Vauva ei yhtäkkiä huolikaan tissiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hömppö

Aktiivinen jäsen
19.08.2006
5 080
2
36
:O On siis todellinen tissitakiainen ollu tähän asti. Pullot ei kelpaa, eikä tutit. Nyt, yhtäkkiä kun ikää neidillä 10kk niin tissi ei kelpaakaan. Hakee kyllä, ja ottaa kiinni mutta parin imun jälkeen päästää irti. Sit sama homma uudestaan, imee vähän, heittää irti ja lopulta purasee :kieh:

Mikähän tätä nyt vaivaa sitte : / Korvatulehdus? Hampaat? Vai vierottaako hän itse itsensä? :whistle:

No imemislakkoja tulee ja menee, kokemukseni mukaan kaikilla vauvoilla. Jos itse haluat lopettaa imetyksen, se varmaan käy kätevästi tällaisessa vaiheessa.

Mä voisin vaikka lopettaakin mutta kun neiti ei juo maitoa nokkamukista. Vettä juo kylläki mutta maidon yökkii. Ehkä se pian tottuis? Yöllä tää muuten ottaa rintaa ihan hyvin, ei ollenkaan takkua se homma sillon.

Mä oon muut lapset joutunu vierottamaan puolipakolla joten tää on kyllä vähän outo tilanne kyllä :whistle:

Mun kummatkin lapset itse lopettivat tissillä olemisen Suurin piirtein tuon 10kk-12kk paikkeilla . Totesin että hyvä aika lopettaa kun eivät itse enään halua. Miksi olisin enään tyrkyttänyt. Mielestäni pienikin ihminen osaa ja tietää koska on sopiva aika lopettaa.
Kummatkin lapseni olen täysimettänyt täydet 6kk ja vähän päällekkin.

Millasta nokkamukii oot koittanu?

Sellainen pehmee päinen oli ainoa mikä meidän muksulle kelpas,tuttipullon ois huolinu 1,5vuotiaana.
Korvikkeista yökki,mut lehmänmaito uppos nokkamukistakin.Sekoitin sit sitä ja lypsettyy rintamaitoo n.kuukauden.11kk oli poika kun siirty kokonaan lehmänmaitoon.

[QUOTE="vieras";22490423]Millasta nokkamukii oot koittanu?

Sellainen pehmee päinen oli ainoa mikä meidän muksulle kelpas,tuttipullon ois huolinu 1,5vuotiaana.
Korvikkeista yökki,mut lehmänmaito uppos nokkamukistakin.Sekoitin sit sitä ja lypsettyy rintamaitoo n.kuukauden.11kk oli poika kun siirty kokonaan lehmänmaitoon.[/QUOTE]

Joo semmonen pehmeäpäinen on. Juo kyllä vettä todella hyvin muttei mitään maitoa (edes lehmänmaitoa).

Mun kummatkin lapset itse lopettivat tissillä olemisen Suurin piirtein tuon 10kk-12kk paikkeilla . Totesin että hyvä aika lopettaa kun eivät itse enään halua. Miksi olisin enään tyrkyttänyt. Mielestäni pienikin ihminen osaa ja tietää koska on sopiva aika lopettaa.
Kummatkin lapseni olen täysimettänyt täydet 6kk ja vähän päällekkin.

Pyrkikö sulla lapset kuitenki rinnalle? Tää selvästi "pyytää" tissiä, tulee siis sylliin, repii paitaa, kiehnää, hakee ja itkee tissi-itkua mutta sitte ei kelpaakaan :confused: No, eiköhän se muutaman päivän päästä selviä mistä kenkä puristaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö;22490547:
Joo semmonen pehmeäpäinen on. Juo kyllä vettä todella hyvin muttei mitään maitoa (edes lehmänmaitoa).

NUK?
Siitä voi vähän niinku ruutata sitä nestettä lapsen suuhun,tai kääntää mukin väärin päin jolloin se "ruutaus kohta" painaa lapsen leukaan,eikä siit tarvii sit imeä sitä nestettä.

Meillä puree joka stanan kk ennen menkkoja muutaman päivän. ja mä kiroan, ja kiljun ja huudan ja uhoon että loppuu tissin saaminen vaan kun tuo pärkele ei suostu juomaan edes sitä vettä..

Alkuperäinen kirjoittaja meillä;22490561:
NUK?
Siitä voi vähän niinku ruutata sitä nestettä lapsen suuhun,tai kääntää mukin väärin päin jolloin se "ruutaus kohta" painaa lapsen leukaan,eikä siit tarvii sit imeä sitä nestettä.

NUK joo mutta niitä päitähän on luonnonkumisia ja silikonisia ja sit vielä silikonisissa on ne joista pitää imeä ja ne joista tulee valumalla ni meil on nuo molemmat silikoniset päät.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;22490564:
Meillä puree joka stanan kk ennen menkkoja muutaman päivän. ja mä kiroan, ja kiljun ja huudan ja uhoon että loppuu tissin saaminen vaan kun tuo pärkele ei suostu juomaan edes sitä vettä..

Ehkä tässä syy. Mul ei vielä oo kk alkanu synnytyksen jälkeen mut naama kukkii siihen malliin, että vois tosiaan olla alkamassa :kieh: