vierailija
Kirjottelin vauvaan ja mut bannattiin. En tiennyt et sinnekin voi saada bannit. 
Siellä oli sata samantyylistä kommenttia mitä mä kirjotin sinne.Mieki olin eka siellä mut sit siirryin tänne kun täällä ei saa niin helposti banneja ihan pikkuasioista. Joskus riitti kun sanoi vain yhden väärän sanan, niin pamahti parin päivän esto palstalle.
Eiköhän millä keskustelupalstalla vaan voi saada bannin asiattomasta viestistä.Kirjottelin vauvaan ja mut bannattiin. En tiennyt et sinnekin voi saada bannit.
Sama täällä, vastasin kyselyketjuun että asun Helsingissä ja tunnen yhden koronaan sairastuneen!Siellä oli sata samantyylistä kommenttia mitä mä kirjotin sinne.
Kiitos samoin.Kirjottelin vauvaan ja mut bannattiin. En tiennyt et sinnekin voi saada bannit.
Mieluimmin tiukka moderointi kuin välinpitämätön moderointi.Siellä on usein ongelmia. Pahin on moderointi
Moderointi on ihan ok, jos se olisi tasapuolista.Mieluimmin tiukka moderointi kuin välinpitämätön moderointi.
Täällä voit puhua mamuista ja uskonnosta. Mode ei niin vaan poista niitä ketjuja. Mikä on minusta huono juttu.Moderointi on ihan ok, jos se olisi tasapuolista.
Vauva.fi:ssa on törkeitä alapää -tyyppisiä aloituksia ja kommentteja, mutta esim. maahanmuutosta ja uskonnoista ei missään tapauksessa saa asiallisesti keskustella, vaikka sellaisiakin keskusteluja joskus on ollut.
Kauheaa mus-lim-i - ja maah-anmuu-tto -tavutuksia, ettei moderaattori tunnistaisi sanaa.
Naurettavaa, sori nyt vaan.
Miksi se sinusta on huono juttu?Täällä voit puhua mamuista ja uskonnosta. Mode ei niin vaan poista niitä ketjuja. Mikä on minusta huono juttu.
Siellä oli semmonen alotus kun: ”voiko ihmisen homouden tietää jo lapsena” tai jotain sinne päin. Vastasin siihen että: ”Joo o. Kyllä se näkyy”Mode päättää sen onko viesti asiaton.
Mitä sanoit vauvalla?
OkSiellä oli semmonen alotus kun: ”voiko ihmisen homouden tietää jo lapsena” tai jotain sinne päin. Vastasin siihen että: ”Joo o. Kyllä se näkyy”
Tänään taas sama juttu. Onko nämä bannit jos se valittaa että joku meni rikki?Siellä on nyt ketju aiheesta jossa kaikki valittaa samaa. Vika lienee.