Vauva ei suostunut syömään. Täytyykö herättää??

  • Viestiketjun aloittaja Huolissaan
  • Ensimmäinen viesti
Huolissaan
Vauva 3kk on syönyt viimeksi klo 18 aikoihin. Useaan otteeseen yritin tarjota maitoa, mutta ei suostunut syömään. Kauhea huuto ja selvästi kovin väsynyt. Nyt meni yöunille sitten syömättä. Täytyykö herätellä syömään, vai voiko antaa nukkua ja herätä sitten kun herää itse? Yleensä syö iltamaidon 21.30 ja seuraavan kerran herää itse syömään noin 02.-04.30 välissä.
 
kkkk
älä hyvä ihminen herättele ton ikästä enään!!! omat on alkaneet nukkumaan täysiä öitä n.3vko ikäisenä eikä olis koskaan tullut mieleen herätellä....maalais järkeeeeeeee.....
 
alkup.
Alkuperäinen kirjoittaja kkkk:
älä hyvä ihminen herättele ton ikästä enään!!! omat on alkaneet nukkumaan täysiä öitä n.3vko ikäisenä eikä olis koskaan tullut mieleen herätellä....maalais järkeeeeeeee.....
Tällä maalaisjärjellä kysyttiin varmaan juuri tuon ikäisenä syömään herättelystä neuvolassa, ja kyllä ohjeena oli ehdottomasti 4t välein herättää syömään. Mistä minä tiedän kuinka pitkään on syytä valvoa vauvan syömistä, jos en kysy. Inhottavasti sanoit. :(

 
tytönjapoikienmamma
Jaa, no minä kyllä syöttäisin vauvan. Annan ylleensäkin maitoa vauvalle ennen kuin menen itse nukkumaan. Juurikaan ei herää vann lupsuttaa puoliunessa maidon, ja vauva nyt kohta 5kk. Näin oon aina toiminu. Eihöän ole kivaa herätä juuri kohta kun on itse nukahtanut. Tämä sopinu ainakin meidän vauvoille kaikille
 
xxx
Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
Alkuperäinen kirjoittaja kkkk:
älä hyvä ihminen herättele ton ikästä enään!!! omat on alkaneet nukkumaan täysiä öitä n.3vko ikäisenä eikä olis koskaan tullut mieleen herätellä....maalais järkeeeeeeee.....
Tällä maalaisjärjellä kysyttiin varmaan juuri tuon ikäisenä syömään herättelystä neuvolassa, ja kyllä ohjeena oli ehdottomasti 4t välein herättää syömään. Mistä minä tiedän kuinka pitkään on syytä valvoa vauvan syömistä, jos en kysy. Inhottavasti sanoit. :(
Meille neuvottiin synnytyssairaalassa 4 tunnin välein herätykset, heti kotiapäästyä ensikäynnillä äitiysneuvolan terkkari sanoi, että ei tarvi herätellä. Meilläkin jo 2 kk ikäisenä nukkui 12 tunnin yöunet heräämättä.
 

Yhteistyössä