Vauva.fi

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mieki olin eka siellä mut sit siirryin tänne kun täällä ei saa niin helposti banneja ihan pikkuasioista. Joskus riitti kun sanoi vain yhden väärän sanan, niin pamahti parin päivän esto palstalle.

vierailija
Mä sain näköjään just bannit joka toiseen ketjuun! :D Trolliblokkia pukkaa.
Mielenkiintoista etten ole mitään ikävää sinne kirjoittanut, pariin kysymykseen asiallisesti vastannut eilen.

Taitaa olla jokin tekninen vika? Kohta alkaa tulla sitä herjaa että jotain meni rikki, korjaamme?
Olen lounaalla ja työkoneella ulkomaan VPN-yhteydellä etänä, sillä tulee tuota trollia välillä kun kävin katsomassa paria ketjua.
Kävin omalla koneella katsomassa hetki sitten hlökohtaiset meilit ja samalla testasin avata Vauvasivua, eikä se alkanut vielä herjaamaan tuota.

vierailija
Mieluimmin tiukka moderointi kuin välinpitämätön moderointi.
Moderointi on ihan ok, jos se olisi tasapuolista.
Vauva.fi:ssa on törkeitä alapää -tyyppisiä aloituksia ja kommentteja, mutta esim. maahanmuutosta ja uskonnoista ei missään tapauksessa saa asiallisesti keskustella, vaikka sellaisiakin keskusteluja joskus on ollut.

Kauheaa mus-lim-i - ja maah-anmuu-tto -tavutuksia, ettei moderaattori tunnistaisi sanaa.
Naurettavaa, sori nyt vaan.

Moderointi on ihan ok, jos se olisi tasapuolista.
Vauva.fi:ssa on törkeitä alapää -tyyppisiä aloituksia ja kommentteja, mutta esim. maahanmuutosta ja uskonnoista ei missään tapauksessa saa asiallisesti keskustella, vaikka sellaisiakin keskusteluja joskus on ollut.

Kauheaa mus-lim-i - ja maah-anmuu-tto -tavutuksia, ettei moderaattori tunnistaisi sanaa.
Naurettavaa, sori nyt vaan.
Täällä voit puhua mamuista ja uskonnosta. Mode ei niin vaan poista niitä ketjuja. Mikä on minusta huono juttu. :whistle:

Ihmettelin, että norjalaisesta miljonääri Tom Hagenista ei saanut keskustella, vaan ketju poistettiin.

Yhteistyössä