A AV-mamma Vieras 09.11.2013 #2 Ei toimi. Mutta näköjään jollakulla toimii, koska mulle latautui sellainen karvalakkiversio sivusta ja siellä oli kyllä joitain suht uusia viestejä.
Ei toimi. Mutta näköjään jollakulla toimii, koska mulle latautui sellainen karvalakkiversio sivusta ja siellä oli kyllä joitain suht uusia viestejä.
J "jeps" Vieras 08.12.2013 #5 Ei toimi taaskaan. Mitä ihmeen pelleilyä tää on? Vähän väliä näitä ongelmia. Tänään ei oo melkein ollenkaan itellä toiminu, välillä ihan sekunnin ku jonku avaa niin toimii mut sit taas ei. Huoh...
Ei toimi taaskaan. Mitä ihmeen pelleilyä tää on? Vähän väliä näitä ongelmia. Tänään ei oo melkein ollenkaan itellä toiminu, välillä ihan sekunnin ku jonku avaa niin toimii mut sit taas ei. Huoh...
K kaks ja puol Vieras 08.12.2013 #6 No kyllä se mulla ainakin äske toimi ihan normaalisti, ku kävin äske sieltä uusimmat viestit tarkistamassa.
No kyllä se mulla ainakin äske toimi ihan normaalisti, ku kävin äske sieltä uusimmat viestit tarkistamassa.
K kaks ja puol Vieras 08.12.2013 #7 Toimii toimii, kävin uuestaan tarkistamassa. Ainakin mobiiliversiona tällä mun kännykällä.