että aina nukkuu :D Ehkä siks oon tänään roikkunut täällä entistä enemmän :LOL: Siis ei voi olla totta, edelleen haisee tytön puuro karmealle! Tällä kertaa oli iltapalaksi ihan tavallista Muksun kaurapuuroa ja haju on edelleen erittäin karmea :x Yök!
 
Ambrosia pitikin edelliseen pinoon laittaa, et ennen keskenmenoa minulla ei mikään dödö pitänyt, vaan hiki haisi ihan armottomasti,vaikka paleli, niin kainalot ainakin oli hiestä märät :ashamed: Että jospa dippailisit raskaustestiä ovistestin tilasta??? :whistle: Siis akikilla joilla samoja oireita kuin minulla on pakko olla raskaana ;)
Toivottavasti kaverisi lapsi ei ihan vielä synny...

Laretzki kiva, kun löyty virtuaalimaailman lisäksi joku, jolle höpötellä asioita =)

Sannuli Sannuli...edelleen oon stä mieltä,et oot raskaana :D Päänsärkyhän on myös oire ;) Ja seuraavaa testiä odotellessa :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Vai että pitäs davidin "kallis" herkkä testi uhrata :D no ei kait nyt vielä !!

KaTo toivotaan teille uudenvuoden vauvvaa!! Mut hei, jos hyvin käy, niin ei oo ainakaan loppuvuodesta syntynyt :D

Tosin yhtälailla se korpeaa olla kaveripiirinsä vanhin kuin nuorinkin. Ei siis vielä kakarana mutta kun se maaginen täysi-ikä koittaa niin oli se vähän nihkeetä venailla toukokuun loppuun että eka kaveri siirty mun raflakaveriks :D

Mut tjoooh... kattellaan ja haistellaan.. :D
 
Viimeksi muokattu:
Totta Ambrosia! Mietittiin juuri että jos on loppuvuoden lapsi, etenkin poika, niin se on lähes vuoden nuorempi vanhimpia lapsia ja kehityksestä "jäljessä" muita.. Että tilanteen mukaan oltaisiin koulu aloitettu vasta vuotta myöhemmin..

Itsekin olen alkuvuodesta syntynyt ja pienellä paikkakunnalla sai odottaa kauan että omat kaverit täytti kanssa 18..
 
Sannuli : mäkin meinasin aloittaa salkkari boikotin just sen takia, kun ollaan raskaana ja toisena päivänä ei taas olla. Mikäköhän siinäkin on,että kovassa vauvakuumeessa tuntuu, että kaikki on raskaana?!?! Vastaantulijat, jumpalla käyvät ja jopa koulussakin on alkanut näkyä vauvamasuja. Ehkä sitä vaan kiinnittää asiaan erilailla huomiota.
Ihana lukea, kun muut jännittävät testien kanssa :) Tähän palstaan jää koukkuun jo senkin kanssa, että tietää kenellä on tärpännyt :)
Onko teillä kenelläkään tietoa, että kuinka kauan e-pillerit vaikuttavat kehossa, tai onko mitään suurta merkitystä missä kierron vaiheessa pillerit lopettaa, kannattaako syödä liuska loppuun? (en siis ole mitenkään malttamaton aloittamaan yritystä ) :D
 
KaTo Voi itku sitä tätiä...

Sannuli mä toivon kans sun puolesta =) ja me muut tullaan sit ryminällä perässä ;)

Ambrosia voisithan sä toki uhrata "kalliin" testin MUN mielenrauhan vuoksi :popcorn:
 
Sophy Niin kai siihen sitten erilailla kiinnittää huomioo. Hih hih, pelkästään ku katsasti päivän tv-tarjontaa, vauvaohjelma, plaa plaa, vauvaohjelma, plaa plaa :D

Ansis Oot ihanan positiivinen! :)

Ambrosia Niin "kallis" testi, hih hih ;)
 

Yhteistyössä